راهکارهای حرفه ای و مقرون به صرفه برای تعمیر گیربکس های چینی

ژیوار

با توجه به این که در حال حاضر بازار خودروهای چینی اتوماتیک با استقبال مواجه شده است، لازم است که افراد نکاتی را برای نگهداری از گیربکس‌های اتومات چینی در نظر داشته باشند. گیربکس‌ اتومات چینی معمولا به میزان زیادی در معرض فرسودگی و خرابی قرار دارد و ممکن است هزینه‌های زیادی برای تعمیر ایجاد کند. افراد با رعایت نکاتی می‌توانند عمر مفید گیربکس اتومات چینی را افزایش دهند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی راهکارهای اصلی و مقرون‌ به صرفه تعمیر گیربکس اتومات چینی پرداخته است.

تعویض به موقع روغن گیربکس

یکی از مهم‌ترین راهکارهای حرفه‌ای برای تعمیر گیربکس‌های اتومات چینی، استفاده از روغن‌های باکیفیت و مناسب است. همچنین لازم است که در دوره‌های زمانی مشخص‌شده توسط متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

چک کردن سطح روغن گیربکس اتومات

همچنین سطح روغن گیربکس از سایر مواردی است که باید به صورت منظم و دوره‌ای مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که میزان روغن گیربکس کمتر از حد نصاب استاندارد باشد، عملکردهای گیربکس ممکن است با محدودیت‌ها و نقص‌هایی مواجه شود.

عوض کردن فیلترها

فیلترهای گیربکس اتومات چینی از سایر مواردی هستد که باید توسط متخصص حرفه‌ای به طور دوره‌ای بررسی شده و در صورت نیاز تعویض گردد. فیلترهای کثیف مشکلاتی در عملکرد گیربکس اتومات چینی ایجاد می‌کنند.

دریان سفر امید

تنظیم کابل‌ها و سیستم کنترل

 یکی از مهم‌ترین چیزهایی که ممکن است باعث ایجاد مشکل در عملکرد گیربکس اتومات شود، از تنظیم خارج شدن سیستم کنترل و کابل‌های مربوطه است. به همین جهت اتصالات الکتریکی و سیم‌ها باید به صورت مدوام چک شوند تا عملکرد ایده‌آل سیستم کنترل تضمین شود.

عوض کردن قطعات سایشی

کلاچ‌ها و دیسک‌ها جزو قطعات سایشی هستند و در طول زمان ممکن است دچار فرسودگی شوند. سایش این قطعات مشکلاتی در عملکرد گیربکس اتومات چینی و تغییر دنده ایجاد می‌کند.

بررسی ماشین با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای

کاربران باید در نظر داشته باشند که بررسی‌ و چک‌ کردن قطعات ماشین باید توسط مجموعه‌های متخصص و با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای مخصوص انجام شود. این امر باعث می‌شود که مشکلات گیربکس به صورت دقیق شناسایی شده و بهترین راه حل ممکن برای برطرف کردن آن ارائه شود.

سرویس دوره‌ای

سرویس‌های دوره‌ای خودروهای چینی اتومات، یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای جلوگیری از خراب شدن گیربکس اتوماتیک است. به طور کلی این سرویس‌های دوره‌ای از پیشروی و حاد شدن مشکلات سطحی جلوگیری می‌کنند و باعث بهبود عملکردهای کلی گیربکس خودرو چینی می‌شوند.

جدی گرفتن نوسان و لرزش خودرو هنگام شیفت کردن

یکی از نقایص اصلی در گیربکس اتومات خودروهای چینی، به دلیل ایجاد اشکال در مکانیزم‌های مربوط به شیفتر ایجاد می‌شود. در چنین مواردی نیاز به تعمیر قطعات برای بهبود عملکرد است.

توجه کردن به تغییراتی مانند نوسان و رعشه خودرو در هنگام آغاز به حرکت

بروز چنین مشکلی به دلیل خرابی پارکینگ و یا ترمز دستی ایجاد شده و به همین جهت لازم است افراد اقدامات اساسی برای حل آن را انجام دهند.

کاربری صحیح از خودرو

استفاده و کاربرد صحیح از خودرو یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از خرابی گیربکس و افزایش عمر مفید آن است. رانندگی طولانی مدت در شرایط سخت جاده‌ای و یا کوهستانی،  عدم استفاده از حالت دستی دنده در ترافیک‌های طولانی مثال‌هایی از کاربری نامناسب و صحیح خودرو هستند که عمر گیربکس اتوماتیک چینی را کاهش می‌دهد.

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک انواع خودرو چینی در «مدرن گیربکس»

تعمیرگاه تخصصی الو گیربکس دارای تخصص در بررسی و تعمیر حرفه‌ای انواع گیربکس‌های چینی و ایتالیایی است. این مجموعه با به کارگیری بهترین و حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران در تلاش است که به خوبی نیازهای مشتریان را درک کرده و بهترین خدمات را ارائه کند. الو گیربکس با هدف ارائه بهترین خدمات از طریق پذیرش 24 ساعته تلفنی، اینترنتی و حضوری مشغول خدمت‌رسانی به کاربران و متقاضیان است. افراد در صورت نیاز می‌توانند از متخصصان این مجموعه‌ مشاوره‌های دقیق دریافت کنند. همچنین کلیه خدمات ارائه‌شده توسط الو گیربکس دارای پشتیبانی و گارانتی است و افراد با اطمینان خاطر می‌توانند از انتخاب این مجموعه کلیه تعمیرات گیربکس را به عهده تعمیرکاران حرفه‌ای این مجموعه بگذارند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با الو گیربکس می‌توانند به سایت به آدرس  https://alogearbox.com مراجعه کنند و یا با شماره‌ی 09122541178تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : الو گیربکس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز