7 شب سفر با کشتی کروز چقدر آب می‌ خورد ؟

سفر-کشتی-کروزو-کاماپرس
ژیوار

سفر با کشتی‌های کروزو یک تجربه هیجان انگیز و لاکچری است؛ حرکت در مسیر آبی و عبور از کشور و شهرهای مختلف جهان، در کنار امکانات رفاهی خاص این کشتی‌ها، تقریبا آرزوی تمامی افراد است اما تنها عده اندکی می‌توانند چنین سفری را تجربه کنند.

کاماپرس در این گزارش هزینه سفر با کشتی کروزو در 7 شب را بررسی می‌کند.

دور خاورمیانه با کشتی کروز

یکی از شرکت‌های توریستی با نام آرین توریست، تور هفت شب و هشت روز سفر با کشتی کروزو را در برنامه خود گنجانده است.

در این یک هفته، کشتی به شش منطقه‌ مختلف سفر خواهد کرد که توقف در هر شهر فقط 6 تا 12 ساعت امکان‌پذیر است. البته یک روز کامل هم مسافران در کشتی می‌مانند تا از جاذبه‌های داخل کروز استفاده کنند.

یکی از جذابیت‌های این کشتی غذاهای متنوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی سرو می‌شود. برای شروع این سفر، مسافران وارد شهر امارت می‌شوند و بعد از آن به ترتیب به دوحه (قطر)، بحرین، ابوظبی، جزیره بنی‌یاس امارات و دبی سفر خواهند کرد.

دریان سفر امید

شروع اعتبار این تور از 30 دی و پایان آن 13 بهمن خواهد بود. هزینه‌ این تور برای هر نفر با کابین یک تخته از 2 هزار و 80 تا 2 هزار و 880 یورو است. همچنین هزینه هر نفر در کابین دو تخته هم از یک هزار و 90 تا هزار و 450 یورو خواهد بود.

هزینه برای کودک 2 تا یازده سال هم به همین ترتیب بین 890 تا هزار و 250 یورو می‌شود و برای کودکان زیر دو سال هم در هر کیفیت تنها 290 یورو خواهد بود. البته در صورت داشتن اقامت امارات مبلغ 100 یورو از مبالغ فوق کسر می‌شود.

سفر-کشتی-کرورزو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

سفر به دریای مدیترانه با کشتی کروز

یک شرکت توریستی دیگر با نام سفر یار هم تور هفت شب و هشت روز با کشتی کروزو در مناطق مدیترانه غربی دارد که از یک هزار و 990 یورو تا 2 هزار و 590 یورو قیمت‌گذاری شده است.

هزینه‌ تور همین شرکت به مدیترانه شرقی و یونان در هشت روز هم از یک هزار و 990 یورو تا 2 هزار و 490 یورو اعلام شده است. همچنین تور کشتی کروز آمریکای جنوبی، دور دنیا، شرق آسیا و منطقه خلیج‌فارس در هفت شب، یک هزار و 590 یورو است.

این شرکت تور رودخانه‌ای اروپا با کشتی کروزو را هم در برنامه خود دارد که از یک هزار و 790 یورو شروع می‌شود و تا هزار و 990 یورو ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرزطاها گشتنهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز