سفر به سرزمین تزارها با رزرو تور روسیه

تور روسیه - کاماپرس
ژیوار

روسیه بزرگ‌ترین کشور جهان، سرزمینی مملو از کلیساهای مختلف، کاخ‌ها و موزه‌های متعدد است و معماری جذاب و رنگارنگ روسی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. روسیه هم‌چنین فرهنگ غنی و جاذبه‌های طبیعی وسیعی نیز دارد. سرزمین تزارها از بهترین کشورها برای جشن سال نو میلادی است و جشن‌های بی‌نظیری در این زمان برگزار می‌شود.

هنگام سفر به روسیه از کجا دیدن کنیم؟

مسکو به‌عنوان پایتخت روسیه جاذبه‌های متعددی را در خود جای داده است. گردشگران با سفر به این شهر می‌توانند از میدان سرخ که مجموعه‌ای از بناهای دیدنی و با معماری‌های بی‌نظیر در آن وجود دارد دیدن کرده و یا از قلعه کرملین بازدید کنند. هم‌چنین می‌توان تئاتر بولشوی را که از مشهورترین سالن‌های اپرا و باله در جهان است را تماشا کرده و یا سری به گالری ترتیاکوف به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موزه‌های هنر روسیه بزنند.

سنت پترزبورگ به‌عنوان پایتخت فرهنگی روسیه مملو از جاذبه‌های مختلف است. موزه هرمیتاژ که از بزرگ‌ترین و چشمگیرترین موزه‌های هنر جهان است در این شهر قرار دارد و در آن مجموعه عظیمی از آثار هنرمندان بزرگ به چشم می‌خورد. قایق گردی در رودخانه زیبای این شهر نیز یکی دیگر از تجربیاتی است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود. افراد می‌توانند با سوار شدن بر قایق‌ها بسیاری از جذاب‌های زیبای سنت پترزبورگ را از وسط آب تماشا کرده و خاطره لذت‌بخشی را برای خود ثبت کنند. هم‌چنین مسافران می‌توانند از نماد شهر سنت پترزبورگ یعنی قلعه پیتر و پل نیز دیدن کنند.

تور روسیه - کاماپرس

حمل‌ونقل در روسیه

مترو از سریع‌ترین و راحت‌ترین وسایل برای جابه‌جایی در شهر مسکو است. مترو مسکو در عین حال از جاذبه‌های توریستی روسیه نیز به شمار می‌آید. از دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهرهای روسیه هم می‌توان به اتوبوس و تاکسی اشاره کرد. گردشگران می‌توانند با استفاده از قطار از مسکو به سنت پترزبورگ بروند.

دریان سفر امید

کی به روسیه سفر کنیم؟

بهترین زمان سفر به روسیه ارتباط زیادی با اولویت‌ها و علاقه‌مندی‌های گردشگران دارد. اگر عاشق تفریحات زمستانی و یا اسکی هستید، می‌توانید زمستان به روسیه بروید اما سرما روسیه برای بسیاری از افراد قابل تحمل نیست. بنابراین بهترین زمان سفر به روسیه و بازدید از دو شهر مسکو سنت پترزبورگ، تابستان و پاییز است. وجود هوای خوب در این زمان روسیه را به مقصدی خیره کننده تبدیل کرده و  باعث می‌شود تا افراد بدون نگرانی در میان آفتاب درخشان از سفر خود لذت ببرند.

تور روسیه - کاماپرس

رزرو تور ترکیبی روسیه با آریاک سفر

قبل از سفر به روسیه باید ویزای این کشور را تهیه کرد. هم‌چنین هزینه رزرو تور ترکیبی روسیه ارتباط بسیاری با تعداد مسافران و روزهای سفر دارد. مسافران باید دقت کنند که هزینه رزرو هتل در شهرهایی مانند مسکو و سنت پترزبورگ به دلیل شهرت بیشتر و وجود بناهای متعدد گران‌تر است. با این حال افراد می‌توانند برای رزرو تور مسکو، سنت پترزبورگ و یا تور ترکیبی آن با بهترین قیمت و بالاترین خدمات با آریاک سفر در تماس باشند.

آژانس مسافرتی آریاک سفر با 20 سال سابقه ارائه‌دهنده انواع تورهای خارجی با بهترین خدمات است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو تور ترکیبی روسیه می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.aryaktravel.com مراجعه کرده و یا با شماره 02157816 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز