آشنایی با پرکاربردترین جلوبندهای بابکت

بابکت - کاماپرس
ژیوار

بابکت‌ها و مینی لودرها به تنهایی کاربرد ندارند و برای افزایش عملکرد آنها لازم است که از جلوبند استفاده کرد؛ به همین دلیل جلوبند بابکت به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزا برای ماشین آلات نیمه‌سنگین محسوب می‌شود. قابلیت اتصال بیش از 60 نوع جلوبند به مینی لودرهای چندمنظوره وجود دارد که در زمینه‌های مختلف مانند خاک‌برداری، حفاری و کندن کانال کاربرد دارد.

به گزارش کاماپرس، در هنگام خرید جلوبند بابکت لازم است که سرعت و ایمنی کامل اتصالات را در نظر داشت تا نیازی به تعویض مکرر آن‌ها نباشد.

این گزارش به معرفی چند مدل از پرکاربردترین جلوبندهای بابکت پرداخته است.

جلوبند بابکت مته چاله کن

جلوبند مته چال‌کن، یکی از پرکاربردترین جلوبندها در کشاورزی، باغداری و راهداری است و از آن برای حفر چاله‌های نسبتا عمیق یک تا سه متری استفاده می‌شود؛ به همین دلیل، این جلوبند در امور کشاورزی و برای کاشت نهال دارای بیشترین کاربرد است. این جلوبند بابکت دارای لب تیغه‌های فولاد ضدسایش سیکا 45 است و شیلنگ و کوپلینگ نیز به همراه آن عرضه می‌شود. این جلوبند برای اتصال به انواع مینی لودرهای دراج، فوریوز، هیوندای و بابکت‌های آمریکایی مناسب است. این محصول در اندازه‌های مختلف با عرض 40 تا 80 سانتی‌متری تولید می‌شود و افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند بهترین مدل را انتخاب کنند.

بابکت - کاماپرس

دریان سفر امید

جلوبند بابکت شاخک لیفتراک

جلوبند بابکت شاخک لیفتراک، یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی است که به افراد اجازه می‌دهد از مینی لودرها برای حمل و نقل کالاها در کارخانه‌ها و انبارها استفاده کنند. یکی از مزیت‌های جلوبند بابکت شاخک لیفتراک این است که نیاز به نیروی انسانی را در جابه­‌جایی کالاها و محصولات کاهش می‌دهد و در عین حال باعث افزایش سرعت پیشبرد فرآیند می‌شود. این جلوبند به عنوان یک وسیله جانبی اقتصادی و به‌صرفه شناخته می‌شود، زیرا نیاز به خرید لیتفراک را از بین می‌برد. از سایر کاربردهای جلوبند شاخک لیتفراک، قدرت خاک‌برداری است که می‌تواند تا وزن یک تن را جابه­جا کند. طول شاخک‌های این جلوبند 120 سانتی متر است و در صورت نیاز، امکان سفارش دادن آن در اندازه مورد نظر نیز وجود دارد.

جلوبند بابکت آسفالت­‌بر

جلوبند بابکت آسفالت­بر با حرکت دورانی خود باعث خرد شدن سطح آسفالت و بتن می‌شود. این جلوبند قادر است که سیستم هیدرولیکی بابکت را از داخل کابین تنظیم کند و از این طریق بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. این محصول طوری ساخته شده که قابل نصب روی همه بابکت‌های استاندارد باشد. از این وسیله می‌توان برای برش سایر وسایل مانند میلگرد، بتن و زمین یخ‌زده نیز استفاده کرد. از سایر کاربردهای آسفالت‌بر، امکان بلند کردن اجسام و خاک درعمق‌های 20 تا 50 سانتی‎‌متری است.

بابکت - کاماپرس

جلوبند بابکت چکش هیدرولیکی

این جلوبند با اتصال به بابکت و مینی لودر برای تخریب سطوح سخت کاربرد دارد که به آن چکش پیکور نیز گفته می‌شود. این مینی بیل در سایزهای مختلف تولید می‌شود و به دلیل داشتن ظاهر کوچک و جمع‌وجور برای مصارف شهری و کارگاه‌های ساختمانی ایده‌آل است. این جلوبند با وارد کردن ضربه‌های متعدد به نقطه هدف، اجسام را به سرعت خرد کرده و با توجه به مقاومت هدف، سرعت ضربه را تنظیم می‌کند. این جلوبند بابکت دارای وزن عملیاتی 325 کیلوگرم و فشار کار 110 تا 140 بار است. یکی از مزیت‌های این وسیله، در نظر گرفتن تغییرات درجه حرارت در فضای باز است که با توجه به آن، عملکرد هیدرولیکی را قطع می‌کند.

جلوبند بابکت چاله‌ کن

این جلولند بابکت برای حفر کردن چاله‌هایی با عمق یک تا سه متر کاربرد دارد و به همین دلیل در کشاورزی، باغداری و راهداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. جلوبند بابکت چاله‌کن برای حفر گودال برای کاشت نهال و درخت نیز ایده‌آل است. این قطعه جانبی دارای لب تیغه‌های فولاد ضدسایش سیکا 45 است که عمر بالایی داشته و در طول زمان فرسوده نمی‌شود. هیدروموتورهای ایتالیایی تعبیه‌شده در این دستگاه عملکرد بهینه‌ای دارند و دارای سه سال گارانتی هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : تارا بابکت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز