بهترین اپلیکیشن‌های سفر برای گوشی‌های اندروید

اپلیکیشن-سفر-کاماپرس
ژیوار

روزمره‌ی همه‌ی ما به اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی‌هایمان گره خورده، چون راحتی بیشتری را به همراه دارد. بنابراین می‌توان با استفاده از آن، سفرهای آسان‌تری هم برای خود برنامه‌ریزی کنیم.

کاماپرس، در این گزارش بهترین اپلیکیشن‌های سفر برای گوشی اندروید را معرفی می‌کند.

همه در سفر به تاکسی اینترنتی نیاز دارند

یکی از مهم‌ترین اپلیکیشن‌هایی که در هنگام سفر باید بر روی گوشی خود داشته باشید، اپ‌های تاکسی اینترنتی مثل اسنپ و تپسی است. مخصوصا مسافرانی که ماشین شخصی ندارند با استفاده از تاکسی اینترنتی می‌توانند به راحتی جا به جا شوند. برای بازدید از مکان‌های توریستی یا جایی که شناخت کافی از بافت آن منطقه ندارند، می‌توانند از گزینه چند مقصد استفاده کنند. بنابراین اگر بدون ماشین شخصی، قصد سفر دارید حتما اپلیکیشن تاکسی اینترنتی را بر روی گوشی خود نصب کنید.

مسیریاب، یک دوست خوب برای رانندگان

اپلیکیشن‌های مسیریاب بسیاری برای دانلود وجود دارد تا راهنمای مسیر شما باشد. پس قبل از شروع سفر یکی از برنامه‌های بلد، ویز یا گوگل مپ را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه‌ها علاوه بر اینکه بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می‌دهد، حتی خیابان‌های پر ترافیک و سرعت مناسب در جاده را هم مشخص می‌کند. بنابراین برای مناطقی که آشنایی چندانی با خیابان‌های آن ندارید مناسب است. در مواقعی که به دنبال پمپ بنزین، فروشگاه، سوپرمارکت یا مسجد بین راهی هستید این اپلیکیشن‌ها به شما کمک خواهد کرد.

اپلیکیشن-سفر-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

ترس تمام شدن بنزین در جاده را نداشته باشید

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های جذاب که باعث رفاه مسافرها در جاده می‌شود، اپ ارسال بنزین با نام پیدو است. در موارد بسیاری پیش آمده که راننده حین حرکت متوجه شده بنزین ماشین رو به اتمام است و نگران ماندن در جاده می‌شود. در چنین شرایطی می‌توان بدون نگرانی از این اپلیکیشن، بنزین مورد نیاز را تهیه کرد.

پرداخت بانک اینترنتی داشته باشید

برای خیلی از مسافران پیش آمده که در سفر به مناطقی که شناختی به خیابان‌های آن ندارند، به دنبال یک عابر بانک برای جابه‌جایی و گرفتن پول نقد باشند. در صورتی که با نصب یک همراه بانک همه‌ی این دردسرها تمام خواهد شد. برای استفاده از این اپ حتی نیاز نیست به بانک مراجعه کنیم و بعد از نصب، می‌توان از آن استفاده کرد. هر چند که چنین برنامه‌ای در هر شرایط کمک کننده خواهد بود و تنها مخصوص سفر نیست.

آب و هوا را اینترنتی چک کنید

بیشتر گوشی‌های هوشمند، برنامه‌ای برای چک کردن آب و هوا دارد. اما اگر گوشی شما به هر دلیل این ابزار را نداشت، قبل از سفر حتما آن را نصب کنید. چون یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر مناسب بودن آب و هوای منطقه‌ای است که به آن سفر می‌کنید. بنابراین با نصب این برنامه با برنامه ریزی بیشتری پیش خواهید رفت.

اپلیکیشن آب و هوا-کاماپرس

مدارک مهم خود را اسکن کنید

خیلی از مواقع، مخصوصا در سفرهای کاری نیاز به اسکن مدارک شناسایی خود داریم. در این شرایط بهتر است یک اپلیکیشن برای همین کار در گوشی خود نصب کرده باشیم. بنابراین داشتن چنین امکانی در گوشی، مخصوصا اگر قصد یک سفر کاری دارید، بسیار ضروری خواهد بود.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز