کیت‌ لاین ؛ انبارداری آنلاین برای کافه و رستوران

سعید مقدم - کاماپرس
ژیوار

با رونق گرفتن بازار تهیه غذا در ایران و رشد چشمگیر تعداد رستوران‌ها، کافه‌ها، کافه‌رستوران‌ها و فست‌فود‌ها در سراسر کشور، نگرانی در خصوص تامین همیشگی مواد اولیه از سوی این کسب‌و‌کارها نیز به وجود آمد. این نگرانی 5 سال پیش توسط گروهی از متخصصان مورد توجه قرار گرفت و در نهایت منجر به تاسیس شرکتی برای برطرف کردن نیاز این کسب‌و‌کارها شد.

کیت‌ لاین از دل این احساس نیاز ایجاد شد؛ فروشگاهی اینترنتی که انبار کافه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌رستوران‌ها و فست‌فودها است.

در همین رابطه، سعید مقدم مدیر بازرگانی داخلی شرکت کیت‌ لاین، در گفت‌وگو با کاماپرس از شکل‌گیری این مجموعه و خدماتی که ارائه می‌کند، صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانیم:

چه شد که تصمیم به تاسیس کیت‌ لاین گرفتید؟

ما در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌رستوران‌ها و فست‌فود‌ها، نیازی اساسی به انبارهایی برای نگهداری و خریداری کالاهای اساسی احساس کردیم تا این کسب‌و‌کارها بتوانند همواره از موجودی آن‌ استفاده کنند. پس این انبار را بر اساس نیاز کسب‌و‌کارها به کالاهای اساسی تاسیس کردیم و به عنوان انباردار، آمادگی خود را اعلام کردیم که هر لحظه هر خریدی که می‌خواهید، می‌توانید از ما در اسرع وقت بخواهید و تنها در عرض 24 ساعت تحویل بگیرید.

بازار از شما استقبال کرد؟

استقبال زیادی از ما در بازار شد، چراکه دیگر این کسب‌وکارها هزینه انبارداری و کارگر را نخواهند پرداخت و هزینه‌های متفرقه‌ای که در پیش‌زمینه داشتند، حذف شد.

دریان سفر امید

کیت لاین/ کاماپرس

شیوه کار کیت‌ لاین به چه شکل است؟

ما با کسب‌و‌کارهای زیادی کار می‌کنیم و انباری داریم که با کالاهای مرتبطی که مشتریان به ما اعلام نیاز کرده‌اند، پر شده است. حجم کالاهای موجود در انبار را با توجه به احساس نیاز مشتریانمان تنظیم می‌کنیم و مشتری ما می‌داند که همواره این کالا را برای آن‌ها تامین می‌کنیم و دغدغه‌ای برای گشتن و پیدا کردن آن کالا ندارند. از طرف دیگر تولیدکننده نیز خیالش راحت است و می‌داند که مشتری همیشگی خود را دارد و به تولید ادامه می‌دهد. در واقع این بازار یک بازار دو طرفه بود که ما به‌عنوان واسطه، تولیدکننده و مصرف‌کننده را با یکدیگر مرتبط کردیم.

بیشتر بخوانید:

از چه زمان وارد این بازار شدید؟

تا به امروز 5 سال است که وارد این بازار شدیم. در ابتدای ورود، از آنجا که تبلیغاتی انجام نداده بودیم، استقبال زیادی نیز از ما صورت نگرفت و نسبت به الان خیلی کمتر بود. اما با مرور زمان و شناخته شدن از طریق رستوران‌دار‌ها و سایر کسب‌وکارها، هر مشتری، 20 مشتری برای ما جذب کرد و در حال حاضر در این نقطه ایستاده‌ایم. سپس مشتری‌های خانگی نیز در دسته مشتریان ما قرار گرفتند؛ بخش‌هایی مانند نوشیدنی و ظروف یکبار مصرف کیت‌ لاین کامل است و به همین خاطر مشتریان خانگی نیز جذب شدند.

تحویل کالا چقدر زمان می‌برد؟

ما نیاز بازار را دیدیم و آن را تامین کردیم و اشخاصی که می‌خواهند از ما خرید کنند، چه در شمال کشور باشند و یا جنوب کشور و یا حتی شرق و غرب، می‌توانند نیاز خود را به ما اعلام کنند. در تهران ما با خودروهای خود فرایند پخش را در عرض 12 ساعت انجام می‌دهیم. در شهرستان‌های نزدیک 24 ساعت و در شهرستان‌های دور که این کار با هواپیما انجام می‌گیرد، در عرض 72 ساعت کالاها را به دست مشتریان می‌رسانیم.

نکته حائز توجه درباره قیمت کالاها این است که تا 50 درصد کالاها هم‌قیمت کارخانه هستند و قیمت سایر کالاها نیز با بازار تفاوتی ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : کیت لاین
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز