5 بازی ps4 مناسب برای کودکان زیر 7 سال

ژیوار

بازی ps4 مناسب برای کودکان زیر 7 سال اغلب گرافیکی بسیار خوب با انواع رنگ‌های شاد دارد. این بازی‌ها ممکن است ورزشی یا ماجراجویانه باشند و به شکل‌های مختلفی اجرا شوند. اغلب بازی‌های پرطرفدار برای کودکان، امکان بازی برای دو نفر یا بیشتر را فراهم می‌کنند و باعث احساس نزدیکی کودک با والدین یا خواهر و برادرهایش می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 بازی ps4 مناسب برای کودکان زیر 7 سال را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی ps4 برای کودکان New Super Lucky’s Tale

این بازی ps4 پلتفورمر با تفاوت‌های زیادی نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار عرضه می‌شود و قیمت آن در زمان تهیه این گزارش 1 میلیون و 990 هزار تومان است. این محصول در مورد شخصیت روباهی است که راه خواهرش را ادامه می‌دهد و از کتاب خاصی مراقبت می‌کند. پیش از این روباه، خواهرش در مسیر مراقبت از کتاب دچار دردسر شده بود و حال بازیکن باید بتواند مسیر او را ادامه دهد. در مبارزات این بازی دست بازیکن باز است و می‌تواند حرکات مختلفی را اجرا کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

بازی ps4 برای کودکان Baby Shark: Sing & Swim Party

این بازی ps4 با سبک پارتی و کژوال تهیه شده است و با قیمت 1 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول برای 2 تا 4 نفر آفلاین مناسب است و همه اعضای خانواده می‌توانند در آن همراه با کودک بازی کنند. در بازی بچه کوسه، افراد ستاره‌های دریایی را جمع آوری می‌کنند و کسی که بتواند امتیاز بیشتری به دست آورد، پیروز خواهد شد.

بازی ps4 برای کودکان Cooking mama

این بازی، فضای ملموس آشپزی را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد و با قیمت 1 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می‌رسد. امکان استفاده از انواع لوازم آشپزی در این بازی فراهم شده است و کودکان می‌توانند در آن ماجراجویی‌های تازه‌ای را تجربه کنند. در این بازی ps4 انواع غذاهای سنتی چینی و ژاپنی یا غذاهای مدرن آمریکایی و اروپایی به چشم می‌خورند و قلق‌های متنوع بازی به افزایش آگاهی کودکان کمک می‌کند.

بازی ps4 برای کودکان F1 2022

این بازی جذاب ورزشی و مسابقه‌ای امکان خالی کردن هیجان را در کودکان فراهم کرده است و با قیمت 2 میلیون و 270 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول نسبت به مدل‌های قبل بهینه‌تر شده است و در آن امکان تغییر دادن دستی زاویه قرار گرفتن خودرو و نحوه قرار گرفتن در آن وجود دارد. این بازی ps4 صداهای بسیار واقعی و طراحی بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد و در آن می‌توان انواع جزئیات را به خوبی مشاهده کرد. امکان بازی کردن به صورت تک نفره یا دو نفره در این گیم وجود دارد.

بازی ps4 برای کودکان LEGO Brawls

این بازی ps4 با سبک اکشن و ماجراجویی طراحی شده است و با قیمت 1 میلیون و 520 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول تصاویر بسیار زیبایی دارد و در آن فضای شادی تجربه می‌شود. علاوه بر آن، امکان داشتن خلاقیت و ساختن اسلحه یا لباس در این بازی فراهم شده است و می‌توان آن را به شکل گروهی نیز بازی کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمرایستگاه بازیمستر گیم ایرانمکس گیم
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز