5 فرصت شغلی برای تدریس زبان انگلیسی در تابستان 1403

استخدام-مدرس-زبان-انگلیسی-کاماپرس
ژیوار

این روزها دانش زبان انگلیسی یک مهارت مهم در بازار کار به حساب می‌آید که حتی به صورت پاره وقت هم می‌توان از آن کسب درآمد کرد. تدریس زبان انگیسی با توجه به افزایش تقاضا برای یادگیری آن درآمد قابل توجه‌ای خواهد داشت.

کاماپرس در این گزارش چند فرصت شغلی برای تدریس زبان انگلیسی در تابستان 1403 را بررسی کرده است.

مدرس زبان در موسسه ایران کانادا با حقوق 20 میلیون

موسسه ایران کانادا، برای آموزش زبان انگلیسی حوزه کودک، نوجوان و بزرگسال به مدرسین ماهر در این زمینه نیاز دارد. از شرایط جذب این نیروها تسلط کامل بر زبان انگلیسی به صورت مکالمه‌ایی و نوشتاری است. همچنین افراد باید دارای مدرک آیلتس یا تافل، تجربه کار تدریس و علاقه مند به کار تیمی هم باشند. برای چنین موقعیت شغلی حقوق ماهانه 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

تدریس در شرکت مهاجرتی دورکار با حقوق 15 میلیون تومان

یک شرکت مهاجرتی از اساتید مجرب دورکار برای آموزش به کودکان و بزرگسالان دعوت به همکاری می‌کند. این مجموعه به فردی با حداقل 4 سال سابقه کار در زمینه تدرس با روش نوین نیاز دارد. همچنین در صورتی که فرد مورد نظر در رشته‌های مترجمی یا ادبیات انگلیسی تحصیل کرده باشد یا دارای مدرک تدریس بین‌المللی باشد، یک مزیت به حساب خواهد آمد. این مجموعه‌ی پویا برای مدرسین خود، برنامه‌های آموزشی مداوم به همراه پاداش عملکردی در نظر دارد. حقوق در نظر گرفته شده برای این موقعیت شغلی 15 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام-مدرس-زبان-کاماپرس

دریان سفر امید

حقوق 15 میلیون برای مدرس زبان‌

یک موسسه زبان‌های خارجی در سعادت آباد به چند مدرس برای زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی اعلام نیاز کرده است. این مجموعه به اساتیدی با تجربه کاری و دانش زبانی کافی نیاز دارد. همچنین با مدرسین خود قرارداد یک ساله تنظیم خواهد کرد و حقوق در نظر گرفته شده برای این افراد 15 میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

مربی انگلیسی کودکان؛ چهارروز در هفته 15 میلیون

موسسه‌ی آموزش زبان انگلیسی در تجریش به مربی تخصصی زبان انگلیسی برای کودکان نیاز دارد. این مربی باید در موسسات یا مهد کودک‌ها کار کرده باشد. همچنین نیاز است تا سطح زبان بالا، لهجه و گرامر صحیح هم بداند. صبر و حوصله به همراه وجدان کاری از مهم‌ترین نیازهای کار با کودکان در این موسسه است. حقوق مدنظر برای مربی زبان انگلیسی 4 روز در هفته 15 میلیون تومان ذکر شده است.

مدرس زبان انگلیسی دورکار با حقوق بالا

در بین آگهی‌های تدریس زبان انگلیسی، موسسه‌ای در تهران به چند مدرس دور کار نیاز دارد. کلاس‌های این مجموعه به صورت آنلاین و از راه دور با ساعت انتخابی مدرس برگزار می‌شود. کلاس‌ها مخصوص زبان آموزان بزرگسال در سطح بالا است، برای همین معمولا با جمعیت کم برگزار می‌شود. متقاضی‌های بین 22 تا 45 سال و علاوه بر اینکه باید آیلتس حداقل هفت و نیم داشته باشند، باید در آزمون ورودی آنلاین موسسه هم نمره حدنصاب را کسب کرده باشند. برای تدریس بیش از 24 ساعت در هفته حقوقی بیشتر از عرف موسسات زبان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز