قیمت سکه در نیمه کانال 13 میلیون درجا زد / نیم سکه 50 هزار تومان گران شد

ژیوار

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 7 مهرماه 1399 113 میلیون و 450 هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز تغییری نداشت اما نیم سکه اندکی گران‌تر شد.

با وجود ریزش بورس و افزایش 100 تومانی نرخ دلار در بازار آزاد سکه امروز تغییر قیمت نداشت و در نیمه کانال 13 میلیونی درجا زد. توقف رشد قیمت سکه در بازار در حالی بود که مظنه طلا در بازار داخلی افزایش داشت و اونس جهانی نیز امروز به دلیل تعطیلی بازارهای بین المللی تغییر قیمتی نداشت.

قیمت طلا امروز یکشنبه 6 مهرماه 99 گران تر شد تا پیش بینی معامله گرانی که از گران شدن فلز زرد خبر داده بودند محقق شود. هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز به ۱,۲۵۶,۹۷۷ (یک میلیون و دویست و پنجاه و شش هزار و نهصد و هفتاد و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

ربع سکه 100 هزار تومان گران تر شد

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز 13,450,000 (سیزده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان نرخ گذاری شد که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

دریان سفر امید

نیم سکه، امروز50 هزار تومان گران تر از دیروز بود و  به ۷,۲۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۸ درصدی داشته است.

در بازار امروز  بیشترین تغییر قیمت متعلق به ربع سکه بود که نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۳۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. ضمنا هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۱۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز