تجربه سفری هیجان انگیز با بهترین مجری مستقیم تور پراگ

ژیوار

گردشگران توسط مجری مستقیم تور پراگ می‌توانند با کیفیت بسیار بالاتری از این شهر خاص دیدن کنند و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن را در کامل‌ترین حالت ممکن ببینند. این شهر زیبا انواع قلعه، میدان، کلیسا و بناهای قدیمی زیبا را در خود جای داده است و آب و هوای دلچسبی دارد.

کاماپرس در این گزارش بهترین جاذبه‌های گردشگری پراگ را معرفی می‌کند.

قلعه پراگ، بزرگ‌ترین قلعه جهان

قلعه پراگ در قسمت بالایی شهر و در محله هاردکانی واقع شده است و امروزه به عنوان محل اقامت رسمی رئیس جمهور چک کاربرد دارد. این قلعه که در زمان‌های قدیم منزل پادشاهان بوهمیا بوده است، بخش‌های مختلفی مانند کاخ سلطنتی، کلیسای جامع سنت ویتوس، صومعه، برج‌ و چند کلیسای دیگر را در خود جای می‌دهد. همچنین اصطبل‌های سلطنتی و باغ‌های باشکوهی در این قلعه به چشم می‌خورند.

قلعه پراگ جنس چوبی دارد و از قرن 9 تا کنون مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته به دلیل بازسازی‌های متعدد، سبک‌های معماری گوناگونی را در بخش‌های مختلف این بنا می‌توان دید. قلعه پراگ به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه قلعه در جهان شناخته می‌شود که بازدید از آن زمان زیادی نیاز دارد.

دریان سفر امید

پل قدیمی و زیبای چارلز

پل چارلز یکی از پل‌های قدیمی و خاص اروپا است که ساخت آن به سال 1357 میلادی برمی‌گردد. در مورد این پل خرافات و داستان‌های زیادی توسط مردم بومی به گوش می‌رسد، که در جذاب‌تر کردن آن نقش دارند. برای مثال مردم معتقدند که مجموعه‌ای دقیق از اعداد 135797531 باعث استحکام بیشتر این پل می‌شود. حتی در مورد ساختن این بنا اعتقادی وجود دارد که می‌گوید اولین بار سنگ پل در 9 ژوئیه و 5:31 دقیقه صبح گذاشته شده است. این میزان از دقیق بودن در مورد ساختن پل، عجیب به نظر می‌رسد.

بر روی این پل زیبا 30 مجسمه قدیمی قرار دارند که از مهم‌ترین آن‌ها مجسمه مربوط به امپراتور روم مقدس، چارلز چهارم و جان نپوموک هستند. این پل شلوغ و پر رفت و آمد، مجموعه‌ای از فروشندگان، نوازندگان و هنرمندان را در خود جمع کرده است. در انتهای این سازه یک برج قرار دارد که می‌توان از بالای آن نماد کلی پل چارلز را دید.

میدان ونسلاس با زرق و برق فراوان

میدان ونسلاس به عنوان مرکز اقتصادی پراگ شناخته می‌شود و در سال 1348 توسط چارلز چهارم ساخته شده است. کاربرد اولیه این میدان برای خرید و فروش اسب بود و از همان زمان به یکی از مهم‌ترین فضاهای عمومی شهر تبدیل شد. میدان ونسلاس بخش زیادی از اتفاقات مهم قرن بیستم چک را به خود دیده است و به عنوان یکی از مراکز مهم جنبش‌های سیاسی و تجمع‌های مردمی شناخته می‌شود.

این میدان پرزرق و برق، کافه‌ها و کلوپ‌های زیادی را در خود جای داده است و در آن انواع رستوران، هتل، مغازه‌‌های متنوع و… به چشم می‌خورند. فاصله این مکان تا میدان اصلی شهر و پل چارلز حدود 5 دقیقه است و بازدید از آن خالی از لطف نیست.

کلیسای Tyn و برج‌های دو قلو

کلیسای Tyn که مخفف شده نام (بانوی ما) است، جذابیت بسیار زیادی دارد و با برج‌های دو قلوی 80 متری خودنمایی می‌کند. این کلیسا تسلط زیادی بر کل شهر دارد و از بالای برج‌های آن می‌توان منظره‌ای خاص را پیش رو داشت. ساختمان اصلی این بنا در قرن 11 ساخته شده است و بازرگانان خارجی از آن برای کسب و کار استفاده می‌کردند. اما در قرن 14 این کلیسا تکامل پیدا کرد و به شکل کنونی خود رسید که سقف و برج‌های زیبایی دارد.

کلیسای بانوی ما آثار هنری متعددی را در خود نگه داری می‌کند که در بین آن‌ها سبک‌های گوتیک، باروک و رنسانس به چشم می‌خورند.

«اوج آرام» مجری مستقیم تور پراگ

«اوج آرام» مجموعه‌ای کاربلد در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است و همه روزه گردشگران زیادی را در سراسر جهان همراهی می‌کند. این آژانس مسافرتی، در زمینه اخذ ویزا و اقامت نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و امکان دریافت پاسپورت و اقامت تحصیلی را ارائه می‌دهد. این مجموعه که بیش از 500 پرونده موفق در زمینه دریافت اقامت دارد، یکی از بهترین مجری‌های مستقیم تورهای گردشگری نیز هست.

از محبوب‌ترین تورهای «اوج آرام» باید به تور پراگ اشاره کرد که برای دریافت اطلاعات کامل آن می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.oujaram.ir دیدن کنید و یا با شماره گیری 02145419 از مشاوران متخصص «اوج آرام» مشورت بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز