معرفی ویژگی های صرافی ارزدیجیتال اکسکوینو

اکسکوینو-کاماپرس
ژیوار

صرافی اکسکوینو از سال ۱۳۹۶ طیف گسترده‌ای از خدمات را با نگاهی متمایز به صنعت مالی، تکیه بر دانش و تجربه تیم متخصص، تلفیق ابزارهای فناوری و ارزیابی آخرین روندهای بازار فراهم آورده است. به طوری‌که روزانه چندین هزار کاربر در این فضا با امنیت کامل اقدام به خریدوفروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت‌کوین کش و… می‌کنند.

صرافی اکسکوینو در وب‌سایت اختصاصی خود www.excoino.com، با بهره‌گیری از گروه حرفه‌ای و خبره، بستری امن را برای انجام تراکنش‌های خریدوفروش برای کاربران خود فراهم کرده است.

اکسکوینو توانسته است که با دقت به مشکلات تحریم ایران و عدم دسترسی راحت ایرانیان به صرافی‌های خارجی رضایت بسیاری از کاربران ایرانی را در معاملات خریدوفروش ارزهای دیجیتال جلب کند.

 

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اکسکوینو

اکسکوینو یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال با امکان معامله بیش از 500 رمز ارز و جفت ارز ، امکان دریافت پاداش از استیکینگ و صندوق های سرمایه گذاری را فراهم کرده ، همچنین با استفاده از بازار آزمایشی (دمو تریدینگ) در اکسکوینو مارکت می‌توانید تجربه استفاده از بازارهای رمز ارزی رو بدون ریسک و سرمایه اولیه تجربه کنید.

دریان سفر امید

کاربران بعد از ثبت‌نام و احراز هویت در کمترین زمان ممکن در اکسکوینو، می‌توانند به سادگی و بی هیچ‌گونه پیچیدگی اقدام به خرید و فروش بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، پرفکت مانی و دیگر رمزارزها با پایین‌ترین نرخ کارمزد و بهترین قیمت نمایند.

نرخ پایین کارمزد انجام معاملات در کنار سرعت بسیار بالا انجام تراکنش‌ها و شفافیت دلیل محبوبیت این صرافی در میان کاربران و لذت بردن آن‌ها از نوسانات شکل‌گرفته در بازار ارزهای دیجیتال برای انجام تراکنش و افزایش سرمایه خود شده است.

آغاز اکسکوینو

سامانه اکسکوینو، یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ ارنیکا، به عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمز ارز با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری در اواخر سال 1396 شروع به فعالیت کرد.

صرافی ارزدیجیتال-کاماپرس

اهداف اکسکوینو

اکسکوینو با هدف ارائه خدمات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال، بی‌نیاز کردن کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خارجی، حفظ ارزش دارایی آن‌ها، بومی‌سازی فناوری‌های رمز ارز و بلاک‌چین و مرتفع ساختن نیاز کسب‌و‌کار‌های داخلی ضمن حفظ امنیت و محرمانگی، در این راه قدم گذاشته است.

مزایای اکسکوینو

وجود مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان تبادل برترین رمز ارزهای دنیا، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وب سایت، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین‌المللی و پشتیبانی 24 ساعته، این کیف پول را از سایر کیف پول‌های موجود متمایز می‌سازد.

اعتبار سایت اکسکوینو

صرافی اکسکوینو، دارای سایت کاملا معتبر، قانونی است و شرکتی دانش‌بنیان می‌باشد و به خاطر همکاری وب‌سایت اکسکوینو با پلیس فتا امکان کلاهبرداری و سوءاستفاده مربوط به حیطه رمزارزها در این صرافی به حداقل ممکن رسیده است.

در واقع این صرافی دارای تیم قوی در حوزه تولید محتوا است و کارشناسان خبره حوزه رمز ارزهاست و از پشتیبانی خیلی خوبی برخوردار است.

امنیت قانونی این سایت باعث شده که دلال‌ها دیگر نقشی در این حوزه نداشته باشند و کاربران بتوانند بدون دخالت آن‌ها وارد دنیای رمز ارزها شوند. چرا که باید توجه داشت، امروزه کلاهبرداری در این حوزه افزایش یافته و داشتن چنین امنیتی، به سرمایه‌گذار خیالی آسوده می بخشد.

خرید و فروش ارزدیجیتال-کاماپرس

خدمات صرافی اکسکوینو

پلتفرم رمز ارزی اکسکوینو دارای دو بخش اکسکوینو (OTC) و اکسکوینو مارکت است. رابط کاربری آسان این مجموعه باعث شده است کاربران در لحظه و هرجا بتوانند از خدمات این صرافی رمز ارزی استفاده کنند. در وافع می‌توان گفت اکسکوینو آمادگی لازم جهت انجام نامحدود انواع خریدوفروش در بخش OTC و همینطور انواع سفارش‌گذاری در بخش اکسکوینو مارکت را دارد.

ارائه بیش از 500 رمز ارز و معامله جفت ارزهای متنوع از جمله شاخصه‌های اکسکوینو در حوزه رمز ارزها در میان رقبای داخلی به شمار می‌رود. در ادامه به تعدادی از مزیت‌‎های رقابتی اکسکوینو در مقابل سایر صرافی‌ها می‌پردازیم؛

 

  • رابط کاربری چند زبانه (MULTI LANGUAGE)

با توجه به درخواست کابران از ملیت‌های متفاوت، اکسکوینو در آخرین آپدیت خود ویژگی رابط کاربری چند زبانه را اضافه کرده است. اکسکوینو علاوه بر زبان فارسی، زبان‌هایی نظیر انگلیسی، عربی و پشتو (کاربران افغانستان) را در نسخه‌ سایت خود ارائه کرده است. در همین راستا در بازه زمانی بسیار کوتاهی پس از این، در نسخه اپلیکیشن نیز این ویژگی برای سهولت کاربران از ملیت‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

 

  • ارائه شبکه‌های متنوع

اکسکوینو طی سالیان فعالیت خود در حوزه رمز ارزها همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات رمز ارزی بوده است. بنابر همین اصل، شبکه های مختلف انتقال رمز ارزها، مانند BITCOIN _ ERC-20 _ TRC-20 _ BEP-20 _ SOL _ TON _ ARBITRUM _ LITECOIN _ BITCOINCASH _ RIPPLE _ STELLAR _ CARDANO _ DASH _ DOGECOIN _ POLKADOT _ TEZOS _ LUNA _ FILECOIN _ POLYGON _ FANTOM و… را به مجموعه شبکه‌های انتقال ارزهای دیجیتال خود اضافه کرده است.

 

  • کارمزد پایین

کارمزد بخش جدایی‌ناپذیر از فعالیت در بازارهای مالی است و بازار رمزارزها نیز از این قاعده مستثنی نیست. تریدرها نیز همواره به‌دنبال پرداخت کمترین کارمزد هستند. کارمزد معاملات اکسکوینو مارکت در مقایسه با سایر رقبا پایین‌تر است که کاهش چشمگیر هزینه‌های معاملات را به‌دنبال دارد. این موضوع خصوصاً برای تریدرهای روزانه و کسانی که سفارش‌های متعددی را ثبت می‌کنند، حائز اهمیت است؛ چراکه پایین بودن کارمزد تراکنش‌ها، افزایش سود و درآمد حاصل از معاملات را به‌همراه دارد.

کاربران بعد از ثبت نام و احراز هویت می توانند وارد سایت  صرافی شوند، و انواع ارزهای دیجیتال را با قیمت بسیار مناسب و کمترین کارمزد، خریداری کنند. در واقع یکی از تفاوت های اکسکوینو با دیگر صرافی‌ها، کارمزد معاملاتی کم آن است.

این نرخ پایین موجب شده، که کاربران استرس زیادی در خصوص نوسانات رمز ارزها نداشته و با خیالی راحت تر بتوانند، سرمایه خود را افزایش دهند و درنتیجه تراکنش های معتبرتری برای آن ها شکل می گیرد.

 

خرید تتر-کاماپرس

  • تنوع رمز ارزی

تعداد بالای رمز ارزهای ارائه شده توسط اکسکوینو باعث شده است که کاریران بتوانند به خریدوفروش، نگهداری (هولد) و انتقال هر رمز ارزی که مورد نظرشان هست در فضایی امن و کاربردی بپردازند.

در اکسکوینو بیش از 500 رمز ارز و جفت ارز، جهت انجام کلیه عملیات‌های مورد نظر کاربران ارائه می‌شود که توان عملیاتی این پلتفرم معاملاتی را نشان می‌دهد.

 

  • دسترسی آسان

پلتفرم اکسکوینو در نسخه وب و اپلیکیشن (IOS _ ANDROID) در دسترس می‌باشد. تیم فنی اکسکوینو متشکل از افراد خبره در حوزه برنامه‌نویسی و تولید محصول کاربردی است. کاربران اکسکوینو می‌توانند بر حسب نیاز و دسترسی خود از نسخه‌های ارائه شده جهت انجام معاملات خود استفاده کنند.

 

  • رابط کاربری ساده

صرافی اکسکوینو دارای رابط کاربری مناسب و کاربرپسند باشد، به طوری که هم کاربران مبتدی و هم حرفه‌ای می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. رابط کاربری اصولی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون سردرگمی و در کمترین زمان ممکن نیازهای خود را برطرف کنند.

 

  • امنیت بالا

 بدون شک، امنیت یکی از معیارهای اساسی در انتخاب صرافی ارز دیجیتال است. استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری پیشرفته جهت برقراری ارتباط امن کاربران با اکسکوینو بسیار حائز اهمیت است.

در همین راستا، اکسکوینو با جمع‌آوری برترین متخصصان در حوزه امنیت، موفق شده است دارائی کاربران را در مقابل خیل عظیم کلاهبرداری‌ها و هک‌ها، مانند فیشینگ و غیره…حفظ کرده و خیال کاربران خود را در این مورد آسوده کرده است.

  • سرعت بالا

زیرساخت اصولی و توان فنی تیم اکسکوینو در ابتدای ایجاد این پلتفرم باعث شده است که تمامی عملیات‌های درون آن، از جمله؛

خریدوفروش، رابط کاربری و انتقال رمز ارزها به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان شکل بگیرد.

 

  • ارائه انواع واریز ریالی و درگاه‌های پرداخت سریع

اکسکوینو در راستای سهولت در انجام واریز و برداشت‌های ریالی کاربران، اقدام به افزایش تعداد درگاه‌های پرداخت خود کرده است. ضمنا با ارئه انواع روش‌های واریز ریالی، فضایی بسیار دلخواه را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

  • خریدوفروش نامحدود تتر

صرافی اکسکوینو با کم‌ترین کارمزد و عدم محدودیت میزان خرید، واریز و برداشت تتر و سایر رمزارزها، پشتیبانی 24 ساعته و بالاترین سرعت احرازهویت و نقدشوندگی و امنیت بسیار بالا به عنوان بهترین صرافی خرید تتر در ایران محسوب می‌شود.

سخن پایانی

اکسکوینو با پشتوانه سابقه و کارنامه کاری خود همواره در تلاش برای ترسیم نقشه راه سرمایه‌گذاری هوشمند و پویا در حوزه رمز ارزها در ایران است. تمامی هدف این پلتفرم، ایجاد فضایی معتبر و امن برای کاربران مختلف برای انجام معاملات و سرمایه‌گذاری بوده و هست. می‌توان اینطور در نظر داشت که افزایش خدمات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد از جمله اهداف اصلی این پلتفرم طی سالیان فعالیت خود در بازارهای معاملات رمز ارزهاست.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز