جدیدترین قیمت اجاره خانه 90 متری در تهرانپارس

تهرانپارس_کاماپرس
ژیوار

یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق شهری تهران محله تهرانپارس است که به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می‌شود. در این منطقه خانه‌های نوساز زیاد شده ولی هنوز در بخش‌هایی بافت قدیمی خود را حفظ کرده است.

کاماپرس در این گزارش میانگین قیمت اجاره یک ملک 90 متری در این منطقه را بررسی می‌کند.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهرانپارس غربی

یک‌خانه 90 متری در این محله که نزدیک به 20 سال عمر دارد برای رهن گذاشته‌شده است. این ملک قدیمی ساخت سال 1387 را بازسازی کامل کرده‌اند. رهن کامل آن قابلیت تبدیل‌شدن به رهن و اجاره هم دارد. این آپارتمان در طبقه آخر یک ساختمان 4 طبقه قرار دارد ولی فاقد آسانسور است. قیمت رهن کامل این آپارتمان 850 میلیون تومان است، اما رهن و اجاره آن به 400 میلیون تومان پول پیش و ماهی 15 میلیون تومان نیز قابل‌تبدیل است.

بیشتر بخوانید:

در فلکه چهارم تهرانپارس غربی یک واحد آپارتمان 90 متری دو خوابه با 10 سال عمر مفید برای اجاره گذاشته‌شده است. از مزایای این واحد داشتن 20 متر حیاط‌خلوت و واقع‌شدن در طبقه اول است. بنابراین شما نیازی به استفاده از آسانسور نخواهید داشت. این ملک با دو قیمت قابل اجاره خواهد بود. در ازای پرداخت 900 میلیون تومان پول پیش باید ماهی 9 میلیون تومان اجاره بدهید و اگر بخواهید 600 میلیون تومان پول پیش بدهید باید ماهی 18 میلیون تومان اجاره پرداخت کنید. ملک تخلیه و آماده بازدید و اجاره است.

دریان سفر امید

بین خیابان اردیبهشت و باقری در تهرانپارس غربی شما می‌توانید یک واحد 90 متری ساخت سال 1392 را با 950 میلیون تومان به‌طور کامل رهن کنید. این ملک دو خواب، در ساختمانی چهار طبقه تک‌واحدی واقع‌شده و ملک موردنظر روی پارکینگ طبقه همکف قرارگرفته است. صاحب‌خانه در ساختمان نیست و محیط مشاعات آرام و دنج است. ساختمان غرق نور و انباری در داخل واحد قرار دارد. در این واحد دو سرویس ایرانی و فرنگی تعبیه‌شده است. برای این خانه می‌توانید با 600 میلیون تومان پول پیش، ماهی 12 میلیون تومان پرداخت کنید.

تهرانپارس_کاماپرس

در فلکه دوم تهران‌پارس غربی یک واحد آپارتمان 90 متری رو به آفتاب با امکانات کامل نیز برای اجاره گذاشته‌شده است. این ملک دو خواب دارد و در طبقه سوم ساختمانی 5 طبقه واقع‌شده است. البته نگران نباشید چون ملک دارای آسانسور است و مشکلی برای رفت و آمد نخواهید داشت. همچنین این خانه انباری و پارکینگ هم دارد. کل ساختمان 10 واحد است. مالک قیمت رهن و اجاره را به‌هیچ‌عنوان تبدیل نمی‌کند و قیمت تعیین‌شده 500 میلیون پول پیش با ماهی 22 میلیون تومان اجاره است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهرانپارس شرقی

آپارتمانی 90 متری در خیابان 139 تهرانپارس شرقی را برای اجاره گذاشته‌اند. این ملک دو خوابه است و یک سال از ساخت آن می‌گذرد. کل ساختمان دو طبقه است و این واحد طبقه اول قرارگرفته، با این حساب نبودن آسانسور برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند. البته فاقد پارکینگ بوده ولی انباری دارد. نورگیری خانه خوب اعلام‌شده و قیمت نهایی آن 750 میلیون تومان رهن کامل است.

یک واحد نوساز کلید نخورده در محله تهرانپارس شرقی آگهی شده که برای خانه اولی‌ها خیلی مناسب و مطلوب است. این واحد امکانات کامل ازجمله پارکینگ و انباری و آسانسور را دارد و رو به نور آفتاب قرارگرفته است. ساختمان کم واحد و ملک در طبقه چهارم است. این ملک نوساز را می‌توانید با 1 میلیارد و 100 میلیون تومان بیعانه و ماهی 1 میلیون تومان اجاره کنید.

تهرانپارس_کاماپرس

بین خیابان‌های 131 و 133 تهرانپارس شرقی یک واحد ساخته‌شده در سال 1399 را برای اجاره گذاشته‌اند. لازم به ذکر است این ملک 15 شهریور تخلیه خواهد شد. خانه در جهت شمالی قرارگرفته و در طبقه سوم با آسانسور است. این واحد پارکینگ و انباری هم دارد. این آپارتمان را می‌توانید با 400 میلیون تومان پول پیش و ماهی 14 میلیون تومان اجاره کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز