فوری / جزییات ثبت نام وام قرض الحسنه 300 و 750 میلیون تومانی بانک مهر ایران

ژیوار

بانك قرض الحسنه مهر ايران به منظور پاسداشت همراهی مشتریان خوش حساب و وفادار خود طرح تسهیلاتی به نام «مهریار» را تدارک دیده است. براساس این طرح تسهیلات به همه اشخاص، اعم از حقیقی و حقوقی، تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف وام مهریار برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان اعلام شده است. وام مهریار برای هر دو گروه قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

اعتبار شغلی ضمانت اصلی دریافت این وام برای اشخاص حقیقی است. در صورتی که فردی از طرف شرکت طرف حساب بانک مهر ایران برای دریافت این وام معرفی شود، امکان معرفی ضامن کسر از حقوق از کارکنان همان شرکت را دارد.

اشخاص حقوقی خواهان این وام به منظور ضمانت باید اساسنامه و جواز کسب و کار و یک چک ضمانتی ارائه بدهند. ضمنا مدت زمان خواب سپرده به منظور دریافت این وام حداقل سه ماه اعلام شده است.

افراد حقیقی بعد از دریافت وام حداکثر تا 60 ماه و حقوقی‌ها حداکثر تا 84 ماه امکان بازپرداخت دارند.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ اقساط وام طرح مهریار چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود وام 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و نرخ سود آن 336 میلیون تومان اعلام شده است. همچنین با در نظر گرفتن مبلغ وام اشخاص حقوقی، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط برای این گروه 9 میلیون و 740 هزار و 260 تومان است.

کل سود تسهیلات به 120 میلیون تومان و جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز به 870 میلیون تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز