چگونه نات کوین بخریم؟

نات کوین - کاماپرس
ژیوار

نات کوین از آن دسته میم کوین‌هایی بود که در ابتدا هیچ کس به موفقیت آن امیدی نداشت. این ارز دیجیتال با روشی خاص که تا آن زمان عمومیت نداشت، شروع به ایردراپ کرد و تازه پس از انجام مراحل نهایی ایردراپ و لیست شدن در صرافی بود که مشخص شد به چه میزان زیادی به کاربران خود سود داده است. به این ترتیب علاوه بر اینکه ده‌ها ایردراپ مشابه در تلگرام اجرایی شد، توجه‌ها به نات نیز بیش از پیش جلب شد تا به طور جدی از سایر میم کوین‌های پرطرفدار پیشی بگیرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی این موضوع پرداخته است که آیا نات کوین هنوز هم ارزش خرید دارد و چگونه باید این ارز را بخریم.

چرا نات بخریم؟

نات کوین در روز های اخیر و ارزش بازار 1.22 میلیارد دلار رست یا فته و در رتبه 55 ام بازار قرار دارد. این رشد سریع در ابتدای به وجود آمدن ‌ NOT به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نبود و بسیاری از تحلیلگران این بازار را شگفت زده کرد.

قیمت این رمزارز این روزها حدود 0.0012 دلار است و در ریزش اخیر بیت کوین و اصلاح عمیق بازار نیز توانست به سرعت پس از اصطلاح خود را بالا بکشد.

نات کوین - کاماپرس

دریان سفر امید

رمزارز نات را چگونه بخریم؟

این روزها خرید نات کوین کار آسانی است. شما می‌توانید به راحتی از بیشتر صرافی‌های ایرانی این رمزارز را خریداری کرده و به کیف پول خود منتقل کنید. همچنین امکان خرید آن با استفاده از تتر و معاملات اسپات نیز وجود دارد. این کار می‌تواند در تمام صرافی‌های ایرانی و خارجی به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

مراحل فروش نات نیز مثل مراحل خرید آن بسیار آسان است و از طریق تمام صرافی‌های ایران و خارجی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به سادگی و در عرض چند ثانیه کوین‌های خود را به ریال، تتر و یا سایر رمزارزها تبدیل کنید.

نات را کجا نگهداری کنیم؟

برای نگهداری این رمزارز نیز می‌توانید از کیف پول صرافی استفاده کنید. اما اگر علاقمند به نگهداری طولانی مدت NOT هستید و قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت و به عبارتی هولد کردن آن را دارید، بهتر است نات کوین‌های خود را به کیف پول نرم افزاری یا سخت‌افزاری انتقال دهید.

در ایران بهترین کیف پول برای نگهداری طولانی مدت نات کوین، کیف پول تون کیپر است. اما شما می‌توانید از مای تون ولت و سیف پل نیز استفاده کنید. همچنین در بین کیف‌های سخت افزاری، کیف پول لجر نیز یک گزینه مناسب برای نگهداری نات است.

آیا NOT ارز خرید دارد؟

به نظر می‌رسد که نات کوین یکی از رمزارزهای آینده دار بازار است و دلیل این موضوع را باید در تعداد بالای هولدرها، سرمایه‌گذاران و هواداران آن دانست. یکی از بزرگترین هواداران این رمزارز پاول دورف، مالک تلگرام است که در کیف پول خود حدود 7 میلیون دلار NOT دارد. دورف آینده نات را یک دلاری می‌بیند و اعلام کرده است که قبل از رسیدن به این قیمت نات کوین خود را نخواهد فروخت.

بیشتر تحلیل‌گران نیز رشد قیمتی چند برابری را برای این رمزارز پیش بینی می‌کنند و نمودار رمزارز نیز فعلا به شدت صعودی است.

نات کوین - کاماپرس

آیا باز هم می‌توان NOT رایگان به دست آورد؟

نات کوین امکان استخراج با ضربه زدن را از ربات تلگرامی خود برداشته است اما به نظر می‌رسد که دوباره به فکر روش‌هایی نو برای شروع دوباره استخراج افتاده است. همچنین یکی از راه‌های کسب نات رایگان، استیک کردن موجودی NOT خود است که می‌توانید این کار را در کیف پول تون کیپر هم انجام دهید.

خرید نات کوین با کمترین کارمزد از صرافی «بیتکسینو»

صرافی بیتکسینو یکی از صرافی‌های دانش بنیان فعال در حوزه ارز دیجیتال است. این شرکت پلتفرم امنی را برای تبادل و خرید و فروش ارزهای دیجیتال فراهم کرده است تا همپای صرافی‌های خارجی به مشتریان ایرانی بازار کریپتو خدمات دهد. بیتکسینو عضو انجمن بلاکچین ایران نیز هست.

علاقمندان برای استفاده از امکانات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد صرافی بیتکسینو می‌توانند به سایت رسمی این صرافی به آدرس bitexino.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02128426461 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیتکسینو
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز