بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ شهریور 1403

گوشی-سامسونگ-کاماپرس
ژیوار

گوشی‌های گیمینگ، دارای تنوع بالایی هستند و با این حال که رقابت در مدل و شرکت‌های مختلف گوشی بالا رفته انتخاب یک گوشی مناسب کار سختی شده است.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ مرداد 1403 را معرفی می‌کند.

گوشی گلکسی A33: بهترین گوشی‌ گیمینگ

گوشی A33 به دلیل داشتن یک پردازنده خوب اگزینوس 1280 و گرافیک G68 و رم 8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت خوبی برای بازی‌هایی با حجم بالا خواهد داشت. همچنین در این مدل از گوشی‌های سامسونگ، سیستم خنک کننده‌ای وجود دارد که گرمای گوشی را از بین می‌برد و همین بازدهی سیستم داخلی را بیشتر می‌کند. از طرفی این گوشی با نمایشگر ۶.۴ اینچی، کیفیت خوبی در صفحه نمایش خود دارد. بسیاری باور دارند این گوشی مناسب افراد گیمر است و بر همین اساس بلندگوهای با کیفیتی هم دارد. یکی دیگر از مزایای این گوشی باتری قوی است که برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری‌های A33 تا ده ساعت گوشی را سرپا نگه می‌دارد و به سرعت گوشی را شارژ می‌کند.

گوشی گلکسی A05، یک گوشی اقتصادی

در رده‌های مختلف، گوشی گلکسی A05 با توجه به سیستم داخلی که دارد، جزو گوشی‌های قیمت مناسب محسوب می‌شود. برای همین به این گوشی، مدل اقتصادی می‌گویند. با این حال رزولوشن خوبی برای بازی‌های مختلف دارد و دارای هشت هسته با فرکانس بین 1.8 تا 2.0 گیگاهرتز است. همچنین به دلیل حافظه 6 گیگابایتی تقریبا می‌توان بازی‌هایی با حجم بالا را هم بر روی آن نصب کرد و در بین گیمرها امتیاز بالایی را کسب کرده است.

گوشی-گیمینگ-سامسونگ-کاماپرس

دریان سفر امید

گوشی گلکسی A25 آخرین نسل گوشی‌های گیمینگ

میان مدل‌های مختلف، گوشی‌های گلکسی A25 جزو آخرین نسل از گیمینگ است که به دلیل داشتن نمایشگر 6.5 اینچی، گوشی خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود. این گوشی مانند بسیاری از مدل‌های گیمینگ صفحه‌ای صاف و بدون لرزش دارد. این گوشی در کنار خنگ کننده داخلی با دارا بودن 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، محبوب بسیاری از گیمرها خواهد بود. بنابراین با وجود قدرت سیستم داخلی و باتری مقاومی که دارد، انتخاب بسیاری از گوشی بازها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی گلکسی A54؛ مناسب سنگین‌ترین بازی‌ها

در بین گوشی‌های گیمینگ، مدل A54 هم مانند بسیاری دیگر از این سری، به دلیل قدرت بالا، مناسب بازی برای گیمرها است. با این گوشی به دلیل نمایشگر 6.4 اینچی و وضوح نمایشگر، می‌توان جزئیات کامل فیلم و بازی را مشاهده کرد. این گوشی با 8 گیگابایت رم، نگرانی از کمبود فضا را برای مصرف کننده از بین می‌برد و فضای کافی برای دانلود برنامه‌ها و بازی خواهد داشت. در کنار همه این‌ها مدل A54 دارای دوربین با کیفیتی هم است. همچنین این مدل، هم مانند مدل‌های دیگرش دارای خنک کننده و 5 هزار میلی آمپر باتری است که تا ساعت‌های طولانی شارژ گوشی را حفظ می‌کند. این گوشی یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که تنها با هدف بازی و کارهای سنگین گوشی می‌خرند.

گوشی گلکسی A24: گوشی ارزان یا کیفیت بالا

گوشی گیمینگ با مدل A24 یکی از قیمت مناسب‌ترین گوشی‌های این مدل است که قدرت خوبی هم دارد. این گوشی به دلیل داشتن یک نمایشگر خوب 6.5 اینچی انتخاب بسیاری از گیمرها به حساب می‌آید. از طرفی با حافظه هشت گیگابایتی و باتری مقاومی که دارد، کیفیت خوبی برای دانلود و بازی برای افرادی است که با گوشی همراه بازی می‌کنند. بر اساس ارزیابی سایت‌های مختلف خرید گوشی، اغلب گیمرهای که با گوشی بازی می‌کنند، از این گوشی راضی بودند و امتیاز بالا به آن دادند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز