5 صندل شیک زنانه در بازار + قیمت

صندل-شیک-زنانه-کاماپرس
ژیوار

صندل شیک زنانه در تابستان، انتخاب افراد زیادی خواهد بود که علاوه بر یک استایل خوب، راحتی هم به همراه دارد. صندل‌ها تنوع بسیار بالایی دارند به همین دلیل انتخاب از بین هزاران مدل در بازار بسیار دشوار است. بهتر است بیش از مدل به این نکته توجه کنید که خرید یک صندل مناسب به سلامت زانو و پاهای شما کمک بزرگی می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 5 صندل شیک زنانه در بازار را به همراه قیمت آن بررسی می‌کند.

صندل پاشنه سه سانتی برای خانم‌های شیک

صندل‌های پاشنه سه سانتی در مدل‌های مختلف، یکی از مناسب‌ترین کفش‌ها برای مهمانی‌ است. این صندل‌ها معمولا جلو باز هستند و انگشت و ناخن‌ها از آن مشخص می‌شود. بنابراین ناخن‌های رنگی و مرتب در داخل این کفش‌ها نمای بیشتری به کفش خواهد داد. قیمت صندل‌های پاشنه سه سانتی با جنس معمولی از 500 تا 800 هزار تومان متغییر است. صندل پاشنه سه سانتی در یکی از سایت‌های فروش کفش، صندل و کیف، 590 هزار تومان اعلام شده و در سایت دیگر  با مدل یک نگین بر روی آن 660 هزار تومان قیمت دارد.

صندل اسپورت و شیک یک انتخاب کاربردی

یکی از صندل‌های کاربردی برای بیرون از خانه که علاوه بر زیبایی، راحت هم خواهد بود، صندل‌های اسپورت هستند. این صندل‌ها در انواع مدل‌های مختلف در بازار به فروش می‌شود که برای سر کار، پیاده روی نه چندان زیاد و فعالیت‌های بیرون از خانه مناسب است. معمولا صندل‌های اسپورت خیلی باز نیستند و کفی نرم و راحتی دارند. یکی از سایت‌های فروش صندل و کفش، صندلی با این خصوصیات را 799 هزار تومان و سایت دیگری 649 هزار تومان قیمت گذاشته است. البته می‌توان با قیمت‌های کم‌تر یا بیشتر هم چنین مدل صندلی را تهیه کرد.

صندل-زنانه-شیک-کاماپرس

دریان سفر امید

اسلیپرهای جذاب برای خانه و مکان‌های عمومی

صندل‌های جلو بسته با طرح کالج که پشت ندارند، یکی از کاربردی‌ترین صندل‌های تابستان هستند.  به این نوع کفش‌ها، اسلیپر می‌گویند که علاوه بر خانه می‌توان در محیط‌های عمومی مثل مهمانی و خیابان از آن استفاده کرد. قیمت اسلیپر در فروشگاه‌های مختلف به دلیل تنوع بالا در جنس و مدل، بسیار متفاوت است. اما قیمت معمول آن بین 800 تا یک میلیون تومان است. به طور مثال اسلیپرهای یک سایت کفش در دو رنگ مشکی و کرم، 769 هزار تومان قیمت دارد و اسلیپرهای طبی در همین سایت با جنس چرم، 849 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

صندل لژ دار؛ مخصوص خانم‌های شیک پوش

نوع دیگری از صندل مخصوص خانم‌های شیک پوش، مدل لژ دار است. صندل‌های لژدار همه جلو باز هستند و برای پوشیدن این مدل صندل‌ها بهتر است ناخن‌های تمیز و لاک زده داشته باشیم. چون به دلیل جلو باز بودن این صندل پوشیدن جوراب، ظاهر جالبی برای این کفش ایجاد نمی‌کند، هر چند که این موضوع کاملا سلیقه‌ای است. قیمت این صندل‌ها به دلیل تنوع در مدل، متفاوت است. اما یکی از سایت‌های خرید کفش، این مدل را در چهار سایز مختلف 799 هزار تومان و سایت دیگری 992 هزار تومان برای فروش موجود کرده است.

صندل کنفی؛ مناسب برای خانم‌های با سلیقه

یکی از صندل‌های دخترانه که مخاطب بسیاری هم دارد، صندل کنفی است. این صندل‌ها در انواع مختلفی هستند، روی برخی از این صندل‌های کنفی مروارید دوزی هم می‌شود و در نوع لژ دار و بدون لژ آن در بازار موجود است. یکی از سایت‌های مخصوص صندل، صندل کنفی با مروارید دوزی روی کنف را برای فروش گذاشته که هزینه‌ی آن 299 هزار تومان است. سایت دیگری هم صندل کنفی با مدل ضربدری موجود کرده که 699 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز