جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 70 متری در محدوده ولیعصر

رهن و اجاره ولی عصر_کاماپرس
ژیوار

اگر بخواهید در مرکز تهران ساکن باشید و دغدغه ورود و خروج از محدوده طرح ترافیک را نداشته باشید محدوده میدان ولیعصر برای شما گزینه مناسبی است. خیابان‌های اطراف این میدان اکثراً قدیمی و جاافتاده هستند و می‌توان خانه‌های کوچک تا 70 متری زیادی در این منطقه پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌ 70 متری در محدوده میدان ولیعصر پرداخته است.

قیمت رهن آپارتمان 70 متری در خیابان دانشگاه

یک واحد 70 متری رو به روی دانشگاه تهران، برای رهن و اجاره گذاشته‌شده است. این واحد کوچک و 1 خوابه مناسب زوج یا افراد مجرد است. اگر ماشین نداشته باشید این واحد برای شما گزینه خوبی می‌تواند باشد چون این واحد پارکینگ ندارد ولی طبقه دوم با آسانسور است. کل ساختمان 5 طبقه و دارای انباری است. سن این ملک 10 سال سن دارد و قابل رهن با 850 میلیون است. البته مالک برای این واحد فرصت تبدیل به رهن و اجاره هم گذاشته و می‌توانید با 700 میلیون رهن و ماهی 3 میلیون تومان هم این خانه را اجاره کنید.

بیشتر بخوانید:

بودجه رهن آپارتمان در خیابان حافظ

در میدان ولیعصر ابتدای خیابان حافظ یک ملک 65 متری با یک اتاق‌خواب قابل اجاره با ماهی 15 میلیون تومان است. برای این ملک باید 150 میلیون ودیعه بپردازید. البته شما می‌توانید ودیعه را تا 300 میلیون بالا ببرید و ماهی 10 میلیون تومان اجاره پرداخت کنید. این واحد ساخت سال 1385 است اما به‌طور کامل بازسازی و تعمیر شده است. اما اگر امکان بالا رفتن از پله را ندارید این واحد برای شما مناسب نیست. این ساختمان در طبقه 4 واقع‌شده و آسانسور ندارد. مالک تمایل دارد این واحد را به یک نفر مجرد اجاره بدهد.

دریان سفر امید

رهن و اجاره ولیعصر_کاماپرس

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در خیابان ولی‌عصر

یک واحد 70 متری در بهترین فرعی ولیعصر، نزدیک بازار کامپیوتر ایران و ولیعصر تخلیه و آماده اجاره دادن است. این واحد 2 اتاق‌خواب دارد ولی برای استفاده تجاری بسیار مناسب است. واحد در طبقه سوم واقع‌شده و اگر مشکلی برای بالا رفتن از پله نداشته باشید موقعیت مناسبی است چون آسانسور ندارد. کل ساختمان 8 واحد دارد و فاقد انباری است. اما یک پارکینگ مناسب بدون مزاحم دارد. شما می‌توانید برای این ملک 1 میلیارد رهن کامل پرداخت کنید و نیاز به پرداخت اجاره ماهانه نیست.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز