خرید انواع مک‌ بوک اپل با 15 میلیون تومان تخفیف آنی

مک‌بوک/ کاماپرس
ژیوار

در یک اقدام جالب، آمازون انواع مدل‌های مک‌ بوک اپل را با تخفیف بسیار خوب عرضه کرده است.

به گزارش کاماپرس، مک‌ بوک M3 یک لپ‌تاپ سبک وزن و قدرتمند است، اما با توجه به قیمت 1100 دلاری، هیچ‌کس آن را یک خرید اقتصادی نمی‌داند. با این حال باید بدانید که آمازون به شکل عجیبی جدیدترین و بهترین مدل‌های مک‌ بوک اپل را با تخفیف 250 دلاری برای فروش گذاشته است.

با این تخفیفات می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از 850 دلار یک لپ‌ تاپ جدید خریداری کنید. با این حال، مشخص نیست که این نرخ‌های تخفیفی تا چه زمانی دوام خواهند داشت.

خط تولید مک‌ بوک ایر کنونی از نمایشگرهای 13.6 و 15.4 اینچی رتینا و تراشه فوق‌العاده سریع M3 بهره می‌برد. این تراشه با 8 گیگابایت حافظه یکپارچه و همچنین یک درایو حالت 256 گیگابایتی جفت شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

سایر مشخصات قابل توجه شامل دوربین 1080p FaceTime HD و باتری فوق‌العاده بادوام آن است. در صورت نیاز از طریق یکی از درگاه‌های USB-C شارژ می‌شود؛ در حالی که یک پورت شارژ اختصاصی MagSafe 3 نیز بر روی آن ارائه می‌شود.

گفتنی است که تراشه‌ M3 با فرآیند ساخت ۳نانومتری پایه‌ TSMC موسوم به N3B تولید می‌شود، از ۲۵ میلیارد ترانزیستور روی سطح خود میزبانی می‌کند. همچنین از چینش و پیکربندی مشابه M2 برای هسته‌های CPU و GPU استفاده می‌کند.

اپل می‌گوید پردازنده و گرافیک به‌کاررفته در M3 به‌ترتیب حدود ۳۵ و ۶۵ درصد سریع‌تر از M1 هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز