5 فرصت شغلی دورکاری با حقوق بالای 30 میلیون تومان / مرداد1403

ژیوار

در حال حاضر، فرصت‌های شغلی دورکاری با حقوق بالا به دلیل پیشرفت فناوری و افزایش تقاضا برای کار از راه دور، به سرعت در حال گسترش هستند. در حال حاضر از فرصت‌های شغلی با حقوق بالای 30 میلیون تومان می‌توان به توسعه‌دهنده نرم‌افزار، مدیر پروژه فناوری اطلاعات، متخصص امنیت سایبری، متخصص هوش مصنوعی و تحلیلگر داده (Data Analyst) اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش، ۵ فرصت شغلی د‌ورکاری با حقوق بالای ۳۰ میلیون تومان را معرفی می‌کند.

استخدام مدیرعامل در اپلیکیشن ویزیت آنلاین پزشکی

اولین اپلیکیشن‌های ویزیت آنلاین پزشکی به نام جهان گستر فناوری پرشیا در منطقه حصارک کرج اقدام به استخدام فردی با سابقه کاری مدیریت در خدمات صنعتی و سلامت به عنوان مدیرعامل می‌کند. ساعات کاری این موقعیت شغلی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر است. از مزایای این شغل می‌توان به پاداش، پورسانت، پزشک سازمانی و سهام تشویقی اشاره کرد. حقوق نوشته شده در آگهی استخدام این شرکت بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

استخدام گرافیست دورکار

«ایکس چیف» یک شرکت فعال در حوزه بازارهای مالی واقع در محله زعفرانیه تهران است که آگهی برای استخدام گرافیست با حقوق بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون در یکی از سایت‌های کاریابی منتشر کرده است. روزهای کاری این موقعیت شغلی شنبه تا دوشنبه است و گرافیست برای استخدام در این موقعیت باید به نرم‌افزارهای Adobe Photoshop,  adobe Illustrator, figma, Corel Draw, AdobeIndesign مسلط باشد.

دریان سفر امید

استخدام نیروی دورکار به عنوان کارشناس IT

شرکت «پایا تجارت و فناوری سیمرغ» فعال در حوزه ساخت بازی واقع در محله سهروردی تهران اقدام به استخدام کارشناس IT با سابقه کاری سه سال در این حوزه می‌کند. حقوق این موقعیت شغلی بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان است و فرد استخدام شده بیمه هم می‌شود. بسته‌ها و هدایای مناسبتی هم از جمله مزایای شغلی این موقعیت است. 

استخدام کارشناس بیمه به صورت دورکاری

 شرکت تعریفیندا واقع در محله صادقیه تهران آگهی استخدامی برای موقعیت شغلی کارشناس بیمه با حقوق ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان منتشر کرده است. این شرکت در حوزه ثبت قراردادهای حوزه انرژی (برق و گاز)، سیم‌کارت، اینترنت خانگی، مشاوره و ارائه کلیه بیمه اعم از بیمه مسئولیت، حیوانات، درمانی و خودرو فعالیت می‌کند.

ساعات کاری این موقعیت شغلی از روز دوشنبه تا جمعه است. لازم به ذکر است که فرد متقاضی استخدام در این موقعیت شغلی باید زبان آلمانی را تا حد خیلی خوب و پیشرفته بداند و به نرم‌افزارهای Word, Excel, Outlook و Dynamics تا حد خوبی مسلط باشد.  

استخدام د‌ورکاری-کاماپرس

استخدام نیروی دورکار به عنوان کارشناس معماری  

شرکت معماری ایلیاز که در اصفهان قرار دارد اقدام به استخدام کارمند دورکار یا کارآموز می‌کند. متقاضی باید دارای مدرک معماری باشد و افرادی با مدرک غیرمرتبط باید آموزش‌های لازم را ببینند. در این موقعیت شغلی طرح‌های بین‌المللی به طراحان ارجاع می‌شود. دانشجویان هم می‌توانند رزومه خود را برای استخدام در این شرکت بفرستند. حقوق دریافتی این موقعیت شغلی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز