جزییات دریافت وام 400 میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی با شرایط ویژه

ژیوار

«اعتبار ملی» طرحی است که بانک ملی ایران به منظور ارائه تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی برحسب عملکرد حساب مشتریان ارائه داده است. این وام بدون ضامن با شرایط ویژه به مشتریان ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاصیان دریافت وام ۴۰۰ میلیون تومانی نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملی دارند. ضمنا متقاضیان باید به مدت حداقل سه و حداکثر ۱۸ ماه میانگین حساب داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. این تسهیلات با سود ۱۴ درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ اقساط وام ۴۰۰ میلیون تومانی طرح اعتبار ملی چقدر است؟

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، وام گیرنده باید ماهیانه ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار و ۸۱۵ تومان قسط بپردازد. کل سود این تسهیلات به ۱۱۵ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۳۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۶۱۵ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۳۳۶ تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

بانک ملی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌‌های دولتی کشور از سال ۱۳۰۷ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون بالغ بر ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه فعال در داخل، ۱۴ شعبه فعال در خارج و ۱۸۰ باجه از این بانک به مردم خدمت‌ رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز