5 تور ارزان قیمت ماسوله برای هفته اول شهریور

ماسوله
ژیوار

اگر از گرمای تابستان امسال کلافه شده‌اید و می‌خواهید آخرین ماه از این فصل را در ماسوله خنک و خوش آب و هوا بگذرانید، به شما شرکت در تورهای گردشگری ارزان قیمت را پیشنهاد می‌دهیم. این تورها معمولا یک یا دو روزه هستند و به شما این فرصت را می‌دهند تا هفته اول شهریور را در بهشتی زمینی بگذرانید.

کاماپرس در این گزارش، ۵ تور نسبتا ارزان قیمت ماسوله برای هفته اول شهریور را معرفی می‌کند.

تور یک روزه ماسوله و مرداب سراوان در شهریور ماه

آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک جمعه هر هفته تور یک روزه به مقصد ماسوله و مرداب سراوان دارد. با شرکت در این تور می‌توانید از مراکز خرید فومن، روستای ماسوله، جنگل و مرداب سبز سراوان، سد منجیل و توربین‌های بادی بازدید کنید. این تور گردشگری که با وسیله نقلیه گردشگری انجام می‌شود، تور لیدر باتجربه، بیمه و پذیرایی نیز دارد. این تور را می‌توانید با 890 هزار تومان برای هر نفر رزرو کنید.

تور یک روزه مهیج به روستای پلکانی ماسوله

سفرهای دور و نزدیک یک تور یک روزه دیگر به ماسوله، جنگل و مرداب سبز سراوان نیز دارد. این تور که 950 هزار تومان هزینه رزرو آن است، صبحانه و پذیرایی برگشت و بیمه حوادث گروهی مسافران دارد. یک تور لیدر حرفه‌ای هم شما را در این سفر همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تور شاد یک روزه ماسوله 

ممکن است بخواهید در اولین هفته از شهریور برای یک روز از گرمای کلافه‌کننده خلاص شوید. در این صورت، تور ماسوله آژانس تورخان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این تور یک‌ روز صبح زود جمعه هر هفته از تهران شروع می‌شود و شب همان روز هم به مبدأ باز می‌گردید. این تور ماسوله با اتوبوس‌های مجهز انجام می‌شود و صبحانه سلف سرویس، بیمه و تور لیدر مجرب دارد. برای شرکت در آن هم باید 950 هزار تومان بپردازید.

تور قلعه رودخان و ماسوله با بهترین قیمت

اگر به این فکر می‌کنید که در یک روز قلعه رودخان و ماسوله را ببینید و کمی تجدیدقوا کنید، یک تور دیگر از آژانس تورخان پیشنهاد ما به شما است. این تور که برای شرکت در آن باید 349 هزار تومان بپردازید، یک وعده صبحانه و بیمه سفر دارد و با شرکت در آن می‌توانید علاوه بر بازدید از قلعه رودخان و ماسوله، از رودبار هم خرید کنید. البته، هزینه حمل و نقل محلی در این تور بر عهده خودتان است.

ماسوله زیبا

تور گیلان، آستارا و ماسوله

در صورتی که فرصت بیشتری برای طبیعت‌گردی دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که در یک تور بزرگتر شرکت کنید. شرکت گردشگردی علاءالدین تراول از هفتم تا نهم شهریور تور آخر تابستان به مقصد گیلان، آستارا و ماسوله دارد. وسیله نقلیه این تور اتوبوس گردشگری است و خدماتی مانند پذیرایی میان‌وعده، بیمه مسافرتی، پرداخت ورودیه امکان گردشگری و همراهی یک تور لیدر حرفه‌ای دارد. در این سفر سه روزه می‌توانید علاوه بر روستای ماسوله، گردنه حیران، جنگل‌های گیلان و بازار مرزی آستارا را ببینید. هزینه این تور حدود 800 هزار تومان است و به عنوان توری که از چند شهر، اماکن گردشگری و طبیعت‌گردی بازدید می‌کند، قیمت مناسبی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : علاءالدین تراول
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز