با 4 کرم دور چشم ضد چروک ایرانی آشنا شوید

کرم ضد چروک دور چشم - کاماپرس
ژیوار

پوست دور چشم به علت نازک و حساس بودن نیاز به مراقبت ویژه‌ای دارد؛ به همین دلیل برای این ناحیه محصولی مخصوص تولید می‌شود.

کرم دور چشم به رطوبت‌رسانی پوست کمک کرده و همزمان با رفع خشکی از چین و چروک زودرس نیز جلوگیری می‌کند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که بهترین کرم‌ دور چشم ضد چروک را عرضه می‌کنند؛ چراکه در سال‌های اخیر ایران پیشرفت چشمگیری در تولید محصولات مراقبت از پوست از خود نشان داده است و برخی از آن‌ها رقیب سرسختی برخی محصولات خارجی می‌توانند باشند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی 4 کرم دور چشم ضد چروک ایرانی می‌پردازد.

کرم دور چشم پرکننده چروک سبیکتا

این کرم در حجم ۱۵ میل به محو شدن چین و چروک‌های اطراف چشم کمک کرده و خطوط پنجه کلاغی را بهبود می‌بخشد. همچنین در کاهش تیرگی و پف دور چشم هم موثر خواهد بود. این محصول حاوی ترکیبات ضد چروک قوی بوده که با افزایش ساخت کلاژن توسط پوست موجب جوانسازی آن می‌شود. به علاوه دور چشم را آبرسانی کرده و با باز گرداندن حجم از دست رفته پوست موجب سفت و انعطاف‌پذیرتر شدن آن می‌شود. از سوی دیگر روغن‌های مغذی موجود در این محصول، پوست شما را نرم و مرطوب می‌کند. در کنار تمامی این ترکیبات، کافئین نیز در آن وجود دارد که یک ماده آنتی اکسیدان قوی بوده و از پوست در برابر پیری زودرس محافظت می‌کند. همچنین باعث تنگ شدن مویرگ‌های خونی زیر پوست شده و در رفع پف دور چشم بسیار موثر است. رفع خستگی و کدری دور چشم و مناسب انواع پوست دور چشم بودن از دیگر ویژگی‌های این کرم دور چشم ضد چروک است که در قیمت آن در زمان تنظیم این گزارش ۳۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

کرم ضد چروک دور چشم - کاماپرس

دریان سفر امید

کرم دور چشم ضد چروک و لیفتینگ ژیل بوته

این محصول قوی در حجم ۲۰ میل برای کاهش چین و چروک‌ها و بهبود شل شدگی و افتادگی دور چشم‌ بسیار انتخاب مناسبی است چراکه پوست اطراف چشم را آبرسانی، پر و سفت کرده همچنین استحکام آن را افزایش می‌دهد. به علاوه دارای اثر لیفتینگ بادوام بوده و کاهش‌دهنده افتادگی پلک‌ها خواهد بود. این کرم دور حاوی عصاره نوعی گل به نام Acmella بوده که ریلکس‌کننده عضلات اطراف چشم است و اثری مشابه بوتاکس بر پوست اعمال می‌کند. وجود این ترکیب باعث شده تا این کرم دور چشم ضد چروک در کاهش خطوط بیانی نیز بسیار موثر باشد. از سوی دیگر تیرگی و پف دور چشم را کاهش داده و با تقویت جریان خون مویرگی باعث روشنی و شفافیت پوست می‌شود. حجم‌دهندگی پوست و پرکننده خطوط، روشن‌کننده و شفاف‌‌کنندگی دور چشم و مناسب انواع پوست بودن از دیگر ویژگی‌های این محصول بوده که قیمت آن نیز در زمان تنظیم این گزارش ۳۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

کرم ضد چروک دور چشم - کاماپرس

کرم ضد چروک دور چشم تایم ویت ویتالیر

این محصول تخصصی در حجم ۱۵ میل برای کاهش چروک‌ها و تیرگی زیر چشم مناسب بوده که با افزایش سن تشدید می‌شوند. این کرم با بهبود این علائم به حفظ جوانی و شادابی پوست دور چشم‌ کمک می‌کند. به علاوه با تحریک کلاژن‌سازی در پوست، علائم پیری را کاهش داده و باعث افزایش سفتی پوست دور چشم می‌شود.  ناحیه دور چشم را آبرسانی کرده و حاوی ترکیبات مغذی مانند روغن بادام شیرین و موم زنبور عسل نیز است. بافت لطیف و سبک این کرم به سرعت جذب شده و از بروز چروک‌های جدید و سایر علائم پیری جلوگیری می‌کند. کرم دور چشم تایم ویت ویتالیر بر کاهش تیرگی زیر چشم‌ نیز تاثیرگذار است. این محصول، پوست دور چشم را نرم و شاداب ساخته و باعث حفظ جوانی و طراوت آن هم می‌شود. قیمت این محصول که مناسب انواع پوست نیز است در زمان تنظیم این گزارش ۲۴۹ هزار تومان اعلام شده است.

کرم ضد چروک دور چشم - کاماپرس

کرم دور چشم ضد چروک ورونیک

این محصول در حجم ۱۵ میل با کاهش موثر خطوط اطراف چشم و جلوگیری از بروز چروک‌های عمیق، محافظ جوانی و انرژی بخش پوست دور چشم‌ خواهد بود. خواص ضد تیرگی و پف نیز دارد؛ به طوریکه بارزترین خطوط اطراف چشم‌ها را کاهش می‌دهد، تیرگی و پف زیر چشم‌ها را بهبود می‌بخشد و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این کرم باعث افزایش سفتی و استحکام پوست نیز شده و از شل شدن و افتادگی پوست دور چشم‌ جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است قدرت آبرسانی این محصول باعث شادابی، افزایش نرمی و لطافت پوست دور چشم می‌شود؛ به طوریکه از پوست حساس و شکننده دور چشم محافظت کرده و انرژی مضاعف به آن می‌بخشد. اثربخشی این کرم دور چشم ضد چروک در همان روزهای ابتدایی نیز با کاهش خطوط اطراف چشم، به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. قیمت این کرم در زمان تنظیم این گزارش ۵۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

کرم ضد چروک دور چشم - کاماپرس

خرید بهترین کرم دور چشم ضد چروک ایرانی از “آرسس بیوتی”

فروشگاه آرسس از سال ۱۳۸۸ با تیمی مجرب در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون یکی از معتبرترین عرضه‌کننده‌های محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران است که با هدف صرفه‌جویی در زمان خرید، فروشگاه اینترنتی خود را نیز تاسیس کرده است. برای خرید حضوری می‌توانید به نشانی مشهد، خیابان احمدآباد، بلوار رضا، بین رضا ۱۱ و ۱۳ مراجعه کنید یا برای تسهیل فرآیند خرید در سریع‌ترین زمان ممکن به نشانی اینترنتی https://arsesbeauty.com بروید. همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن  ۰۵۱۳۸۴۰۷۷۴۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آرسس بیوتی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز