5 فرصت شغلی در تهران با حقوق 50 میلیون تومان

استخدام-حقوق-بالا-کاماپرس
ژیوار

با چرخی در میان سایت‌های مختلف کاریابی، مشخص می‌شود که معمولا هر چه نیاز به یک نیروی تخصصی بیشتر باشد، حقوق در نظر گرفته شده برای آن جایگاه حتی به صورت دورکاری هم به مراتب بیشتر از دیگر شغل‌ها خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش 5 فرصت شغلی کاری در تهران با حقوق بالای 50 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

مدیر NOC با حقوق 50 میلیون تومان

در بین آگهی‌ها، شرکت ماهان برای استخدام یک مدیر NOC اعلام نیاز کرده است تا کارد فنی خود را گسترش دهد. از شرایط مورد نیاز، این فرد باید درک عمیق از مفاهیم و تکنولوژی‌های شبکه و ساختار  داشته باشد و همچنین به مفاهیم شبکه‌های مبتنی بر تجهیزات سیسکو و میکروتیک تسلط کافی داشته باشد. این نیرو علاوه بر داشتن روحیه کار تیمی و سابقه‌ی بیش از چهار سال، باید بین 30 تا 40 سال سن هم داشته باشد. در صورت استخدام در این مجموعه‌ی پویا از روز اول فرد بیمه خواهد شد و 50 میلیون تومان هم حقوق دریافت می‌کند.

حقوق 50 میلیون برای برنامه نویس شرکت پینکت

پلتفرم پینکت، به یک برنامه نویس قوی و با پشت کار نیاز دارد. طبق آنچه  این شرکت قید کرده، به فردی با تسلط کامل بر دانش برنامه‌نویسی و تحلیل مسئله، پیاده‌سازی Restful API به زبان جاوا ترجیحا توسط spring و مفاهیم رایج دیتابیس‌ها و ORM ترجیحا hibernate نیاز دارد. این شرکت علاوه بر بیمه، میان وعده و مزایای جانبی، هدایای مناسبتی از جمله هدیه ازدواج، تولد و فرزند دار شدن هم در نظر می‌گیرد و حقوق تعیین شده برای این پوزیشن، 50 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام-حقوق-50-میلیون-کاماپرس

دریان سفر امید

استخدام مدیر ارشد توسعه دهنده با حقوق 50 میلیون تومان

مجموعه دانش بنیان چاپار که در حوزه معماری و نرم افزارهای سازمانی فعال است به یک مدیر ارشد توسعه دهنده و یا  Senior Angular Developer نیاز دارد. این نیرو علاوه بر ویژگی‌های خاص این پوزیشن باید تسلط کامل به مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP)، HTML5 و CSS3 و ES 6 داشته باشد. نیروی مورد نظر باید 6 سال سابقه کار داشته باشد و در صورت استخدام ماهانه 50 میلیون تومان دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

استخدام برنامه نویس ارشد به صورت دورکار با حقوق 50 میلیون

شرکت منیج پترو، یک شرکت ارائه دهنده پلتفرم سوخت رسانی برای تقویت کار خود به یک برنامه نویس ارشد دورکار نیاز دارد. برای این موقعیت شغلی لازم است فرد مورد نظر سابقه کافی در توسعه اپ‌های موبایل با React Native را داشته باشید. پرداخت دستمزد برای این پوزیشن به صورت دلاری و ریالی محاسبه می‌شود. ساعت کاری منعطف است و همکاری به شکل مستقیم با شرکت کانادایی انجام می‌گیرد و برای همین تسلط کامل به زبان انگلیسی الزامی خواهد بود. حقوق تعیین شده برای این موقعیت 50 میلیون تومان اعلام شده است.

جذب مدیر فروش با حقوق 50 میلیون

مدیریت هلدینگ معماری و عمران پارسیان، برای استخدام یک مدیر فروش آقا اعلام نیاز کرده است. از شرایط مورد نیاز برای این پوزیشن، آشنایی به کلیه فرایندهای مربوط به حوزه‌ی فروش، مسلط به کلیه امور قراردادها، توانایی برقراری ارتباط موثر، توانمند در مذاکره جهت شرکت در جلسات، ایجاد روابط کاری سازنده و مشارکتی با دیگران و حفظ آنها در طول زمان از الزامات این پوزیشن است‌. با این وجود حقوق در نظر گرفته شده برای این پوزیشن شغلی 50 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز