با سی سی کرم فارماسی و فواید استفاده از آن آشنا شوید

ژیوار

برای آرایش کردن استفاده از یک کرم به جای چند کرم برای خانم‌ها بسیار راحت‌تر است؛ به همین خاطر این مدل کرم‌های چندکاره مانند بی بی کرم و سی سی کرم طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. از سی سی کرم‌ها برای رفع قرمزی و زردی پوست همچنین تصحیح رنگ آن استفاده می‌شود. سی سی کرم با به کارگیری رنگ‌های مخالف، نواقص صورت را خنثی می‌کند. به عنوان نمونه با رنگ سبز، قرمزی رنگ پوست را خنثی می کند. به جای استفاده از یک کانسیلر اصلاح‌کننده یا پرایمر به همراه کرم پودر به راحتی می‌توانید تمام نیازهای خود را به سادگی با یک سی سی کرم فارماسی برطرف کنید؛ چراکه می‌تواند به صورت همزمان به عنوان کرم ضد آفتاب، کرم تثبیت‌کننده رنگ پوست همچنین مرطوب‌کننده عمل کند.

اگر پوست شما دارای تونالیته یکنواختی نبوده یا برخی از نواحی پوست‌تان تیره‌تر یا روشن تر از سایر نواحی است، با استفاده از سی سی کرم فارماسی می‌توانید پوست خود را یکدست و یکنواخت کنید. لازم به ذکر است سی سی کرم‌ها علاوه بر اینکه از نفوذ اشعات مضر نور خورشید به پوست شما جلوگیری می‌کنند دارای آبرسان بوده و می‌توانند چین و چروک‌های پوستی‌تان را نیز کاهش دهند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی فواید سی سی کرم و معرفی سی سی کرم فارماسی می‌پردازد.

کرم - کاماپرس

فواید سی سی کرم

کرم چند منظوره: سی سی کرم یک محصول چند منظوره بوده که به جای خرید یک کرم آرایشی یا یک کرم مراقبتی به صورت مجزا، می‌توانید با استفاده از  سی سی کرم، یک محصول چند منظوره داشته باشید. این محصول علاوه بر یکدست کردن و روشن کردن پوست از آن محافظت نیز می‌کند.

دریان سفر امید

پوشش‌دهی مناسب پوست: یکی از ویژگی‌های اصلی این کرم، خاصیت پوشانندگی مناسب آن است که فرد را از خرید کرم‌پودر و کانسیلرهای مختلف بی‌نیاز می‌کند. سی سی کرم با تصحیح ظاهر و رنگ پوست، عیب و ایرادهای آن را پوشانده و در نهایت پوستی صاف و یکدست به شما ارائه می‌دهد.

محافظت از پوست در برابر آفتاب: سی سی کرم‌ها حاوی SPF بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کنند.

ضد چروک: این کرم‌ها دارای خواص ترمیم‌کننده و ضد چروک بوده و فرآیند پیر شدن پوست را کاهش می‌دهند.

کاهش جوش صورت: سی سی کرم‌ها بافت سبکی دارند و بدون مسدود کردن منافذ پوست به کاهش جوش‌های پوست صورت شما کمک می‌کنند.

مرطوب‌کننده: این کرم‌ها با مرطوب نگه داشتن سلول‌های پوستی، از خشکی پوست شما جلوگیری کرده و بافت پوست را نرم و مرطوب نگه می‌دارند.

تامین مواد مغذی پوست: سی سی کرم حاوی ترکیبات مغذی و مواد مورد نیاز پوست شما خواهد بود که موجب تقویت و بهبود آن نیز می‌شود.

معرفی یکی از بهترین سی‌ سی کرم‌های موجود در بازار

سی سی کرم فارماسی یک کرم آرایشی و مراقبتی از پوست بوده که دارای بافتی سبک و سازگار با انواع پوست است. این محصول موجب رطوبت‌رسانی به پوست می‌شود  و حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست را افزایش می‌دهد. در عین حال، با داشتن تناژ رنگی متناسب با رنگ پوست شما، موجب محو شدن و پوشش‌دهی ناهمواری‌های پوست‌تان شده و بافتی ابریشمی و بی نقص همراه با جلوه‌ای طبیعی را روی پوست شما ایجاد می‌کند.

سی سی کرم فارماسی با داشتن SPF25 به عنوان یک ضد آفتاب آرایشی محسوب شده و از پوست شما در برابر پرتوهای آفتاب محافظت می‌کند. به علاوه، حاوی ویتامین C و B3 نیز بوده که در کاهش چین و چروک، عدم بروز علائم پیری زودرس همچنین اصلاح ناهماهنگی‌های رنگی پوست بسیار مؤثر است. این کرم فارماسی از عصاره جو دوسر و روغن آرگان برخوردار بوده که برای محافظت از رطوبت پوست در طول روز، تسکین و آرامش بخشیدن به پوست‌های حساس مورد استفاده است.

برای استفاده از سی سی کرم فارماسی هر روز مقداری از آن را روی پوست تمیز صورت و گردن خود به صورت نقطه‌ای قرار داده، با نوک انگشت ضربه زنید و پخش کنید. می‌توانید به عنوان یک کرم بیس برای آرایش‌های سبک نیز از این کرم استفاده کنید. به نقاط تیره و روشن پوست خود نیز توجه کنید؛ بسته به رنگ سی سی کرم و رنگ پوست خود مقدار مشخصی را روی پوست خود استفاده و پخش کنید. قیمت این محصول در زمان تنظیم این گزارش ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

خرید سی سی کرم فارماسی از “فروشگاه تیسا”

فروشگاه تیسا بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان عمل می‌کند. قیمت‏‌های ارائه شده و کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تیسا،‌ قیمت‏‌های خرده فروشی بوده و معمولا توسط تولید‏کنندگان یا تامین‏‌کنندگان آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است.

برای خرید حضوری از این مجموعه می‌توانید به نشانی تهران، بازار بزرگ، 15 خرداد، سرای پایدار، طبقه 1، پلاک 11 بروید یا برای تسهیل فرآیند خرید به نشانی اینترنتی https://tisastore.com مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه نیز می‌توانید با شماره تلفن 02155690688 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز