تهران چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شد؟

ژیوار

باتوجه به افزایش شدید دما در روزهای آینده این احتمال وجود دارد که کمیته شرایط اضطرار، ادارات و مراکز دولتی تهران را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل کند.

به گزارش کاماپرس، تداوم گرمای هوا در تهران گویا ادامه دارد و این گرمای بی‌سابقه بازهم به تعطیلی ادارات و مراکز دولتی تهران منجر خواهد شد. هفته گذشته گرمای هوا باعث شد استانداری تهران چند روز را تعطیل کند؛ شنبه 6 مرداد ادارات از ساعت 12 تعطیل شدند و این تصمیم در پی گرمای هوا و خطرات ناشی از اشعه‌های مضر اتخاذ شد. همچنین یکشنبه ادارات تهران به دلیل گرما تعطیل شد و سه شنبه نهم مرداد نیز ادارات تهران از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح فعال بودند.

در همین رابطه، سخنگوی سازمان اورژانس کشور روز گذشته از گرمازدگی ۴۰۴ تن در کشور خبر داد. بابک یکتاپرست این را نیز مطرح کرد که از این تعداد ۳۰۵ تن شخصا به مراکز و پایگاه‌های اورژانس در سراسر کشور مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

به گفته این مقام مسئول، ۹۹ نفر نیز با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند که از این تعداد ۵۰ تن توسط عوامل اورژانس در محل خدمات درمانی را دریافت کرده و ۴۹ تن نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

حالا زمزمه‌های تعطیلی ادارات دولتی تهران در چهارشنبه و پنجشنبه به گوش می‌رسد. این درحالیست که فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی نیز  تاکید کرده افزایش دمای تهران در روزهای آینده را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز