ببین و بخر ؛ دایره‌ های جذاب دیجی‌ کالا برای داشتن بهترین خرید

دیجی کالا/ کاماپرس
ژیوار

کافی است در این روزها سری به اپلیکیشن یا وبسایت دیجی‌کالا بزنید، می‌بینید که دایره‌هایی در بالاترین قسمت هوم‌پیج نقش بسته‌اند که بی‌شباهت به استوری‌های اینستاگرام نیستند؛ دایره‌هایی که با زدن روی هرکدام با یک ویدیوی تازه یا یک پخش زنده مواجه می‌شوید.

به گزارش کاماپرس، این دایره‌های جذاب «ببین و بخر» نام دارد؛ فیچری که توصیف‌کننده تجربه‌ نام گرفته است. تجربه‌ای که پیش از خرید برای مشتری شکل می‌گیرد.

اگر بر روی آن‌ها ضربه بزنید، چه می‌شود؟

اگر بر روی هریک از آن‌ها ضربه بزنید با چهره‌ای جوان مواجه می‌شوید که در حال بررسی و معرفی یکی از محصولات دیجی‌ کالا است. بعضی از آن‌ها در قالب ویدیوهای ضبط‌شده و بعضی دیگر به صورت پخش زنده هستند.

بیشتر بخوانید:

این محتواها به معرفی هر محصولی که فکرش را بکنید، می‌پردازند؛ از محصولاتی گوشی موبایل گرفته تا هواپز، کفش کوهنوردی و چاقوی آشپزخانه. از قسمت پایین ویدیو و پخش زنده هم می‌توانید به صفحه محصول بروید؛ با هر بار رفرش کردن صفحه، ویدیوها عوض می‌شوند و می‌توانید ویدیوهایی جدید را تماشا کنید. در لایوها می‌توانید کامنت بگذارید و هر سوالی را که دارید از سازنده محتوا بپرسید یا از او مشاوره خرید بگیرید.

دریان سفر امید

سازندگانی از نسل زد

اما جالب‌ترین قسمت هنوز مانده است، یکی از بهترین قسمت‌های ببین و بخر، پروفایل کاربری است؛ در این پروفایل‌های کاربری همه ویدیوهای سازنده محتوا برای نمایش قرار داده شده‌اند و حتی می‌توانید زیر ویدیوها کامنت بگذارید و درست مانند یک پلتفرم اجتماعی، آن‌ها را لایک یا Share کنید.

اگر نگاهی به چهره‌های سازندگان محتوا در ببین و بخر بیاندازید، متوجه سن و سال پایین آن‌ها خواهید شد؛ سازندگان محتوا در ببین و بخر عمدتا از نسل Z هستند که با تولید ویدیو و اجرای لایو از دیجی‌ کالا کسب درآمد می‌کنند. سازندگان حرفه‌ای را می‌توانید با نام Talent و لوگویی به همین نام در قسمت پایین ویدئو‌ها شناسایی کنید.

دیجی‌ کالا قصد دارد که از طریق ویدیو و لایو و پیاده‌سازی آن در فضایی سوشال، تجربه‌ای متفاوت و بهتر نه تنها برای مشتری بلکه برای فروشنده و البته کریتورها خلق کند. تجربه‌ای که به صورت هم‌زمان خرید آگاهانه، فروش آسان‌تر و کسب درآمد را ممکن می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز