5 فرصت شغلی جدید در شرکت‌ های دارویی با حقوق بالای 30 میلیون تومان

استخدام-شرکت-دارویی-کاماپرس
ژیوار

پیشرفت در صنعت دارویی و بهداشتی هر روز بیشتر از گذشته پیش می‌رود و همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های دارویی نیاز بیشتری به نیروی متخصص و با استعداد داشته باشند. اگر می‌خواهید در یکی از این شرکت‌ها استخدام شوید، بهتر است بدانید که می‌توانید حقوق بیش از 30 میلیون تومان دریافت کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 فرصت استخدام در شرکت‌های دارویی بهداشتی با حقوق بالای 30 میلیون تومان را مورد بررسی قرار داده است.

25 تا 35 میلیون برای نماینده علمی

شرکت داروسازی اکتوورکو در ساری به یک نماینده علمی نیاز دارد که این فرد پزشک، داروساز، شیمیدان یا پیراپزشک باشد. همچنین چنین فردی باید حداقل دو سال سابقه کار در صنعت داروسازی داشته باشد. این موقعیت شغلی، سفرهای داخلی و خارجی بسیاری خواهد داشت، بنابراین فرد مورد نظر باید امکان سفر داشته و به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشد. برای این موقعیت شغلی حقوق 25 تا 35 میلیون تومان به علاوه حق ماموریت در نظر گرفته شده است.

مدیر محصول با حقوق بین 25 تا 35 میلیون تومان

گروه درمان یاب مستقر در تهران در حوزه مکمل‌های دارویی برای جذب یک مدیر محصول اعلام نیاز کرده است. چنین فردی باید بیش از 5 سال سابقه کار فروش و بازرگانی در حوزه دارو، به خصوص مکمل‌های دارویی را داشته باشد. البته داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط مزیت محسوب می‌شود. نیاز است این پوزیشن شغلی از طریق تست بازار، سیاست‌های راهبردی خود را پیش ببرد. حقوق تعیین شده برای این موقعیت شغلی، بین 25 تا 35 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام-شرکت-دارویی-کاماپرس

دریان سفر امید

حقوق 35 تا 45 میلیون برای سرپرست بازاریابی

داروسازی سپیداج برای تکمیل کادر سرپرست بازاریابی، آگهی جذب نیرو داده است. در این موقعیت علاوه بر آنالیز مارکت دارویی، فرد مورد نظر باید توان هدایت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های بازاریابی از طریق تحلیل اطلاعات بازار، رقبا و ارائه برنامه‌های سالانه به منظور افزایش فروش، مراقبت از مشتریان و توسعه بهینه سبد محصولات را هم داشته باشد. از شرایط الزامی داشتن مدرک تحصیلی در رشته‌های مرتبط، به همراه داشتن 5 سال سابقه مارکتینگ دارویی در شرکت‌های داروسازی، توانایی سرپرستی تیم مارکتینگ فیلدهای تخصصی قید شده است. درآمد در این پوزیشن شغلی 35 تا 45 میلیون است.

بیشتر بخوانید:

راب علمی در تهران با حقوق 35 تا 45 میلیون

شرکت فارما آپریشنز به یک رابط علمی در حوزه فعالیت خود نیاز دارد. چنین فردی در مرحله اول باید تسلط کامل به زبان انگلیسی داشته باشد و در یکی از رشته‌های مرتبط با داروسازی تحصیل کرده باشد. در کنار این نیاز است تا مهارت عالی برای مذاکره و تمرکز قوی بر یادگیری مستمر هم داشته باشد. این موقعیت شغلی نیاز به سفرهای داخلی و خارجی قابل توجه دارد و نیروی مورد نظر باید امکان سفر کردن هم داشته باشد. برای این موقعیت شغلی 35 تا 45 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

25 تا 35 میلیون برای استخدام سرپرست لاین آنکولوژی

در بین شرکت‌های دارویی، شرکت آریا تیناژن که در حوزه داروهای نوترکیب فعالیت می‌کند، به یک سرپرست برای لاین آنکولوژی خود نیاز دارد. در این جایگاه شغلی فرد باید از مدیر فروش و بازاریابی برای توسعه استراتژی برند، برنامه‌ها و پیش‌بینی‌ها حمایت کند. همچنین در کنار وظایف دیگر، استراتژی برند را مدیریت کند.  افراد در این موقعیت شغلی ماهانه 25 تا 35 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامایران تلنتجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز