بازدیدی متفاوت از بازارها در تور کربلا از اردبیل

ژیوار

تور کربلا از اردبیل یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی است که به طور مستقیم اجرا می‌شود. در این تور علاوه بر برنامه‌های زیارتی و مذهبی، بخشی از سفر نیز به گردش در بازارهای قدیمی و جدید کربلا می‌گذرد. زائران می‌توانند سوغاتی‌های ارزان قیمت و گران قیمت متنوعی را در این شهر پیدا کنند.

کاماپرس در این گزارش بازارهای پرطرفداری را که در تور کربلا از اردبیل می‌توان دید، معرفی می‌کند.

بازار سنتی کربلا

بازار سنتی کربلا در نزدیکی حرم امام حسین (ع) قرار دارد و قدیمی‌ترین بازار این شهر است. در این مکان به آسانی می‌توان مایحتاج و وسایل زندگی روزانه را تهیه کرد. البته در خرید سوغاتی نیز این بازار گزینه جذابی است و در آن انواع جانماز، چادر، تسبیح، مهر، تربت کربلا و ظروف مسی به فروش می‌رسند. این بازار ارزان قیمت، انواع لباس‌های مناسب برای خرید سوغاتی را دارد و حتی در آن می‌توان طلا و سنگ‌های زینتی مختلفی پیدا کرد.

بازار امام صادق کربلا

بازار امام صادق علاوه بر تنوع بالایی که در محصولات دارد، قیمت‌های مناسبی را نیز ارائه می‌دهد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید اسباب بازی و وسایل کودکانه است. در این بازار علاوه بر انواع عروسک و اسباب بازی‌های شارژی، لباس‌های رنگارنگی نیز به چشم می‌خورد. ظروف با طرح‌های نقره‌ای و نقش‌های سلیمی، مهر و تسبیح با تربت، انگشترهای نقره و لباس‌های سنتی عراقی از دیگر سوغاتی‌هایی هستند که در این بازار می‌توان خریداری کرد.

دریان سفر امید

بازار الاسدی کربلا

مسافران تور کربلا از اردبیل، می‌توانند در بازار الاسدی نیز گردشی متفاوت را تجربه کنند. این بازار انواع لوازم برقی و خانگی را در خود جای می‌دهد و در آن مبلمان، اثاثیه منزل و فروشگاه‌های گوشی متعددی قرار دارند. بازار الاسدی بهترین کیفیت و گارانتی را ارائه می‌دهد و وسایل اتاق خواب، اتاق کودک، فروشگاه‌های لوستر و انواع لامپ تزئینی نیز در آن پیدا می‌شوند. این مجموعه برای خرید اکسسوری و هدایای گوناگون نیز مناسب است و فروشگاه‌های گل و گیاه مختلفی نیز دارد.

مرکز خرید الدامارچی کربلا

مرکز خرید الدامارچی کربلا با اینکه وسعت زیادی ندارد، یکی از گزینه‌های با کیفیت برای خرید است. این مکان همه روزه از ساعت 13 تا 21 فعالیت دارد و در آن می‌توان اجناسی را دید که به نسبت با قیمت بیشتری فروخته می‌شوند. این مرکز خرید، فضایی شبک و بسیار زیبا دارد و در آن یک گل فروشی معروف نیز به چشم می‌خورد. برای بازدید از این مکان معروف باید سراغ بازار سناتور رفت که در خیابان سناتور قرار دارد و زائران زیادی را به خود جذب می‌کند.

بازار الوارث کربلا

بازار الوارث انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف، مواد غذایی کنسرو شده و خشکبار یا شیرینی جات تازه را در اختیار زائران قرار می‌دهد و در آن می‌توان میوه و سبزی نیز پیدا کرد. این بازار کیفیت و قیمت مناسبی دارد و در آن بخشی برای بازی کودکان نیز فراهم شده است. بسیاری از افراد این گزینه را برای تفریح خانوادگی انتخاب می‌کنند و در آن خستگی کودکان از سفر زیارتی کاسته می‌شود. بازار الوارث همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 و 30 دقیقه شب فعالیت دارد.

بازار سدره کربلا

بازار سدره ترکیبی از سنت و مدرنیته را پیش روی خریداران قرار می‌دهد و در آن تمام آنچه که برای خرید لازم باشد پیدا می‌شود. این مرکز خرید به نسبت شلوغ است و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 شب می‌توان از آن دیدن کرد. این مکان نیز زیبا برای گردش خانوادگی انتخابی مناسب است و محل آن در خیابان السدره قرار دارد.

تور کربلا از اردبیل با «آرمین تراول»

«آرمین تراول» مجموعه‌ای باتجربه و مطمئن در زمینه ارائه انواع تورهای مسافرتی داخلی و خارجی است. این آژانس مسافرتی امکاناتی مانند رزرو هتل را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و تورهای طبیعت گردی ویژه‌ای دارد. همچنین «آرمین تراول» یکی از برگزار کننده‌های تورهای کربلا و نجف است که امکان سفر از شهرهای مختلف را فراهم می‌کند.

تور کربلا از اردبیل یکی از تورهای پرطرفدار این مجموعه است و شرایط کاملی دارد. این تور به طور قسطی نیز عرضه می‌شود و در آن امکان سفر زمینی و هوایی در اختیار زائران قرار می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط تور کربلا می‌توانید از سایت «آرمین تراول» با آدرس www.armintravel.ir دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02156434900 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرمین تراول
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز