سپند ؛ 22 سال تجربه ارائه خدمات نرم‌ افزاری به رستوران‌ ها

سپند/ کاماپرس
ژیوار

نمایشگاه بین‌المللی آفتاب در بازه زمانی 10 الی 13 مرداد ماه سال جاری میزبان ششمین نمایشگاه‌ تخصصی غذا و نوشیدنی صنعت هورکا تهران بود. مجموعه نمایشگاه‌های تخصصی بین المللی HRCC با هدف ارتباط مستقیم خریداران و تولیدکنندگان صنعت غذا و نوشیدنی طراحی و برگزار شد.

خبرنگار کاماپرس در بازدید میدانی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه به سراغ شرکت سامان داده‌پرداز سپند رفت تا از حال و هوای نمایشگاه و صنعت غذا و ترکیب آن با فناوری اطلاعاتی به دست آورد.

در ادامه مشروح گفت‌وگو با داوود ریسمانی، مدیرعامل شرکت سامان داده‌پرداز سپند را باهم می‌خوانیم:

فعالیت شرکت سامان داده‌پرداز سپند در چه زمینه‌هایی است؟

شرکت سامان داده‌پرداز سپند، 22 سال است که در زمینه خدمات نرم‌افزاری به رستوران‌ها و فست‌فود‌ها فعالیت می‌کند؛ خدمات سپند به ویزیت و پوز ختم نمی‌شود، بلکه سپند یک ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه است. در قالب این سامانه یکپارچه، رستوران‌ها می‌توانند خدمات تسویه حساب‌های مالی و ارتباط با مشتری را دریافت کنند. این سامانه یکپارچه همچنین در قالب لاین‌های ورودی، مشتریان جدیدی برای کسب و کارها جذب می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

شرکت سامان داده‌پرداز سپند چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

  • باشگاه مشتریان؛ به ما اجازه می‌دهد که به محض ورود مشتری به رستوران، شماره تماس آن‌ را دریافت کنیم. از طریق پنل با او در ارتباط باشیم و از علایق آنان و رویدادهای مهم زندگی مشتریان مطلع شویم و به شکل مداوم با آنان در ارتباط باشیم.
  • فروشگاه آنلاین؛ ما به پتروکار متصل هستیم و می‌توانیم به خصوص در شهرهای جنوبی کشور به شکل خوبی خدمات ارائه کنیم.
  • می‌توانیم سخت‌افزار را به شکل امانی در اختیار رستوران‌ها قرار دهیم.
  • پوز رستورانی نیز هستیم که از طریق صندوق، میزان ورودی رستوران‌ها را کنترل می‌کنیم و حساب کتاب آن‌ها را به شکل سطحی انجام می‌دهیم و به نرم‌افزار حسابداری پیوست لینک هستیم.

مزیت رقابتی شرکت سامان داده‌پرداز سپند چیست؟

نقطه قوت و مزیت رقابتی شرکت سامان داده‌پرداز سپند کیفیت خوب پشتیبانی آن است؛ این بازار بسیار گسترده است و 50 تا 60 درصد شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، حتی یک صندوق ساده فروش ندارند و از نرم‌افزارهای خیلی ارزان و غیرتخصصی استفاده می‌کنند. در این بازار بسیار گسترده ما توانستیم با سرویس خوب پشتیبانی، مشتریان خود را حفظ کنیم؛ بنابر برآوردهای صورت گرفته ما روزانه 14 الی 15 ساعت سرویس پشتیبانی ارائه می‌کنیم و در تمام طول سال این خدمات را بدون یک روز تعطیلی ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام

مرتبط با : سپند
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز