پیک تپسی تقویت می‌ شود

ژیوار

با ورود کسب و کارهای جدید به سوپراپ تپسی و شناسایی فرصت‌های رشد در حوزه ارسال فوری مرسولات، شرکت تپسی تصمیم گرفته است تمرکز خود را بر توسعه بخش ارسال فوری قرار دهد. این تصمیم در پی توقف فعالیت شرکت “نوآفرینان رادمان پارس”، که با نام تجاری “تپسی پک” شناخته می‌شد، گرفته شده است.

به گزارش کاماپرس، تپسی اعلام کرده است که با توجه به نیاز کسب و کارهای جدید سوپراپ تپسی به ارسال فوری مرسولات و وجود فرصت قابل توجه رشد در این حوزه، تمرکز خود را بر توسعه ارسال فوری قرار داده و ارسال مرسوله برنامه‌ریزی شده را در سال آینده از اولویت خود خارج می‌کند.

نوشین خطیب، مدیر اجرایی کسب و کار ارسال مرسوله تپسی، در این رابطه بیان کرد: در سه ماهه اول امسال، ما رشد بسیار خوبی در سرویس پیک فوری که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با خودرو) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) را تجربه کردیم. در این مدت، ناوگان موتور ما دو برابر شده و هر موتورسوار، نسبت به انتهای سال گذشته، 40 درصد مرسوله بیشتری را با تپسی جابه‌جا کرده است. تعداد ارسال مرسوله‌ی ما در هفته 3 برابر شده و برآورد می‌کنیم با رشدی که تاکنون در این بخش تجربه کردیم، تا پایان سال به سهم بازار قابل توجهی برسیم.

خطیب با اشاره به تبدیل شدن تپسی به سوپراپ و اضافه شدن کسب و کارهای جدید، بیان کرد: کسب و کارهای جدیدی که به سوپراپ تپسی اضافه می‌شوند، اغلب بر پایه ارسال فوری محصول هستند و این فرصت ویژه‌ای را برای ما فراهم می‌کند تا بتوانیم پاسخگوی تقاضای بیشتری از این بخش بازار باشیم. برای همین موضوع و با هدف بهبود سرویس‌دهی به کسب و کارهای جدید گروه تپسی، تصمیم گرفتیم روی توسعه سرویس ارسال فوری متمرکز شویم.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

خطیب همچنین تأکید کرد که کسب و کارها و افرادی که تاکنون مشتری تپسی‌پک بوده‌اند، همچنان می‌توانند از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتورپیک استفاده کنند.

پیش از این، مدیر عامل تپسی در یک نشست خبری اعلام کرده بود که قصد دارد زیرساخت‌های لجستیکی گروه تپسی را تقویت کند تا بتواند کیفیت سرویس‌دهی را در کسب و کارهای این گروه افزایش دهد. این هدف با ترکیب سه کسب و کار پیک تپسی، الوپیک و زپ، قابلیت تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تپسی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز