برگزاری رویداد وردپرس‌سامیت ۲۰۲۴ توسط ژاکِت در ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

ژیوار

رویداد وردپرس سامیت، گردهمایی فعالان وردپرس ایران بار دیگر با عنوان “وردپرس سامیت ۲۰۲۴” توسط مجموعه ژاکِت در تاریخ ۲۵ مرداد، روز پنج‌شنبه در دانشگاه شهید بهشتی با ظرفیت ۶۵۰ نفر بصورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد گردید و مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا قبل از تکمیل ظرفیت توسط علاقه مندان به آن تا قبل از تاریخ برگزاری رویداد فراهم می‌باشد.

رویداد وردپرس سامیت بزرگ‌ترین گردهمایی تخصصی ویژه جامعه وردپرس ایران است که مخاطب اصلی آن کلیه علاقه‌مندان به وردپرس، طراحان سایت و توسعه دهنده‌های وردپرس  و کسب و کارهای اینترنتی است. هدف اصلی برگزاری رویداد وردپرس سامیت ، افزایش سطح دانش و شبکه‌سازی افراد علاقه‌مند به این حوزه است. متخصصان وردپرس در ایران می‌توانند با شرکت در ایونت وردپرس سامیت از مهمترین موضوعات پیرامون وردپرس مطلع شده و از اشتراک گذاری تجربیات متخصصین و اساتید مطرح اکوسیستم استارتاپی ایران برای توسعه خود و کسب و کار شان بهره‌مند شوند. این رویداد توسط مجموعه ژاکِت (zhaket.com | مرجع وردپرس ایران) برگزار می‌گردد.

رویداد «وردپرس سامیت ۲۰۲۴» فرصتی است برای علاقه‌مندان در این زمینه تا آشنایی بیشتری با این حوزه داشته باشند. در سال‌های اخیر با شروع فعالیت کسب‌و‌کارها و فروشگاه‌های اینترنتی، حضور سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار پررنگ‌تر و قوی‌تر شده است. و طبعا هرچه این جامعه کسب‌وکاری بزرگ‌تر شود و متخصصان بیشتری در آن مشغول به فعالیت باشند، نیاز به یک فضا برای انتقال تجربه و دانش در این مورد هم بیشتر خواهد شد.

به همین خاطر، با توجه به گستردگی کاربران وردپرس در ایران و تلاش برای خلق ارزش در جامعه و فعالان وردپرس فارسی، مجموعه ژاکت (رهبر بازار وردپرس ایران)، بار دیگر تصمیم گرفته است با برگزاری رویداد تخصصی وردپرس‌سامیت (WordPress Summit)، در کنار ایجاد یک بستر مناسب برای شبکه­‌سازی و به اشتراک‌گذاری تجربیات متخصصان در این حوزه، موضوعات ترند اکوسیستم وردپرس و کسب وکار را مورد ارائه و واکاوی قرار دهد و در مورد جدیدترین امکانات و به‌روزرسانی­‌های این پلتفرم با جامعه متخصصان وردپرس و طراحان سایت به بحث و تبادل نظر بپردازد.

رویداد وردپرس سامیت 24 - کاماپرس

دریان سفر امید

 با توجه به استقبال بی‌نظیر از رویداد «وردپرس سامیت» در سال‌های گذشته، امسال مجموعه ژاکت تصمیم گرفته است تا این رویداد با ظرفیتی بیشتر برگزار شود. این تصمیم به منظور فراهم کردن فرصت برای تعداد بیشتری از علاقه‌مندان و متخصصان وردپرس برای حضور در این گردهمایی بزرگ گرفته شده است. به همین دلیل، علاوه بر امکان حضور آنلاین، ظرفیت مشارکت حضوری نیز به ۶۵۰ نفر افزایش یافته است تا بتوانند تجربه‌ای کامل‌تر و مفیدتر را برای تمامی شرکت‌کنندگان فراهم نمایند.

بنابراین، رویداد WordPress Summit 2024 نه تنها برای فعالان جامعه وردپرس، بلکه برای طراحان سایت و توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند دانش فنی و مهارت‌های فردی خود را ارتقا دهند، بسیار مفید خواهد بود. همچنین، این رویداد برای دیجیتال‌مارکترها و صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی که با وردپرس کار می‌کنند، نیز ارزشمند است. لازم به ذکر است که برنامه‌های این رویداد مطابق با آخرین تغییرات و تحولات دنیای وردپرس و موضوعات جذاب کسب و کار برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین برای علاقه‌مندانی که می‌خواهند دانش و اطلاعات خود را در این حوزه به‌روز نگه دارند، بسیار تاثیرگذار و ارزشمند خواهد بود.

سخنرانان حضوری و موضوعات ارائه در رویداد وردپرس‌سامیت

  1. علی حاجی‌محمدی (بنیان­‌گذار ژاکت و همیار وردپرس)
  • موضوع ارائه: بیزینس برای برنامه نویس‌ها
  1. ژان بقوسیان (بنیان­‌گذار مدیر سبز)
  • موضوع ارائه: بازاریابی با هوش مصنوعی
  1. بابک بنیادی (متخصص و مربی بازاریابی رشد)
  • موضوع ارائه: Geo، کمتر از یک سال تا انقلاب بزرگ در سئو
  1. وحید بهرامیان (مدیرعامل ژاکت)
  • موضوع ارائه: استراتژی های برندینگ در بازارهای رقابتی
  1. هادی تایانلو (هم‌بنیان‌گذار و CTO تاپین)
  • موضوع ارائه: درآمد باورنکردنی در سال از افزونه لجستیک
  1. مصطفی امیری (هم‌بنیان‌گذار زرین پال)
  • موضوع ارائه: راهکارهای هوشمند مالی در عصر دیجیتال
  1. هادی زاده شیر (متخصص و توسعه‌دهنده وردپرس)
  • موضوع ارائه: درآمد میلیاردی با توسعه وردپرس و ترندهای توسعه با وردپرس

سخنرانان ویدئویی و موضوعات ارائه در رویداد وردپرس‌سامیت

  1. امیر عصاری (مدیر توسعه کسب و کار ژاکت)
  • موضوع ارائه: امنیت در وردپرس
  1. لقمان آوند (بنیان‌گذار سون لرن)
  • موضوع ارائه: فریفته تخصص، این راه که می‌روی به ترکستان است!
  1. مهرسا شرع الاسلام (مشاور توسعه کسب‌و‌کار در امارات و GCC)
  • موضوع ارائه: شکوفایی پتانسیل پنهان
  1. پیام بهرام پور (بنیان‌گذار بیشتر از یک)
  • موضوع ارائه: داده محوری در مدیریت کسب و کار

و همچنین راهبر و مجری رویداد: آقای آرش سروری (برنامه‌ساز فناوری و مشاور استارتاپ­‌ها) خواهد بود.

رویداد وردپرس‌سامیت ۲۰۲۴ با حضور متخصصان، صاحب‌نظران و مشارکت‌کنندگان و میهمانان برجسته این حوزه، در تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ در روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در محل دانشگاه شهید بهشتی تهران تالار ابوریحان برگزار خواهد شد. شیوه شرکت در این رویداد به دو صورت حضوری و آنلاین بوده و ظرفیت مشارکت حضوری در این رویداد به تعداد ۶۵۰ نفر و محدود است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق مراجعه به صفحه رویداد وردپرس‌ سامیت اقدام به ثبت‌نام کنند.

حامیان اصلی برگزاری این رویداد متشکل از برندهای مطرح ایران هستند:

  1. زرین‌­پال: پرداخت‌یار کسب‌وکارهای اینترنتی
  2. تاپین: سرویس هوشمند لجستیک و پلتفرم حمل و نقل
  3. هاست‌­ایران: ارائه‌دهنده سرویس‌های متنوع هاست ابری و میزبانی وب
  4. sms.ir: سامانه پیام کوتاه ایده‌پردازان
  5. تریبون: مقصد سئو و روابط عمومی
  6. سانی‌نس: تولیدکننده انواع نوشیدنی
  7. برتینا: ارائه‌دهنده هاستینگ، تبلیغات گوگل، خدمات تحت شبکه و اینترنت
  8. هیروباکس: مرجع دانلود فایل‌های گرافیکی پرمیوم

همچنین بیش از ۱۰ رسانه تخصصی استارتاپی کشور جزو حامیان رسانه‌ای رویداد وردپرس‌سامیت به شمار می‌روند که شامل رسانه‌‌های: کارنگ، سخت‌افزار مگ، ایرانیان استارتاپ، روزنامه شرق، اکوموتیو، فن‌زی، کاماپرس، تکراتو، CS50X، آیمارکتور، چیپست مگ، همراه‌پرس، رخدادمدیا، توسعه برند و ریان می‌باشند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد “وردپرس سامیت ۲۰۲۴”می‌توانند از تاریخ 14 مرداد الی 24 مرداد ۱۴۰۳ برای تهیه بلیت حضوری و آنلاین، از طریق صفحه رویداد وردپرس سامیت اقدام نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ژاکت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز