بهترین مراکز خرید ازمیر به انتخاب گردشگران + تصویر

ژیوار

بهترین مراکز خرید ازمیر که از طرف گردشگران انتخاب شده باشند، اغلب فضایی بسیار وسیع دارند و در آن‌ها امکانات رفاهی کاملی ارائه می‌شود. این مراکز خرید، فروشگاه‌های زیادی از برندهای معروف بین‌المللی و ترکی را در خود جای می‌دهند. همچنین علاوه بر لباس، در این مجموعه‌ها، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، وسایل ورزشی و مواردی از این قبیل نیز به فروش می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش بهترین مراکز خرید ازمیر در تور ترکیه به انتخاب گردشگران را معرفی می‌کند.

مرکز خرید آگورا در ازمیر

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ازمیر که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند، مرکز خرید آگورا است. این مکان با فضای سرپوشیده‌ای با وسعت بیش از 29 هزار متر مربع و فضای بازی با وسعت حدود 89 هزار متر مربع می‌تواند یک روز کامل مسافران را به خود اختصاص دهد. این مرکز خرید، برای خرید لباس، کیف، کفش، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دیجیتال، اسباب بازی، کتاب و لوازم مربوط به خانه انتخابی مناسب است.

در مرکز خرید آگورا حدود 178 فروشگاه وجود دارد و انواع خدماتی رفاهی و تفریحی مانند رستوران و کافی شاپ یا محل بازی در آن به چشم می‌خورند. در آگورا امکان خرید از برندهای بین‌المللی و ترکی معروف فراهم شده است و در عین حال قیمت‌های آن نیز مناسب هستند. برای بازدید از این مرکز خرید، گردشگران تور ترکیه می‌توانند همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب مراجعه کنند.

دریان سفر امید

مرکز خرید فروم بورنوا

این مرکز خرید ازمیر به عنوان اولین مرکز خرید روباز در این شهر شناخته می‌شود و وسعتی در حدود 200 هزار متر مربع دارد. این مکان که در شمال شرقی ازمیر واقع شده است دارای بیش از 120 فروشگاه از برندهای معتبر ترکی و بین المللی است. همچنین در این مرکز خرید انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و مواردی از این قبیل ارائه می‌شود و گردشگران می‌توانند خریدی کامل را در آن تجربه کنند.

فروم بورنوا از محبوب‌ترین مراکز تفریحی ازمیر در تور ترکیه است و بسیاری از افراد علاوه بر خرید برای دیدن فیلم‌های روز دنیا به سینماهای آن می‌روند. این مجموعه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد و در محله کاظیم دیریک می‌توان آن را پیدا کرد.

مرکز خرید اپتیموم اوت لت

اوت لت‌ها مراکز خریدی هستند که اجناس را به قیمت کمتری به فروش می‌رسند و علت اصلی این اتفاق تک سایز بودن یا وجود مشکل در پروسه تولید جنس است. مرکز خرید اپتیموم به عنوان یکی از بهترین اوت لت‌های ترکیه، اجناس اورجینال فصل‌های قبل را با قیمتی پایین به فروش می‌رساند. این مجموعه 5 طبقه، فضایی بسیار زیبا و شیک دارد و علاوه بر پوشاک، انواع لوازم آرایشی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، ساعت، اکسسوری و محصولات مختلف دیگر نیز در آن به فروش می‌رسند.

همچنین امکانات تفریحی این مجموعه نیز کامل است و گردشگران می‌توانند در پیست اسکی و شهربازی آن هیجان انگیزترین تجربه‌ها را داشته باشند. این اوت لت همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب خدمات خود را ارائه می‌دهد.

مرکز خرید هیل تاون ازمیر

یکی از مراکز خرید ازمیر در تور ترکیه که علاوه بر داشتن برندهای لوکس دنیا، بهترین تفریحات را نیز ارائه می‌دهد، مرکز خرید هیل تاون است. این مجموعه با شعبه‌های مختلفی از برندهای مشهور جهان فعالیت می‌کند و در زمان‌های حراج، قیمت‌های بسیار پایین‌تری را ارائه می‌دهد. بهترین روش برای دانستن حراج‌های این مرکز خرید، مراجعه به وبسایت آن است.

این مجموعه بزرگ و زیبا، برای سفرهای خانوادگی جذابیت زیادی دارد و افراد می‌توانند از 10 صبح تا 10 شب در آن گردش کنند. انواع رستوران، سینما، زمین بازی و حتی پارک آبی در این مرکز خرید وجود دارد و بهشتی از سرگرمی‌های جذاب برای کودکان است.

سفر به ترکیه با «نیک سام سفر»

آژانس مسافرتی «نیک سام سفر» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه در زمینه برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی است. این آژانس گردشگری، امکان رزرو هتل و دریافت ویزا را در اختیار افراد قرار می‌دهد و علاوه بر کیفیت بالای خدمات، قیمت‌های باصرفه‌ای نیز دارد. تورهای ویژه این مجموعه در سراسر نقاط جهان اجرا می‌شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تورهای «نیک سام سفر» به خصوص تورهای ترکیه، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.niksamsafar.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02144272500 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : نیک سام سفر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز