چرا برای خرید دامنه com. و ir. به لیموهاست مراجعه کنیم؟

ژیوار

اگر تمایل دارید پولتان را جای درستی خرج کنید، در این مقالۀ کوتاه همراه ما باشید.

5 دلیل برای خرید دامنه از لیموهاست

ما پنج دلیل یا بهتر بگوییم، پنج مورد از مزایای لیموهاست را در این بخش مرور می‌کنیم؛ اما لطفاً شما هم تجربه و نظراتتان را در رابطه با خرید دامنه، در بخش نظرات برایمان بنویسید.

یک) لیموهاست پایین‌ترین قیمت را دارد

در لیست نتایج جستجوی گوگل، خیلی‌ها ادعای قیمت پایین دارند. اما ما با ورود به هرکدام و بررسی قیمت‌ها، متوجه شدیم که لیموهاست -در این تاریخ که این مقاله را می‌نویسم- ارزانترین دامنه com. و ir. را ارائه می‌کند. پس با خیال راحت می‌توانید از آن خرید کنید.

دو) تنوع پسوندهای پیشنهادی خیلی زیاد است

در لیموهاست، امکان انتخاب نام دامنه، از بین بیشتر از 800 پسوند مختلف وجود دارد. شما می‌توانید غیر از پسوندهای رایج (مثل org، net، xyz، co و غیره)، پسوندهای جذاب دیگری مانند today، dev، coffee، shop، online و pro را بررسی و از رجیسترارهای معتبر بین‌المللی خریداری کنید.

در ضمن، لیموهاست نمایندۀ رسمی رجیسترار جوکر است.

دریان سفر امید

سه) انتقال دامنه رایگان انجام می‌شود

اگر قبلاً دامنه‌تان را از جای دیگری خریده‌اید و حالا به هر دلیلی می‌خواهید آن را به لیموهاست منتقل کنید، این کار توسط تیم پشتیبانی لیموهاست، به‌صورت رایگان برایتان انجام می‌شود.

چهار) رابط کاربری ساده باعث می‌شود سردرگم نشوید

اگر اولین بارتان است که دامنه خریداری می‌کنید ممکن است این فرآیند کمی تا قسمتی برایتان گیج‌کننده باشد. البته، در لیموهاست به‌خاطر مراحل ساده شده، توضیحات کافی و رابط کاربری جذاب، این سختی کمتر و کمتر شده و می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه دامنه دلخواهتان را بخرید.

پنج) یادآوری‌های منظم و مرتبط دارد

خیلی اوقات یک سهل‌انگاری کوچک باعث می‌شود نام دامنه منقضی شده و توسط فرد دیگری ثبت شود. در این مواقع دستتان به هیچ‌جا بند نیست و یا باید بپذیرید، یا پول زیادی پرداخت کنید و دامنه‌تان را پس بگیرید. این اتفاق آنقدر تکراری است که لیموهاست به فکر افتاده تا قبل از موعد تمدید دامنه بارها آن را به شما یادآوری کند و حتی تا مدت یک ماه آن را برای شما رزرو نگه دارد. 

وَ تمام!

برای خرید دامنه از لیموهاست، کافی‌ست روی لینک کلیک کنید. سپس در کادر ابتدای صفحه، به جست‌وجوی نام‌های مدنظرتان بپردازید. هر کدام از پسوندها که انتخاب شما بود روی خرید کلیک کنید؛ یا اگر پسوند خاصی مدنظرتان است، نام دامنه را با همان پسوند در کادر جست‌وجو وارد کنید.

خرید دامنه - کاماپرس

مراحل بعدی هم که ساده است و در این راهنما می‌توانید آن را بخوانید: راهنمای کامل خرید و مدیریت دامنه‌های سایت

اگر هم سوالی داشتید، از پشتیبانی لیموهاست و چت آنلاین می‌توانید بپرسید.

انتهای پیام

مرتبط با : لیموهاست
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز