کدام باشگاه‌ های ورزشی در شیراز بهترین خدمات را ارائه می‌ دهند؟

شاخص
ژیوار

وجود باشگاه ورزشی در نزدیکی محل زندگی، می‌تواند موجب بهبود کیفیت سطح سلامتی ساکنان آن باشد. افراد ورزشکار حداقل سه روز در هفته را به باشگاه و ورزش اختصاص می‌دهند؛ از این رو دسترسی آسان به باشگاه ورزشی، در کنار امکانات و دستگاه‌های مناسب ورزشی، دو شاخصه اصلی هنگام انتخاب باشگاه است. علاوه بر بحث چربی‌سوزی یا افزایش وزن، ورزش می‌تواند بسیاری از استرس‌ها و تنش‌های درونی افراد را کاهش دهد؛ پس حتی به دید تفریحی و برای بالابردن روحیه نیز می‌توان به گزینه ثبت نام در باشگاه فکر کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین باشگاه در شیراز، با امکانات مناسب می‌پردازد.

مرکز تناسب اندام پالس

این باشگاه در شیراز دارای تأییدیه FDA  و مجوز از سوی وزارت ورزش و جوانان است. یکی از مزیت‌های این باشگاه، برخورداری از دستگاه ایکس‌بادی است؛ این دستگاه بازدهی سه برابری نسبت به جلسات عادی بدنسازی دارد و با تمرین 20 دقیقه‌ای، چربی‌سوزی و عضله‌سازی در بالاترین حد ممکن انجام می‌شود. همین ویژگی از شل شدن پوست ورزشکاران جلوگیری می‌کند. ساکنان شیرازی می‌توانند با مراجعه به این باشگاه به آدرس معالی‌آباد، نبش کوچه 3، ساختمان رها، از امکانات به‌روز این مجموعه استفاده کنند.

پالس

مرکز تخصصی ایکس‌بادی VIP شیراز

این مرکز در خیابان قدوسی غربی، بین کوچه 17 و 19 قرار دارد. مزیت این مجموعه امکان استفاده آقایان و بانوان بصورت همزمان در سالن‌های مجزاست. در این مجموعه از برترین و به‌روزترین متدهای روز دنیا استفاده می‌شود. برای ایجاد انگیزه در افراد بالای 100 کیلو، خدمات این باشگاه در شیراز با 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود. مربیان خصوصی نیز در طول تمرین، به صورت اختصاصی فعالیت ورزشکاران و میزان چربی‌سوزی آن‌ها را زیرنظر خواهند داشت.

دریان سفر امید

ایکس بادی وی آی پی

مجموعه ورزشی و بدنسازی کیوان

این مجموعه واقع در خیابان صدرا، در کنار تجهیز به باشگاه بدنسازی، از استخر و اتاق برف نیز برخوردار است.؛ اتاق برف یکی از بهترین و اصولی‌ترین شیوه‌ها برای جایگرینی دوش آب سرد و یا حوضچه است و برای ریکاوری بدن پس از روند چربی‌سوزی گزینه بسیار پرکاربردی محسوب می‌شود. امکان حضور در سانس‌های 6 صبح و 10-12 شب این باشگاه، امکان انجام ورزش برای افراد شاغل و کارمند را نیز فراهم می‌کند؛ خبر خوب اینکه این مجموعه نیز از دو سالن مجزا برای ارائه خدمات به بانوان و آقایان به صورت همزمان برخوردار است.

کیوان

باشگاه تناسب اندام هیمو جیم

این باشگاه در شیراز با بکارگیری نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده، از سال 1393 به‌عنوان یکی از باشگاه‌های مجهز در سطح شیراز مطرح شده‌است. بسیاری از باشگاه‌ها سانس‌های عصر خود را به ورزشکاران آقا اختصاص می‌دهند؛ اما این باشگاه تناسب اندام، معضل بانوان کارمند را برطرف کرده و امکان استفاده از خدمات این مجموعه از سانس 7:30 تا 21 مختص بانوان و 21:30 تا 23 مختص آقایان در نظر گرفته‌ شده‌است.

himo3

باشگاه بی‌نهایت

این باشگاه نیز به‌صورت اختصاصی بر روی تناسب اندام بانوان تمرکز دارد و در محله چهارراه زرگری، ساختمان بارانا قرار واقع شده‌است. ساعت کاری این مجموعه به صورت یکسره از 8 صبح تا 20:30 است. این باشگاه در شیراز، برگزارکننده کلاس‌های ورزشی متنوع در زمینه یوگا، تی آر ایکس، فیتنس، ام ای اس، کیک بوکسینگ، پیلاتس و ایکس‌بادی است. مربیان مجرب می‌توانند به صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی بر روند کاهش یا افزایش وزن ورزشکاران و ارائه تمرین‌های مربوطه نظارت داشته‌باشند.

بی نهایت

باشگاه بدن سبز

این باشگاه در شیراز، از جدیدترین دستگاه سوئیسی در زمینه بدنسازی بهره می‌برد. در کنار مربیان بدنسازی، متخصصین تغذیه نیز می‌توانند با مشاوره تخصصی خود، روند کاهش و یا افزایش وزن ورزشکاران را مدیریت کنند. این مجموعه در صدرا، بلوار پارسه، بین میثاق و بلوار دوران قرار دارد. ساعت کاری این باشگاه در شیراز از 7:30 تا 23 پذیرای آقایان و بانوان است.

باشگاه بدن سبز

انتخاب بهترین باشگاه در شیراز با «پی جو»

پی جو، بعنوان سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل شیراز، با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­‌اندازی شده‌است. مشاغل برتر در زمینه خدمات زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی و مجموعه‌های تناسب اندام بانوان و آقایان در شیراز از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند. علاقه‌مندان به یافتن بهترین باشگاه در شیراز، با مراجعه به این وبسایت به نشانی payju.ir می‌توانند در این زمینه بهترین انتخاب را داشته‌باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز