5 عطر زنانه پرفروش زارا در تابستان 1403

عطر زارا - کاماپرس
ژیوار

اگر به دنبال رایحه‌های خاص از برندهای معروف هستید، اما می‌خواهید خرید اقتصادی و به صرفه‌تری داشته باشید، تهیه عطرهای برند زارا انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌روند. قیمت شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطرها از حدود 2 میلیون تومان آغاز می‌شود.

در این گزارش کاماپرس به معرفی 6 عطر پرفروش زنانه‌ زارا می‌پردازد.

نود بوکت؛ شیرینی رایحه‌ی گل‌ها

نود بوکت عطری خنک با ساختاری گلی است که اولین بار در سال 2016 وارد بازار شد. نت‌های شیرین ترنج و وانیل در این عطر هارمونی سحرانگیزی در کنار یکدیگر ساخته‌اند که سبب شده به عطری مناسب برای فصول گرم تبدیل شود. رایحه‌ این عطر شبیه به میس دیور بلومینگ است؛ از این رو برای ‌اشخاصی که علاقه‌مند به این عطر هستند انتخابی ارزان‌تر به شمار می‌رود. شما می‌توانید شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر را به قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید.

زارا- کاماپرس

اپل جویس؛ شکوفه‌ی درخت سیب

ادوتویلت زنانه‌ی اپل جویس از آن دست عطرهای ملایم و گلی است که طبع خنکی دارند. رایحه‌ ملایم سیب و بهارنارنج در این عطر تجسمی از آرامش طبیعت را در خود جای داده است که بی‌شباهت به شنل چنس او فرش نیست. اپل جویس برای اولین بار در سال 2012 وارد بازار شد و توانست توجه طرفداران روایح خنک و ملایم را به خود جذب کند. شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر را می‌توانید به قیمت 2 میلیون و 40 هزار تومان خریداری کنید.

دریان سفر امید

اپل جویس-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

بلک آمبر؛ ظرافت گل یاس به تلخی نعناع

طبع گرم و تند بلک آمبر با درهم آمیختن نت‌های نارنگی و وانیل رایحه‌ای ملایم به آن بخشیده است. در قلب این رایحه‌ی شرقی، گل‌ یاسمن حضور دارد که ظرافتی زنانه را به نمایش می‌گذارد. ترکیب شیرین و کمی تلخ نت‌های پایانی بلک آمبر آن را به انتخابی مناسب برای روزهای سرد تبدیل کرده است. اگر دنبال رایحه‌ای خاص و به یاد ماندنی هستید این عطر انتخاب مناسبی برای شماست، می‌توانید شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر را به قیمت 1 میلیون و 190 هزار تومان  تهیه کنید.

بلک آمبر-کاماپرس

 

پینک فلامبی؛ ترکیبی بهاری

مرکبات شیرین و طبع خنک این عطر رایحه‌ای بهاری را تداعی می‌کند. در کنار نت‌های گل رز و وانیل ترکیبی اغواگر را به مشام می‌رساند که به آن لطافتی دلپذیر می‌دهد. پینک فلامبی اولین بار سال 2018 به بازار عرضه شد و می‌توان آن را شبیه به عطر بامب‌شل از برند ویکتوریا سکرت دانست. رایحه‌ی سبک این عطر آن را به انتخابی برای اشخاص علاقه‌مند به بوهای ملایم تبدیل کرده است. شما می‌توانید شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر را به قیمت 2 میلیون و 360 هزار تومان خریداری کنید.

پینک فلامبی-کاماپرس

 

توایلایت مایو؛ دلنشین مانند یاس

ادوتویلت توایلایت در سال 2016 به بازار عرضه شد. رایحه‌ی ملایم و دلنشین این عطر با ترکیب مرکبات آن را به انتخابی برای تمام فصول تبدیل کرده است. نت‌های سیب سبز و گریپ‌فروت حس نشاط و شادابی را منتقل می‌کند و گل‌های یاس و رز حالتی رمانتیک به آن می‌بخشد. توایلایت مایو عطری سبک مناسب روزمره برای مکان‌هایی است که در آن‌ها سرحال هستید. می‌توانید شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر را به قیمت 2 میلیون و 290 هزار تومان تهیه کنید.

توایلالت-زارا

 

واندر رز؛ شیرینی جوانی

این ادتویلت از دیگر عطرهای پرطرفدار زارا است و به خاطر رایحه‌ی شاداب و شیرینی که دارد انتخابی برای خانم‌های جوان به شمار می‌رود. کنار هم قرار گرفتن نت‌های گلابی و تمشک همراه گل بنفشه رایحه‌ای زنانه و دلپذیر را به مشام می‌رساند. واندر رز گزینه‌ای ایده‌آل برای آن‌هایی است که به دنبال عطری برای استفاده در هر موقعیتی هستند. شما می‌توانید شیشه‌ی 90 میلی‌لیتر این عطر را به قیمت 2 میلیون و 240 هزار تومان خریداری کنید.

واندر رز-کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز