6 دلیل برای خرید تور سوچی

تور سوچی
ژیوار

سوچی یکی از شهرهای ساحلی زیبای روسیه در کنار دریای سیاه است و طبیعت زیبای این شهر به خصوص در فصل تابستان بسیاری از گردشگران از کشورهای مختلف جهان را به سوی خود می‌کشد. به همین دلیل در بین تورهای مختلف به مقصد روسیه، تور سوچی جزو تورهای پرطرفدار محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی دلایلی خواهد پرداخت که معمولا گردشگران تور سوچی را به دیگر تورهای روسیه ترجیح می‌دهند.

تور سوچی - کاماپرس

1 – سوچی پایتخت تابستانی روسیه است

اگرچه سوچی در تمام طول سال مملو از گردشگران است اما از این شهر به عنوان پایتخت تابستانی روسیه نام می‌برند. چراکه این شهر ساحلی بیشترین گردشگر را در تابستان به خود اختصاص می‌دهد. این گردشگران شامل شهروندان روس و شهروندان دیگر کشورهای جهان می‌شود.

دلیل این موضوع طبیعت بسیار زیبای سوچی در فصل تابستان و آب و هوای فوق‌العاده این شهر برای شنا، تفریح و سفر است. تور سوچی این فرصت را برای افراد با سلیقه‌های مختلف فراهم می‌آورد که بتوانند چند روز شاد و پر از تفریح‌های مختلف را در این شهر داشته باشند.

دریان سفر امید

2 – سوچی ترکیبی از دریا و جنگل است

همانطور که طبیعت زیبای شمال ایران هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف کشورمان به سوی خود می‌کشد، سوچی نیز همین وضعیت را در بین شهرهای کشور روسیه دارد. سوچی در ساحل آرام دریای سیاه واقع شده و خط ساحلی بسیار بزرگی دارد. از طرف دیگر نیز جنگل‌های انبوه این شهر زیبا را در بر گرفته و باعث شده‌اند تا بهترین ترکیب زیبایی‌های طبیعی را در تور سوچی شاهد باشیم.

این طبیعت باعث شده است که بسیاری از جاذبه‌های طبیعی نیز برای بازدید وجود داشته باشد. برای نمونه می‌توان از آبشارها و غارهایی نام برد که در دل طبیعت زیبا قرار گرفته و سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی نیز انجام گرفته تا انواع امکانات رفاهی، اقامتی و تفریحی در کنار این جاذبه‌ها ایجاد شود.

همچنین تعداد زیادی از چشمه‌های خاص و شفابخش نیز در این شهر وجود دارد و این چشمه‌ها یکی دیگر از دلایلی است که گردشگران حضور در سوچی را به دیگر شهرهای روسیه ترجیح می‌دهند.

تور سوچی

3 – حضور در فستیوال‌ها با خرید تور سوچی

سوچی شهر فستیوال‌های روسیه نیز هست و معمولا در تمام طول سال فستیوال‌های خاصی در این شهر اجرا می‌شود. این فستیوال‌ها مشتریان ثابتی دارند و بسیاری از گردشگران تنها برای حضور در این فستیوال‌ها، تور سوچی را خریداری می‌کنند.

از جمله معروف‌ترین فستیوال‌های سوچی می‌توان به فستیوال مایکوپ اشاره کرد که از 19 تا 21 جولای برگزار می‌شود. همچنین فستیوال موسیقی کلاسیک و فستیوال FEODOSIYA  در ماه آگوست و فستیوال بسیار معروف فیلم سوچی در ماه سپتامبر میزبان علاقمندان به این این رشته‌های هنری هستند.

4 – بازدید از سوچی در تور روسیه

بسیاری از علاقمندان سفر به روسیه شاید دوست داشته باشند تا از شهرهای مختلف این کشور دیدن کنند. این کار با رزرو تور روسیه امکانپذیر است. برای نمونه شما می‌توانید چند روز را در شهر سن پترزبورگ گذرانده و از فستیوال شب‌های سفید روسیه لذت برده و سپس خود را به طبیعیت زیبای سوچی بسپارید.

این کار با خرید تورهای ترکیبی روسیه امکانپذیر است و فقط باید دقت کنید که خرید تور را در زمانی انجام دهید که بتوانید به اهداف سفر خود دست پیدا کنید.

5 – خوشمزه‌های سوچی

سوچی بهترین جا برای امتحان غذاها و خوراکی‌های خاص و خوشمزه است و مطمئن باشید که در تور سوچی از این نظر به شما بد نخواهد گذشت. برای نمونه در این شهر می‌توانید خوشمزه‌ترین شکلات‌های روسیه را امتحان کرده و از خوردن یک شیرینی سنتی به نام چورچخلا لذت ببرید.

علاوه بر این سوچی شهری است که می‌توانید در رستوران‌های آن خاویار سالمون قرمز را که یکی از خوشمزه‌ترین خاویارهای جهان است، امتحان کنید. از این خاویار معمولا در پنکیک بلینی استفاده می‌شود و گردشگران با یک بار امتحان عاشق این خوراکی خوشمزه می‌شوند.

تور سوچی - کاماپرس

6 – تفریحات بی شمار در سوچی

سوچی شهر تفریحات متنوع است و این تفریحات برای گردشگران پایانی نخواهد داشت. برای نمونه این شهر بیشترین شهر بازی‌ها را داشته و این شهر بازی‌ها برای سرگرمی تمام افراد با سنین و سلیقه‌های مختلف طراحی شده‌اند.

علاوه بر این، تمام تفریحات آبی و ساحلی در سوچی پیش‌بینی شده است تا علاقمندان به این نوع تفریحات نیز بتوانند بیشتر روزهای اقامت را با این نوع از برنامه‌ها سپری کنند. همچنین به علت قرار گرفتن سوچی در بستر کوه‌های قفقاز، تفریحات مربوط به کوه پیمایی، پرش از ارتفاع، تله کابین و هر نوع امکان تفریحی هیجان انگیز را نیز تجربه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفریار
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز