5 موقعیت شغلی برای استخدام فروشنده خانم در مشهد با حقوق و مزایای عالی

ژیوار

یکی از مشاغلی که می‌تواند درآمد خوبی برای بانوان داشته باشد اشتغال در فروشگاه‌ها به عنوان فروشنده است. یکی از مزایای این شغل این است که فرد متقاضی نیاز به تخصص خاصی نداشته و با یادگیری چند مهارت مختصر می‌تواند از پس آن برآید. در همین راستا برخی از فروشگاه‌های مشهد در این زمینه آگهی جذب با شرایط مطلوب منتشر کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، 5 شغل فروشندگی در شهر مشهد برای خانم‌ها را معرفی می‌کند.

استخدام فروشنده در فروشگاه پوشاک

پوشاک بانوان خاتون در آزادشهر مشهد نیاز به یک نفر فروشنده دارد. زمینه کاری این فروشگاه خرده‌فروشی در صنعت پوشاک است. برای این شغل برای دو نوبت صبح و عصر از ساعت‌های 10 صبح تا 3 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب نیاز به نیرو دارند. پورسانت در فروش برای این سمت در نظر گرفته‌شده است. یک سال سابقه کار در حوزه فروشندگی لباس زنانه، تسلط در صحبت با مشتری، مشتری مداری، تعهد و وجدان کاری و علاقه داشتن به کار از نیازهای دریافت این شغل است. حقوق دریافتی 11 تا 13 میلیون تومان است و سن فرد موردنظر باید بین 25 تا 35 سال باشد.

استخدام صندوقدار با حقوق 10 میلیون تومان

مجتمع یکتا تندیس آبادیس در خیابان جانباز مشهد که در حوزه ورزش و تفریح و سرگرمی فعالیت دارد نیاز به یک خانم برای صندوقداری دارد. سن فرد موردنظر باید بین 24 تا 32 سال باشد. توانایی‌های موردنیاز برای دریافت این سمت تسلط به کامپیوتر و نرم‌افزارهای کاربردی از جمله آفیس و توانمندی در برقراری ارتباط با مراجعین است. برای این شغل بیمه و کمک‌هزینه رفت‌وآمد هم در نظر گرفته‌شده و حقوق پایه آن 9 تا 11 میلیون تومان است. یک سال سابقه کاری درزمینهٔ کاری مشابه از نیازمندی‌های استخدام در این پوزیشن است.

در وکیل‌آباد مشهد نیز فروشگاه رنگی لند که در زمینهٔ لوازم فانتزی و لوازم‌تحریر کاربردی فعالیت اینترنتی می‌کند نیاز به یک نیروی خانم تمام‌وقت دارد. شرایط کار حضوری و داشتن 2 سال سابقه کار مشابه موردنیاز است. فعالیت‌های مربوط به این سمت فروش، صندوق‌داری، چیدمان قفسه‌ها، سرعت عمل در ثبت بارکد و کار با نرم‌افزار فروش، آشنایی با نرم‌افزار فروش و حسابداری، آشنایی با نرم‌افزار اکسل و تعهد به کار و انجام وظایف با دقت ذکرشده است. خانم‌های 20 تا 30 ساله می‌توانند برای این شغل درخواست دهند. 9 تا 12 میلیون تومان هم حقوق پرداختی خواهد بود.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس فروش تلفنی در مشهد

مجموعه گوهر بانو در هفت‌تیر مشهد که در زمینهٔ مد و کالاهای لوکس فعالیت می‌کند به یک نیروی خانم نیاز دارد. ساعات کاری همه‌روزه از 9 صبح تا 6 عصر خواهد بود و پاداش و پورسانت هم علاوه بر حقوق دریافت خواهند کرد. 2 سال سابقه کار و داشتن تسلط نسبی و آگاهی در رابطه با فشن و مد، علاقه‌مندی به آموزش و یادگیری در خصوص مد و فشن، داشتن مهارت و علاقه در ارتباط‌گیری با افراد متخصص، فن بیان عالی در خصوص ارتباط با مخاطب، داشتن نظم در فرآیند انجام کار و داشتن روحیه و تفکر کار تیمی از نیازهای دریافت این شغل است. حقوق ثابت 35 تا 50 میلیون تومان نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است.

استخدام مشهد_کاماپرس

استخدام کارمند فروش اینترنتی با حقوق بالای 10 میلیون

فروشگاه سلین کالا در ثامن مشهد نیاز به نیروی ثابت خانم دارد. این فروشگاه درزمینهٔ اینترنت و خدمات آنلاین فعالیت دارد. روز و ساعات کاری از شنبه تا پنج‌شنبه از 8:30 صبح تا 8:30 شب بوده که 8 ساعت کار شناور کافی خواهد بود. مزایا و تسهیلات علاوه بر حقوق شامل ساعت کاری منعطف، میان وعده و بسته‌ها و هدایای مناسبتی می‌شود. حداکثر سن موردنیاز 30 سال است و آشنایی به کامپیوتر، آشنایی به مدیریت نیروها، آشنایی به فضای اینستاگرام و تلگرام و آشنایی به فروش اینترنتی از پیش‌نیازهای دریافت شغل است. حقوق پرداختی 10 تا 14 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز