5 موقعیت شغلی در شرکت های بیمه ای تهران با حقوق بالای 20 میلیون تومان

ژیوار

با پیچیده‌تر شدن مشاغل، نیاز به عناوین متنوعی در حوزه بیمه احساس می‌شود که یکی از آنها کارشناس بیمه در موقعیت‌ها و رشته‌های مختلف است.

کاماپرس در این گزارش 5 آگهی استخدام که به کارشناس بیمه نیاز دارند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

استخدام کارشناس بیمه با حقوق بالای 20 میلیون

در بین آگهی‌های استخدامی، یک شرکت بیمه‌ای برای جذب کارشناس بیمه اعلام نیاز کرده است. این نیروی تمام وقت باید دوشنبه تا جمعه از 10 و نیم صبح تا 6 و نیم عصر به صورت دور کار آنلاین باشد. چنین فردی باید در هنگام بروز مشکل در قرارداد، با بخش فروش مربوط به ثبت اطلاعات و همچنین شرکت‌های بیمه آلمانی ارتباط مداوم و موثر برقرار کند. بنابراین باید به زبان آلمانی هم مسلط باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای کارشناس این شرکت که در محدود صادقیه قرار دارد، بین 20 تا 30 میلیون تومان اعلام شده است.

کارشناس بیمه بانک ملت ؛ با حقوق بالای 20 میلیون

بانک ملت برای بخش کارشناس فروش بیمه‌ی خود در تمام استان‌ها از جمله منطقه سهروردی تهران به فردی بالای 20 سال با حداقل مدرک فوق دیپلم نیاز دارد. این نیرو تنها در ساعت کاری بانک در مجموعه مستقر می‌شود تا با فن بیان قوی خدمات ارائه دهد. همچنین یکی از ملزومات اصلی کار، داشتن پوشش رسمی همانند کارمندان در بانک است. حقوق تعیین شده برای این کارشناس بیمه بین 15 تا 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده  است.

کارشناس-بیمه-کاماپرس

دریان سفر امید

استخدام در شرکت کارگزاری

یک شرکت کارگزاری معتبر بیمه برای تکمیل کادر فنی و اجرایی خود در حوزه‌های اموال، مسئولیت، عمر، زندگی و درمان اقدام به گزینش و استخدام تعداد محدودی از افراد واجد شرایط کرده است. فرد مورد نظر باید دو سال سابقه کار در صنعت بیمه را داشته باشد و از نظر سنی، زیر 40 سال باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای این موقعیت شغلی تمام وقت بین 18 تا 25 میلیون تومان خواهد بود.

یک کارگزاری دیگر به صورت تمام وقت شنبه تا چهارشنبه به کارشناس بیمه با جنسیت خانم نیاز دارد. این نیرو علاوه بر سابقه کار در گروه شغلی مشابه باید در رشته‌های کارشناسی مدیریت، بازرگانی، کسب و کار یا اقتصاد یا مهندسی صنایع یا ریاضی و آمار تحصیل کرده باشد. همچنین باید نسبت به برنامه‌های مایکروسافت و فن آوران صدور بیمه نامه تسلط کافی را داشته باشد. این مجموعه مزایایی برای کارمندان خود از جمله پاداش، بیمه درمانی، بن خرید، میان وعده، تسهیلات تفریحی و گردشگری، صبحانه و هدایای مناسبتی در نظر گرفته است. حقوق کارشناس بیمه برای این مجموعه بین 15 تا 20 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس بیمه در شرکت حمل و نقلی

یک شرکت حمل و نقل سراسری در محدوده احمد آباد مستوفی جهت تکمیل کادر خود به یک کارشناس بیمه نیاز دارد. این نیرو باید علاوه بر تجربه کاری در این زمینه، دارای تحصیلات کارشناسی بیمه، حسابداری، بازرگانی یا صنعتی باشد. همچنین با برنامه‌های آفیس آشنایی کامل داشته باشد. حقوق پرداختی این مجموعه برای کارشناس بیمه 20 تا 30 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز