شرایط ثبت نام وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی

ژیوار

طرح «احسان» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک کشاورزی است که در قالب آن وام بدون هیچ سودی، به مشتریان پرداخت می‌شود. مشتریان بانک کشاورزی تا سقف 300 میلیون تومان در قالب این طرح وام دریافت می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مقدمه اصلی برای دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی، افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک کشاورزی و سپرده گذاری در آن است. به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل مدت یک ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده گذاری گذشته باشد. سپس متقاضی باید یک ضامن رسمی یا دارای گواهی کسر از حقوق را به عنوان ضمانت این تسهیلات به بانک معرفی کند. پرداخت هزینه جانبی توسط متقاضی به منظور تشکیل پرونده این وام و اعتبارسنجی نیز ضروری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

میزان کارمزد معین شده برای تسهیلات طرح احسان 4 درصد اعلام شده است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. با در نظر گرفتن شرایط بازپرداخت وام، اعم از نرخ کارمزد، مدت زمان اقساط و مبلغ، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار تومان خواهد بود. در پایان بازپرداخت اقساط، وام گیرنده با احتساب سود و اصل مبلغ وام جمعا 324 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

دریان سفر امید

مختصری از خدمات بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانک‌های تخصصی کشور در حوزه تامین مالی و ارائه خدمات ویژه به بخش کشاورزی و دامداری، فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از آغاز فعالیت خود تاکنون خدمات متنوعی را به مشتریان فعال در حوزه کشاورزی، باغداری و دامپروری ارائه داده است. البته خدمات این مجموعه منحصر به بخش کشاورزی نبوده و این بانک باقدمت به فعالان سایر حوزه‌ها نیز خدمات پولی و مالی مجاز اعم از افتتاح سپرده، خدمات الکترونیکی، تسهیلات و … را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز