شهریه باشگاه تکواندو برای دختران چقدر است؟

کلاس-تکواندو-شهریه-کاماپرس
ژیوار

علاقه دختران به انواع مختلف ورزش‌های رزمی طی سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است. در این رابطه جالب است بدانید که شروع این ورزش‌ها از سنین کودکی می‌‌تواند در رشد فیزیکی، توانمند‌سازی بدن و بالا بردن سرعت عمل و عکس‌العمل عضلات نقش مهمی ایفا کند. تکواندو یکی از ورز‌های رزمی محبوب در بین دختران است که هم اکنون در باشگاه‌های ورزشی مختلف در سراسر کشور به دختران نیز آموزش داده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شهریه باشگاه تکواندو برای دختران در هر شهر و محله‌‌ای بسته با امکانات متفاوت است. اما معمولا رقم آن از حدود جلسه‌ای 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است.

شهریه کلاس تکواندو دخترانه در تهران تا 550 هزار تومان

کلاس‌های تکواندو برای دختران در تهران انواع و کیفیت‌های مختلفی دارد. یکی از مجموعه ورزشی‌های تهران که زیر نظر مربی‌های ماهر، هنرجو و ورزشکار می‌پذیرد هزینه‌های متفاوتی برای تدریس تکواندو در نظر گرفته است. هزینه کلاس تکواندو برای دختران و کودکان در چهار جلسه، 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در این کلاس، تمام تکنیک‌های پایه تا حرفه‌ای به افراد تدریس می‌شود. همچنین برای کلاس‌های نیمه خصوصی تکواندو که زمان آن یک ساعت و نیم است، شهریه برای هر جلسه با آموزش کامل تکنیک‌های مبارزه، پومسه و هانمادانگ، 450 هزار تومان در نظر گرفته شده است. شهریه کلاس‌های خصوصی هم با همین میزان ساعت تدریس و آموزش کامل تکنیک‌های تکواندو، 550 هزار تومان اعلام شده است. البته این هزینه‌ها بر اساس تغییر محلات در شهر تهران به شکل متغییر محاسبه می‌شود.

البته شهریه کلاس تکواندو در آموشگاه‌ها و محلات مختلف تهران نیز متفاوت است. یکی دیگر از مجموعه ورزشی‌های تهران که کلاس‌های تخصصی تکواندو برگزار می‌کند، برای هشت جلسه کلاس آموزشی 2 میلیون 500 هزار تومان و برای 12 جلسه، 3 میلیون تومان شهریه در نظر گرفته است. این مجموعه ورزشی در طول مدت آموزش تکواندو تمام تکنیک‌های این ورزش رزمی را به دختران در هر سنی آموزش می‌دهد.

دریان سفر امید

تکواندو-دختران-کاماپرس

کلاس تکواندو برای دختران در اصفهان از ماهی 800 تا 3 میلیون

شرایط ثبت نام برای کلاس تکواندو برای دختران در هر شهری معمولا قیمت متفاوتی دارد. به طور مثال یکی از مجموعه ورزشی‌های اصفهان با سه جلسه  در هفته کلاس، شهریه‌ی ماهیانه 890 هزار تومان دارد. همچنین همین کلاس با شهریه دو ماهه یک میلیون و 600 و کلاس سه ماهه‌ی آن، 2 میلیون و 150 هزار تومان نیز کلاس برگزار می‌کند. از طرفی شهریه کلاس‌های خصوصی یک ماهه‌ی تکواندو، 3 میلیون، دو ماهه 5 میلیون و 400 و کلاس سه ماهه‌ی آن هم 7 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

شهریه کلاس تکواندو در رشت

کلاس هنرهای رزمی در یکی از مجموعه‌های ورزشی گلسار رشت قیمت متفاوتی دارد. در واقع طبق جدول قیمتی این مجموعه ورزشی، شهریه هر جلسه کلاس آموزشی تکواندو برای دختران و پسران 55 هزار تومان خواهد بود. در این کلاس‌ها تمام تکنیک‌های دفاع و حمله به هنرجو آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

شهریه 55 هزار تومان برای تکواندو در کرمان

در بین شهریه آموزش تکواندو، یک مجموعه ورزشی در کرمان برای کلاس‌های رزمی خود شهریه هر جلسه را 55 هزار تومان در نظر گرفته که شهریه 8 و 12 جلسه آن به ترتیب 368 هزار و 492 هزار تومان خواهد بود. این باشگاه ورزشی در تمام سنین به دخترها آموزش کامل می‌دهد و حتی همانند بسیاری دیگر از مجموعه‌های ورزشی مسابقات داخلی نیز برگزار می‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز