بهترین تبلت‌ های 2024 / آی‌ پد‌ها پرچمدارند

ژیوار

اگر فکر می‌کنید لیست بهترین تبلت‌ها تحت سلطه آی‌پدها قرار می‌گیرد، تصور اشتباهی نیست. بر اساس آخرین بررسی‌ها در حالی که تبلت‌های اپل در این فهرست جایگاه بالایی دارند، اما اندرویدی‌ها جایگاه‌های بیشتری را از آن خود کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، هر تبلت یک دستگاه عالی برای مرور وب، پخش ویدئو و بازی روی صفحه نمایش بزرگتر است؛ اما بهترین تبلت باید امکانات بیشتری ارائه دهد، از آن جمله می‌توان به ابزارهای بهره‌وری برای انجام کار و سخت افزار ویژه برای طراحی دقیق اشاره کرد.

در این گزارش بهترین تبلت‌های 2024 معرفی شده‌اند:

Apple iPad 10.9

آی‌پد 10.9 اپل علی‌رغم اینکه مدتی است به‌روزرسانی نشده، در مجموع بهترین تبلت است. قدرت زیادی داشته و از بسیاری رقبای اندرویدی بهتر عمل می‌کند. همچنین این آی پد شگفتی‌های اپ‌استور را برای شما به ارمغان می‌آورد.

آی‌پد/ کاماپرس

دریان سفر امید

Apple iPad Pro 13

جدیدترین آیپد پرو ادعای اپل مبنی‌براینکه آی‌پد، کامپیوتر بعدی است را تایید می‌کند. این تبلت با چیپست M4 روی صفحه نمایشگر OLED قدرتی برابر با مک بوک پرو دارد. البته ارزان نیست، اما آیپد پرو 13 اینچی بهترین تبلتی است که می‌توان خرید.

بیشتر بخوانید:

آی‌پد/ کاماپرس

OnePlus Pad

اولین تبلت OnePlus رقبای گران‌قیمت‌تری را پشت سر گذاشت و شکست داد. عملکرد عالی و صفحه نمایش فوق‌العاده را با قیمت پایین و شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد.

تبلت/ کاماپرس

Samsung Galaxy Tab S9 Plus

گلکسی تب اس 9 پلاس بهترین عملکرد را در میان تبلت‌های اندرویدی ارائه می‌کند، با نمایشگر بزرگ OLED، طراحی فوق‌العاده مقاوم در برابر آب و حتی یک قلم با 12.4 اینچ صفحه‌نمایش که می‌تواند برای انجام کارهای همزمان عالی باشد.

سامسونگ گلکسی/ کاماپرس

Apple iPad 10.2

اگرچه ممکن است تبلتی ارزان‌تر هم پیدا کنید، اما iPad 10.2 اپل از سال 2021 تا کنون بسیار عالی عمل کرده و ارزش بسیار بهتری نسبت به تبلت‌های اندرویدی واقعاً ارزان دارد. به‌علاوه، چند سال دیگر به‌روزرسانی‌های iPadOS جدید را نیز دریافت خواهد کرد.

آی‌پد/ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز