برگزاری نخستین تور طبیعت گردی برای کودکان

ژیوار

نمایشگاه آفرود و کمپینگ تهران، دیروز هفتمین دوره خود را در مرکز تجاری ایران مال آغاز کرد. مجموعه‌های فعال در حوزه طبیعت‌گردی، کمپینگ و آفرود؛ از واردکنندگان تجهیزات جانبی خودروهای آفرودی تا عرضه‌کنندگان لباس و اکسسوری‌های مخصوص گردشگری در این نمایشگاه شرکت دارند.

به گزارش کاماپرس، گروه‌های طبیعت‌گردی یکی از بازیگران مهم در نمایشگاه‌های این‌چنینی هستند؛ از همین رو سری به غرفه بایسون کمپ در این نمایشگاه زدیم. این گروه که سال گذشته به‌عنوان تماشاگر در نمایشگاه شرکت کرده بود، امسال خود غرفه‌ای را در طبقه اول آن در دست دارد.

حسام مرادی که سابقه 15 سال فعالیت در زمینه طبیعت‌گردی را دارد و سه سال است که بایسون کمپ را راه‌اندازی کرده، این مجموعه را عرضه‌کننده تورهای طبیعت‌گردی، کمپینگ، آفرود و هایکنیگ معرفی می‌کند.

عبور از فیلترهای اخلاقی، لازمه شرکت در تورهای طبیعت‌گردی

مدیر مجموعه بایسون کمپ درپاسخ به سوال خبرنگار کاماپرس، خدمت ویژه گروه خود را این‌گونه توضیح می‌دهد: بایسون کمپ عرضه‌کننده تورهای لوکس برای قشر خاصی از طبیعت‌گردان است. بایسون کمپ مسافران خود را از نظر اخلاقی و فرهنگی گزینش می‌کند و این مساله  باعث شده که فضای خوبی در سفرهای ما برقرار باشد.

او تاکید می‌کند که بایسون کمپ برای ارائه برنامه‌های خود از اپلیکشن خاصی استفاده نمی‌کند و تنها بخشی از برنامه‌های این گروه در سایت یوتوپین قابل دسترسی هستند. برنامه‌های طبیعت‌گردی این مجموعه اغلب از طریق صفحه‌های بایسون کمپ در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی می‌شود.

دریان سفر امید
عکاس: طهورا جهان‌شاهی

تورهای آشنایی با طبیعت؛ مخصوص کودکان

مرادی با بیان اینکه برنامه‌های این گروه به‌طور فشرده پس از پایان نمایشگاه تهران آغاز خواهند شد، ادامه می‌دهد: تورهای لوکس طبیعت‌گردی این مجموعه متنوع هستند و بعضی از این تورها تنها به‌صورت آفرودی برگزار می‌شوند. اما بعضی از آن‌ها با خودروهای سواری معمولی نیز قابل انجام هستند. همچنین ما کمپینگ و برنامه‌های اقامت‌گاهی و تجربه‌محور را نیز برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

مرادی توضیح می‌دهد: برنامه‌ای که به‌تازگی آن را کلید زده‌‌ایم، طبیعت‌گردی ویژه کودکان است که تاکنون هیچ گروهی مشابه آن را اجرا نکرده و بایسون کمپ تنها ارائه‌دهنده آن به‌شمار می‌آید؛ والدینی که علاقه‌مند هستند کودکانشان را با طبیعت آشنا کنند، می‌توانند به همراه کودک خود در این تور شرکت کنند.

او درباره برنامه پاییز این گروه نیز می‌گوید: تنها برنامه‌ای که اکنون برای پاییز داریم، یک تور ویژه کویر است که در تاریخ ۱۲ الی ۱۳ مهر برگزار می‌شود. اما پکیج کامل پاییز تا پایان شهریور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بایسون کمپ
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز