ماپرا ؛ نسل بعدی رستوران‌ داری

ژیوار

گزارش عملکرد ماپرا برای سال 1402، در 8 بخش سخنی با خوانندگان، سرمایه انسانی ماپرا، نرم‌افزار ابری و یکپارچه ماپرا، باشگاه وفاداری ماپرا، توسعه بازار ماپرا، حمایت از همایش‌ها و جشنواره‌های صنعت غذا، پشتیبانی و آموزش و همچنین به روایت مشتریان منتشر شد.

به گزارش کاماپرس، گزارش عملکرد 1402 ماپرا با سخن مریم بارمحمدی، مدیرعامل، آغاز شد؛ در این بخش آورده شده است که سرمایه‌گذاران صنعت غذا با یکی از پیچیده‌ترین انواع کسب‌وکارها به لحاظ تکنولوژی، فرهنگ و تعامل با مشتریان مواجه‌اند. ماپرا در راستای ماموریت خویش برای ساده‌سازی فرایندهای رستوران داری با کمک به روزترین فناوری‌ها و نوآوری‌های مستمر، بخشی از بار عملیاتی و مدیریتی این اکوسیستم را با ارائه پلتفرمی اختصاصی و یکپارچه در حوزه‌های متنوع فروش، ارتباط با مشتریان، مالی و کنترل هزینه‌ها متعهد شده‌ است.

منابع انسانی ماپرا

در سال 1402، ماپرا توانست با 29 نفر، پلتفرم ابری ماپرا را برای سادگی فعالیت‌های نسل جدید و مدیریت راحت و هوشمندانه رستوران و کافه توسعه دهد. 42 درصد از منابع انسانی ماپرا را زنان و 58 درصد را مردان تشکیل می‌دهند. میانگین سنی کارکنان ماپرا 28 سال است و جوان‌ترین عضو آن‌ 21 سال سن دارد. میانگین مدت همکاری کارکنان با ماپرا نیز 2 سال و 8 ماه است.

امکانات نرم‌افزار ابری و یکپارچه ماپرا در یک نگاه

ماپرا/ کاماپرس

امکانات جدیدی که در سال 1402 به ماپرا اضافه شد

  • کارت اعتباری (گیفت کارت) و کیف پول الکترونیک مشتریان
  • مدیریت ضایعات، اوتی‌ها و مغایرت انبار
  • پیجر آنلاین، فراخوان مهماندار و اطلاع از سفارش آماده
  • رزرواسیون غذا برای رستوران‌های همکار با شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • اتصال به سایر راهکارها و ابزارها از طریق API
  • نرم‌افزار کیوسک سفارش‌گیر
  • اتصال به ترازو و تبلت پوز
  • یکپارچگی با سخت‌افزارهای مختلف
  • دسترسی به ماپرا حتی در زمان قطع اینترنت

باشگاه وفاداری ماپرا در یک نگاه

باشگاه وفاداری ماپرا/ کاماپرس

دریان سفر امید

ماپرا در گزارش خود آورده است که با توجه به قطعی اینترنت در سال ۱۴۰۲، میزان دان تایم این پلتفرم در کل ۲ ساعت و ۵۴ دقیقه بوده است. علاوه بر این استفاده از آن در کشورهای امارات، گرجستان، عمان، ترکیه و آلمان ۴۰۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش این پلتفرم، شنبه‌ها با ۵ درصد کم‌سفارش‌ترین روز هفته و پنجشنبه‌ها با ۲۹ درصد، پر سفارش‌ترین روز هفته هستند. همچنین به نظر می‌رسد بر اساس آمار سفارش‌های آنلاین، ۷ تا ۸ عصر، ساعتی است که بیشتر کاربران سفارش خود را ثبت می‌کنند. البته در گزارش ماپرا آمده که آمار و اطلاعات سفارش‌های آنلاین روی دامنه‌های اختصاصی در این گزارش نیامده است.

گفتنی است که گزارش سالانه نرم‌افزار ابری و یکپارچه ماپرا نشان می‌دهد ۹۹ درصد پرداخت‌ در رستوران‌ها در سال ۱۴۰۲ آنلاین بوده و هزینه تنها یک درصد از سفارشات در محل پرداخت شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ماپرا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز