با این سه کتاب ، زبان انگلیسی را در هر سنی آسان و موثر یاد بگیرید

کتاب زبان انگلیسی - کاماپرس
ژیوار

در دنیای امروز، زبان انگلیسی بعنوان زیان بین‌المللی، در بسیاری از حوزه‌های تجاری، علمی و تکنولوژی نیاز روز است. در واقع لازمه بهره‌مندی از فرصت‌های شغلی بهتر، تسلط نسبی به این زبان محسوب می‌شود. همچنین آشنایی به این زبان، موجب سفر به دنیای ناشناخته‌ها می‌شود؛ افراد با تسلط به این زبان می‌توانند به راحتی با افراد مختلف در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و دیدگاه خود را وسیع کنند. در کنار انتخاب استراتژی صحیح برای بحث زبان‌آموزی، انتخاب منابع آموزشی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است؛ در واقع ابزار مناسب جهت یادگیری زبان، علاوه بر انتخاب کلاس و مدرس حرفه‌ای، انتخاب متد آموزشی است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین کتاب زبان انگلیسی برای آموزش و یادگیری خواهد پرداخت.

کتاب زبان انگلیسی فرست فرندز First Friends، مناسب سنین 3 تا 7 سال

این مجموعه مهارت‌های پایه‌ای یادگیری زبان، ازجمله یادگیری حروف الفبا، کلمات پایه و همین‌طور مهارت گفتاری و شنیداری کودکان را مورد هداف قرار داده‌است. به‌طور کلی، این مجموعه را می‌توان بعنوان متد پایه در شروع زبان‌آموزی در نظر گرفت. کتاب راهنمای معلم و والدین می‌تواند آموزش موارد ابتدایی را حتی در منزل و توسط والدین امکان‌پذیر کند. استفاده از این متد، با توجه به بازی‌محور بودن آن برای سنین 3 تا 7 سال توصیه می‌شود. در کنار کتاب اصلی، فلش‌ کارت‌هایی در قالب سه سطح نیز موجود است که در قالب بازی تعاملی، می‌تواند در قالب‌های معمولی و روزمره، لغات و عبارات را آموزش می‌دهد. پیشنهاد می‌شود برای ایجاد اعتماد بنفس در کودکان برای ورود به کلاس‌های زبان، این مجموعه سه جلدی به صورت مستقل با نظارت کامل والدین آموزش داده‌شود.

1-کاماپرسس

کتاب زبان انگلیسی فمیلی اند فرندز (Family and Friends)، مناسب سنین 6 تا 12 سال

این مجموعه آموزشی توسط انتشارات آکسفورد(Oxford University Press)  در سطح کودکان و نوجوانان بین 6 تا 12 سال چاپ می‌شود. در حال حاضر این مجموعه در هفت سطح از Starter تا سطح شش در بسیاری از آموزشگاه‌ها و مدارس سراسر کشور بعنوان متد اصلی تدریس می‌شود. محتوای کتاب بر روی چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، گوش‌دادن و صحبت‌کردن تمرکز دارد.

فلش کارت‌هایی با محتوای آموزشی نیز در چهار سطح از همین مجموعه فمیلی اند فرندز موجود است. وجه تمایز این متد نسبت به دیگر متد آموزشی، ایجاد آشنایی دانش‌پژوه با لهجه‌های بریتیش و امریکن است؛ با این شرایط فرد از همان ابتدای یادگیری زبان، با تفاوت این دو لهجه آشنا خواهد شد و می‌تواند یکی از این دو لهجه را انتخاب کند.

دریان سفر امید

f

کتاب زبان انگلیسی بزرگسالان امریکن انگلیش فایل American English File

از محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش زبان در سطح موسسات و مدارس برای رده سنی نوجوانان و جوانان می‌توان به مجموعه امریکن انگلیش فایل اشاره کرد. این مجموعه از سطوح مبتدی تا پیشرفته، بیشتر بر روی مهارت‌های چهار مهارت اصلی تمرکز دارد. محور مباحث این کتاب انگلیسی روزمره است و دانش‌پژوه در کنار تقویت دایره واژگانی، مهارت‌های شنیداری، گفتاری و خوانش خود را تقویت می‌کند.

مزیت این متد آموزشی، تمرینات گسترده آن است؛ به طوری که در کنار هر مبحث گرامری، تمرینات مربوطه نیز در اختیار دانش‌پژوه قرار می‌گیرد. کتاب تمرین این متد نیز مجموعه کاملی از تمرینات چهار مهارت اصلی است و در راستای مطالب کتاب طراحی شده‌است.

oxford_american_english_file_s_1686498681_c049360e_progressive

تهیه کتاب زبان انگلیسی از طریق مجموعه «پیک زبان»

مجموعه پیک زبان با فعالیت در حوزه عرضه انواع کتاب‌های زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی و سایر زبان‌ها، طی سالیان اخیر رضایت زبان‌آموزان را جلب کرده‌است. در واقع این سایت آرشیو کاملی از تمامی متدهای آموزشی در زبان‌های مختلف است و به راحتی می‌تواند نیاز زبان‌آموزان را تأمین کند.

دفتر مرکزی این مجموعه در تهران واقع شده و امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی، امکان خرید از این مجموعه را از سراسر کشور فراهم کرده‌است. علاقه‌مندان به تهیه انواع کتاب‌های آموزشی در حیطه زبان‌های مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس https://peykezaban.com و یا تماس با شماره 02166479056 از موجودی سایت و کتاب‌های مدنظر خود کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام.

مرتبط با : پیک زبان
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز