5 فرصت شغلی با حقوق بالای 30 میلیون تومان در اصفهان

استخدام_کاماپرس
ژیوار

مشاغلی که بتوانند میانگین حقوقی خوبی برای کارمندان خود داشته باشند همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند. این روزها نیز با افزایش نرخ تورم تقریباً همه به دنبال مشاغل دارای حقوق بالا هستند که البته لازمه آن سابقه کار خوب و تخصص است.

کاماپرس در این گزارش 5 شغل در شهر اصفهان با حقوق بالای 30 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

استخدام کارمند اداری با حقوق بالای 30 میلیون

مجموعه عمرانی فراز نام در جابر انصاری اصفهان کارمند اداری استخدام می‌کند. این شرکت در حوزه خدمات مهندسی و تخصصی کار می‌کند و مشتریان آن داخلی هستند. پاداش، پورسانت، ساعت کاری منعطف و کمک‌هزینه دوره آموزشی از مزایای دریافت این شغل خواهد بود. ساعت کاری این کارمند اداری صبح‌ها از 9 تا 14 و عصرها از 17 تا 20 است. محدوده سنی موردنیاز 18 تا 40 سال بوده و جنسیت تفاوتی ندارد. دانشجو یا فارغ‌التحصیل در تمامی رشته‌ها، داشتن شرایط ویژه متناسب با توانایی فردی، داشتن ساعات کاری منعطف (نیمه‌وقت و تمام‌وقت) با حقوق و دستمزد عالی از شرایط اخذ این سمت کاری است. محدوده حقوق و دستمزد این فرد بین 26 تا 54 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام مدیر منابع انسانی در شرکت تولیدی

مجتمع صنعتی بهکوش شرکتی تولیدی و صنعتی است که یک نفر نیروی آقا برای بخش منابع انسانی نیاز دارد. حداکثر سن موردنیاز 40 سال و داشتن سابقه کاری از واجبات دریافت این شغل است. دانش زبان انگلیسی متقاضی باید در حد متوسط باشد و به برنامه‌های ورد، اکسل، پاور پوینت و… تسلط کافی داشته باشد. تحصیلات موردنیاز برای اخذ این سمت باید در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و ترجیحاً در یکی از حوزه‌های مدیریت یا روانشناسی یا حوزه‌های مشابه آن باشد.

قرارداد به‌صورت تمام‌وقت امضا خواهد شد و فرد موردنظر باید درزمینهٔ توانایی طراحی و اجرای برنامه‌های بهبود انگیزه، تعهد و تعلق کارکنان برای ارتقاء نرخ ماندگاری، آشنایی با قوانین و دستگاه‌های حقوق و دستمزد پرسنل آگاهی کافی داشته باشد. درعین‌حال باید فردی فعال، پویا و پیگیر در انجام امورات محوله در حوزه منابع انسانی و دارای روابط عمومی قوی نیز باشد. حقوق پیشنهادی برای این سمت 40 تا 50 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید

استخدام کارشناس فروش در اصفهان

شرکت هایکا کامرس در اصفهان فردی را با یک سال سابقه کاری در حوزه مشابه کارشناسی فروش استخدام می‌کند. جنسیت و سن در کار تفاوتی ندارد. پاداش، پورسانت و ساعت کاری منعطف از مزایای این شغل است. حوزه کاری این سمت فروش کود کشاورزی، نوار تیپ و لوله نخ دار در فیلد کشاورزی است و همه این موارد برند انحصاری شرکت هستند. فروش این کالاها به‌صورت پورسانتی و دریافت درصد از فروش برای فرد متقاضی خواهد بود. در صورت آشنایی با بازار کشاورزی حقوق بالای 30 الی 40 میلیون تومان دارد.

استخدام_کاماپرس

استخدام مدیر اجرایی با حقوق تا 50 میلیون

شرکت بیمه سامان در اصفهان به نیروی کار خانم نیاز دارد. شرکت در باغ زرشک اصفهان واقع‌شده و ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 4 بعدازظهر و روزهای پنج‌شنبه نیمه‌وقت است. مزایا و تسهیلاتی نظیر پاداش، پورسانت، بیمه درمان تکمیلی، ساعت کاری منعطف، بن خرید، تسهیلات تفریحی و گردشگری و بسته‌ها و هدایای مناسبتی نیز دریافت خواهید کرد. داشتن 20 تا 30 سال سن و یک سال سابقه کاری برای دریافت این سمت ضروری است.

به‌طورکلی این نمایندگی در نظر دارد مدیریت امور خود را به‌صورت کامل به یک خانم جوان فعال پویا با روابط عمومی قوی در راستای رشد جایگاه خود بسپارد. بهتر است فرد مذکور به قوانین بیمه آشنا یا سابقه کاری داشته باشد و یا درزمینهٔ مدیریت مجموعه‌های خدماتی تجربه خوبی کسب کرده باشد. در صورت دریافت این سمت 40 تا 50 میلیون تومان حقوق دریافت خواهید کرد.

استخدام کارشناس فروش با حقوق بالای 30 میلیون

سرکت رویال هوم که در حوزه ساختمان فعالیت دارد و در باغ نگار اصفهان واقع‌شده نیاز به یک نفر نیروی کار دارد. با دریافت این سمت علاوه بر حقوق پایه مزایایی نظیر پورسانت از فروش ماهیانه، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی، دوره‌های آموزشی مستمر زیر نظر اساتید کشوری و ارتقای شغلی بی‌نظیر از سرپرستی تیم تا مدیریت شعب استان‌ها دریافت خواهید کرد. روزهای کاری تمام هفته است و حقوق دریافتی بین 35 تا 45 میلیون تومان خواهد بود. برای دریافت این سمت نیاز به سابقه کاری نخواهید داشت و سن متقاضی نیز اهمیتی ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامبیمه سامانجاب ویژنجابینجا
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز