انواع مینی لودر بابکت + بررسی مشخصات

ژیوار

باوجود این که برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع مینی لودر و ماشین آلات صنعتی مشغول به فعالیت هستند، ولی مینی لودر‌های بابکت معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مدل‌ها هستند. به همین جهت به مینی لودرها بابکت نیز گفته می‌شود. مینی لودرها با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف ساخته می‌شوند و در طیف وسیعی از پروژه‌ها و فعالیت‌های صنعتی کاربرد دارند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی و بررسی انواع مینی لودر پرداخته است.

مینی لودر دراج 781

مینی لودر دراج در شرکت ماشین‌سازی دراج رفسنجان ساخته می‌شود. این شرکت به عنوان وارد‌کننده و نماینده شرکت بل در ایران فعالیت می‌کند و مراحل ساخت این مینی لودر به طور استاندارد و زیر نظر کارشناسان مجرب انجام می‌شود. البته همه قطعات اصلی برای ساخت مینی لودر از انگلستان وارد و سایر مراحل مونتاژ در کارخانه‌ رفسنجان انجام می‌شود.

مینی لودر دراج 781 یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های سنگین است که در محیط‌های ساختمانی، معدنی، صنعتی و کشاورزی قابل استفاده است. این مینی لودر دارای چهار سیلندر بوده و به موتور دویتس آلمان با قدرت هفت کیلو وات مجهز است. سیستم هیدرولیک این دستگاه پنج لیتر ظرفیت دارد. نیروی در حین کار مینی لودر دراج 870 کیلوگرم است و می‌تواند عملکرد پرقدرتی از خود به نمایش بگذارد.

افراد جهت دریافت مشاوره و خرید بابکت می‌توانند با شماره 02191300317 و یا 09120330513 تماس بگیرند.

دریان سفر امید

مینی لودر فوریوز 1020

مینی لودر فوریوز 1020 یکی از پرقدرت‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که از نظر توان کاری، ابعاد و اندازه با برند بابکت رقابت می‌کند. قیمت مینی لودر فوریوز نسبت به سایر مدل‌‌های موجود در بازار اقتصادی‌تر است و در عین حال عملکرد بسیار پرقدرتی از خود به نمایش می‌گذارد. موتور کامیننز و پرکینز مینی لودر فوریوز معادل 83 اسب بخار قدرت دارد و وزن عملیاتی دستگاه 4000 کیلوگرم است. مینی لودر فوریوز به لحاظ قدرت با بابکت آمریکایی S250 رقابت می‌کند و امکان اتصال انواع تجهیزات مانند گریدر، تراز اتوماتیک، چکش هیدرولیکی، جاروب و کانال‌کن به آن وجود دارد.

https://bobcat-toos.ir/product-category/%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%AF%D8%B1/

مینی لودر دوسان

مینی لودر دوسان یکی از مقاوم‌ترین بابکت‌ها است که می‌تواند مقاومت بسیار زیادی در شرایط کاری دشوار از خود به نمایش می‌گذارد. این مینی لودر دارای دو پمپ هیدرولیک پیستونی خطی است و با همین جهت دستگاه می‌تواند سنگین‌ترین وزن‌ها را جابجا کند. گیربکس اتوماتیک این مینی لودر دارای دو دنده است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مینی لودر دوسان، طراحی کابین‌ به صورت استاندارد است. داخل کابین فضای خالی برای حمل بار تعبیه شده و همچنین راننده می‌توانند به بهترین شکل به صفحه کیلومتر و سایر نشانگرها تسلط داشته باشد.

مینی لودر هیوندای

شرکت هیوندای در کره جنوبی یکی از دیگر از برندهایی است که در زمینه تولید انواع ماشین‌آلات صنعتی و راه‌سازی مشغول فعالیت است. این مجموعه انواع بیل مکانیکی هیدرولیکی، بکهولودر، لودر چرخدار و سایر وسایل نقلیه صنعتی را تولید می‌کند. مینی لودر HSL850_7 در سال 2008 توسط این مجموعه در رقابت با بابکت آمریکایی S250 تولید شد و به سرعت در بازار مورد استقبال قرار گرفت. مینی لودر هیوندای مدل HSL850_7 با توان موتور 50 کیلووات و چهار سیلندر به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بابکت موجود شناخته می‌شود.

خرید انواع مینی لودر از «بابکت طوس»

بابکت یدک مشهد با نام تجاری بابکت طوس به عنوان اولین و بزرگ‌ترین مرجع اینترنتی خرید و فروش انواع بابکت و مینی لودر برندهای مختلف دوسان، دراج و هیوندا مشغول فعالیت است. با توجه به اینکه برند بابکت به عنوان قدیمی‌ترین برند فعال در این زمینه شناخته می‌شود، انتخاب اول بسیاری از خریداران است. مدل‌های متنوعی از مینی‌ لودرهای بابکت در این مجموعه عرضه می‌شوند و افراد با توجه به نیازهای خود می‌توانند بهترین محصول را خریداری کنند. همچنین انواع قطعات یدکی موتور اصلی بابکت و سایر مینی لودرهای موجود در بازار از این مجموعه قابل تهیه است. بابکت طوس به فروش تخصصی انواع جلوبندهایی مانند بیل بکهو، پیکور، جاروب، تیغه گریدر و ترنچر می‌پردازد.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://bobcat-toos.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت طوس
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز