سقوط آزاد بیت کوین تا کی ادامه دارد؟

سقوط بیت کوین-کاماپرس
ژیوار

کاهش قیمت بیت‌کوین (BTC) ممکن است با وجود بهبود اخیر این رمزارز پایان نیابد و مسیر نزولی ادامه یابد.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته، بیت‌کوین به زیر مرز ۶۰ هزار دلار و محدوده ۵۹ هزار دلار نزول کرد. این ارز دیجیتال پیشرو پس از آنکه در اوایل روز به بالاترین میزان خود یعنی ۶۱ هزار و ۸۶۸ دلار رسیده بود، پایین‌ترین سطح خود یعنی ۵۸ هزار و ۳۱۵ دلار را هم ثبت کرد چراکه بازار رمزارزها با ۱۳۲ میلیون دلار کاهش روبه‌رو شد.

سایت صفحه اقتصاد به نقل از کریپتو نوشت، دارندگان بیت‌کوین (BTC) دوشنبه گذشته با دوره سختی مواجه شدند زیرا قیمت آن در عرض چند ساعت از ۶۱ هزار دلار به ۵۴ هزار دلار سقوط کرد. این کاهش که به‌عنوان یکی از بدترین روزها برای بیت‌کوین در سال جاری برچسب‌گذاری شده است، باعث ضرر دارندگان این رمزارز شد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۴.۱۸ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۶.۲۸ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۴ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹.۳۱ میلیارد دلار است که ۵۲.۶۶ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۰۳ میلیارد دلار است که ۵.۱۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۳.۶۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۵۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز