5 فرصت شغلی دورکاری با حقوق بالای 30 میلیون تومان

دورکاری-با-حقوق-30-میلیون-کاماپرس
ژیوار

مشاغل دورکاری جایگاه خود را در بازار کار پیدا کردند و در صورت دارا بودن تخصص می‌توان درآمد خوبی هم از آن به دست آورد. در تهران شرکت‌های معتبر روزانه افراد زیادی را با حقوق‌های بالای 30 میلیون تومان استخدام می‌کنند که احتیاج به حضور فیزیکی در مجموعه آنان نیست.

کاماپرس در این گزارش 5 فرصت شغلی دورکاری با حقوق بالای 30 میلیون تومان را مورد بررسی قرار داده است.

50 میلیون برای برنامه نویس دورکار

یک تیم بازی سازی مستقل که در حال توسعه یک بازی موبایل دو بعدی به سبک بازی “Call of Antia” هستند، برای جذب برنامه نویس دورکار آگهی دادند. این نیرو باید تسلط کامل به Unity و زبان برنامه‌نویسی داشته باشد. در کنار این نیاز است تا تجربه کار با سرویس‌های ابری، مدیریت سرور و آشنایی با اصول کدنویسی بهینه و ایمن را هم در رزومه خود داشته باشد. چنین نیرویی باید هفته‌ای 30 ساعت کار کند و حقوق در نظر گرفته شده برای این فرد حدود 50 میلیون خواهد بود که به صورت دلاری پرداخت می‌شود.

ریاضی‌دان؛ 50 میلیون ماهیانه

یک شرکت که در حوزه مدیریت سرمایه گذاری و کنترل ریسک فعالیت می‌کند، به یک ریاضی‌دان دورکار برای پیشرفت کار خود نیاز دارد. چنین شخصی باید شرایط مورد نیاز را داشته باشد؛ به طور مثال حداقل کارشناسی ارشد در رشته‌های ریاضی، فیزیک یا مهندسی علوم پایه را داشته باشد. همچنین برنامه نویسی به صورت پیشرفته و الگوریتم‌ها را بداند و دانش پیاده سازی نرم افزار را هم داشته باشد. برای این پوزیشن دورکار 50 میلیون تومان ماهیانه در نظر گرفته شده است.

دورکاری-حقوق-بالا-کاماپرس

دریان سفر امید

یک مدیر فروش حقوق از 50 میلیون

شرکتی کارآفرین برای سمت مدیر فروش خود به نیرو نیاز دارد؛ یکی از شرایط اصلی این نیروی دورکار فن بیان قوی و مسلط به فروش است. این شرکت کارآفرین پرور به فردی با تجربه بالا نیاز دارد و برای چنین موقعیت شغلی حقوق ماهیانه 50 میلیون به علاوه پورسانت در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

50 میلیون برای تحلیل‌گر بازار داخلی و خارجی

در بین آگهی‌ها یک شرکت سرمایه گذاری به یک تحلیلگر دور کار نیاز دارد و از شروط جذب نیرو، مهارت تحلیلگری ابزار مشتقه و استراتژی‌های عملیاتی بازار اهمیت بالایی دارد. همچنین این نیرو باید به شکل حرفه‌ای اسکریپ نویسی بداند. حقوق ماهیانه این پوزیشن 50 میلیون تومان است.

برنامه نویس تخصصی با حقوق 35 میلیون

استارت آپی در حوزه فناوری برای جذب نیروی برنامه نویس اعلام نیاز کرده است. برخی از شرایط جذب نیروی این شرکت تسلط کامل به فریم ورک، مفاهیم OOP  TDD  SOLID اعلام شده است. همچنین داشتن تجربه کار با Web Socket و NodeJS هم مزیت محسوب می‌شود. برای این موقعیت دورکار که در شهر ارومیه واقع است، مبلغ 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامایران تلنتجاب ویژن
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز