جزییات دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین + مبلغ اقساط

ژیوار

بانک اقتصاد نوین طرح تسهیلاتی به نام «پیام» را برای تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی دارای درگاه پرداخت یا حساب متصل به کارتخوان این مجموعه تدارک دیده است. این وام براساس معدل حساب به متقاضیان پرداخت می‌شود و سقف مجاز آن از 1 میلیارد تومان بیشتر نیست.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان واجد شرایط دارنده حساب‌های قرض الحسنه، کوتاه مدت و جاری بانک اقتصاد نوین که مایل به دریافت وام 1 میلیارد تومانی این مجموعه هستند باید معدل حساب دو، سه، چهار یا شش ماهه داشته باشند. در زمان ایجاد معدل حساب مورد نظر بانک برای دریافت تسهیلات مذکور، مبلغ سپرده گذاری شده در بانک مسدود نیست و وام گیرنده امکان دریافت و واریز به حساب خود را دارد.

برای دریافت این وام علاوه بر اعتبارسنجی، ارائه ضامن رسمی و پروانه کسب ضروری است. در صورتی که فرد نتواند ضمانت‌‌های مشخص شده را ارائه دهد، امکان انتقال امتیاز این وام را به اشخاص دیگر دارد. لازم به ذکر است که وام گیرنده نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

جزییات سود و بازپرداخت وام یک میلیارد تومانی بانک اقتصاد نوین

میزان سود این تسهیلات با در نظر گرفتن قرارداد منعقدشده بین بانک و مشتریان متفاوت است و بین 4، 18 و 23 درصد تغییر می‌کند. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز از 24 ماه بیشتر نمی‌شود.

در صورتی که فرد این وام را با کارمزد 4 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه دریافت کند، موظف به پرداخت 45 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط است. کل سود این وام 60 میلیون تومان خواهد بود و در پایان مهلت زمان بازپرداخت، وام گیرنده باید 1 میلیارد و 60 میلیون تومان به بانک پرداخت کرده باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز