معرفی پنج مینی بیل مکانیکی فوریوز پر فروش

بیل مکانیکی - کاماپرس
ژیوار

برای بسیاری از پروژه‌های عمرانی انتخاب نوع بیل مکانیکی دشوار است و در صورتی که افراد انتخاب درستی نداشته باشند علاوه بر ضرر مالی، زمان زیادی را نیز از دست می‌دهند. به همین دلیل افراد باید بعد از بررسی‌های زیاد و در نظر داشتن فاکتورهای متعدد دست به انتخاب تجهیزات سنگین بزنند. مینی بیل مکانیکی یکی از تجهیزات سنگینی است که نسبتا ابعاد کوچک‌تری دارد و به همین دلیل برای استفاده در پروژه‌های کوچک‌تر ایده‌آل است.

به گزارش کاماپرس موتورهای مینی بیل مکانیکی معمولا دارای 25 تا 35 اسب بخار قدرت هستند و با وجود وزن کمی که دارند، برای بسیاری از کارهای حفاری، تخیله و ترانشه‌برداری مناسب هستند. مینی بیل مکانیکی فوریوز یکی از بهترین محصولاتی است که افراد برای انجام پروژه‌های کوچک می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مدل مینی بیل مکانیکی فوریوز پرفروش در بازار پرداخته است.

مینی بیل مکانیکی فوریوز هفت تن

این مینی بیل مکانیکی دارای توان عملیاتی هفت تن است و یکی از پرکاربردترین تجهیزات در راهسازی و پروژه‌های کوچک است. این مدل از مینی بیل مکانیکی‌های دارای چرخ لاستیکی است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک‌تر استفاده از آن راحت‌تر است. این محصول دارای موتور قدرتمند با چهار سیلندر توربودار ژاپنی است و مصرف سوخت پایینی دارد. مینی بیل مکانیکی فوریوز هفت تن متناسب با شرایط آب‌وهوایی مناطق مختلف ایران طراحی شده است و به همین دلیل به خوبی از عهده نیازهای کاربران برمی‌آید.

کابین این دستگاه دارای استانداردهای ایمنی و به صورت فول ایرکاندیشن طراحی شده است. قابلیت اتقصال جلوبندهایی مثل چکش و مته چاله‌کن به این منی بیل مکانیکی فور یوز هفت تنی وجود دارد. این دستگاه برای گودبرداری ساختمان، لایروبی کانال‌ها و رودخانه‌ها، حفاری در باغ‌ها و زمین‌های کشاوری و جابه‌جایی الوار ایده‌آل است.

دریان سفر امید

بیل مکانیکی - کاماپرس

مینی بیل مکانیکی فوریوز  SG8022

این دستگاه به موتور سه سیلندر ژاپنی و پمپ هیدرولیک سه تکه با توان 240 بار مجهز شده است. این مینی بیل مکانیکی فوریوز با قدرت عملیاتی دو تن و به صورت چرخ زنجیری تولید می‌شود. ابعاد کوچک و در عین حال موتور پرقدرت، باعث شده که این محصول به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پروژه‌های عمرانی و راهسازی تبدیل شود. قابلیت اتصال مته چال‌کن، جلوبند چنگک هیدرولیکی و جلوبند چکش هیدرولیکی به این دستگاه وجود دارد که عملکردهای آن را ارتقا می‌دهد. حداقل سرعت حرکت این دستگاه دو نیم کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن چهار و نیم کیلومتر در ساعت است.

مینی بیل مکانیکی فوریوز مدل R70W

مینی بیل مکانیکی فوریوز مدل R70W دارای موتور قدرمتند یانمار توربودار است که با استاندارد آلایندگی Tier3 کار می‌کند. موتور قدرتمند چهار سیلندر و توربودار ژاپنی این دستگاه مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و عملکرد بهینه‌ای از خود نمایش می‌دهد. این دستگاه دارای شش درب در اطراف موتور است که در صورت خراب شدن موتور، می‌توان به راحتی برای انجام سرویس‌های مورد نظر و تعمیرات مورد نظر را انجام داد.

کابین این مینی بیل مکانیکی فوریوز به صورت فول ایرکاندیشن و با استانداردهای قابل اعتماد تولید شده است که ضمانت‌کننده ایمنی آن محسوب می‌شود. با اتصال جلوبندهایی مثل پیکور و مته چال‌کن می‌توان قابلیت‌های کاربردی این دستگاه را ارتقا داد. قدرت موتور این مینی بیل مکانیکی 61Hp است و به دلیل طراحی متناسب با شرایط آب‌وهوایی ایران، در همه نقاط کشور قابل استفاده است.

بیل مکانیکی - کاماپرس

مینی بیل مکانیکی باغی فوریوز مدل UZ08C

این مدل به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مینی بیل مکانیکی‌های موجود در بازار شناخته می‌شود و در عین حال بازدهی موتور بالایی دارد. این دستگاه دارای 10 اسب بخار و وزن عملیاتی 870 کیلوگرم است. نوع سوخت این مینی بیل مکانیکی باغی دیز است و دارای پمپ هیدرولیک دنده‌ای است. حداکثر ارتفاع این دستگاه هنگام استفاده دو متر و 600 سانتی متر است. قدرت جابجایی و مانور بیشتر این دستگاه باعث شده برای استفاده در پروژه‌های باغی، شهری و ساختمانی ایده‌آل باشد. همچنین از این دستگاه برای تعمیرات فاضلاب‌های شهری نیز استفاده می‌شود. این مینی بیل مکانیکی مجهز به پمپ هیدرولیک دورانی است که عملکرد آن با چرخش دنده‌ها در یک‌دیگر انجام می‌شود.

مینی بیل مکانیکی چرخ زنجیری فوریوز

این مینی بیل مکانیکی دارای هیدروموتورهای Eaton است که سیستم حرکت دوسرعته دارد. در ساخت این دستگاه از موتور پرقدرت یانمار ژاپنی اصل استفاده شده است که دارای استاندارد آلایندگی Tier4 است. با توجه به این که این دستگاه تولید ایرانی است، تعمیرات و سرویس آن آسان‌تر است و افراد به راحتی می‌توانند لوازم یدکی آن را پیدا کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تارا بابکت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز